~Capricorn~ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #181 Del Skrevet 27. september 2007 I dag skulle jeg bare på do før jeg skifta meg ut av arbeidsklærne da jeg var ferdig...og da var det en liten rosa prikk i trusa. Og plutselig begynte det å bare renne ut masse tynt rødt blod....en liten halvtime siden nå, har ikke kommet noe etter jeg kom hjem...enda ihvertfall...kjemperedd jeg nå... Gjorde litt vondt i magen da jeg sto og tok oppgjøret på kassen min. Men tenkte det bare var arbeidsbuksen som hadde vært litt stram over magen da jeg satt i kassen. Og så kom det blod like etterpå... Har ringt KK. Fikk lov å komme opp dit i morgen klokka halv to. Leeeenge å vente. Skal bare slappe av nå ihvertfall, snart legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 27. september 2007 No kom det plutselig masse igjen...skikkelig ekkelt...bare renner ut liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2007 #183 Del Skrevet 28. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 28. september 2007 #184 Del Skrevet 28. september 2007 Vet jeg ikke pleier å skrive her, men er smugleser stadig vekk. Nå måtte jeg bare nødt til å sende deg en klem og ønske deg lykke til, hvis du leser dette før timen din, synes jeg du bare skulle komme deg på sykehuset/legevakten med en gang! Du skal ikke måtte vente for å få sjekket dette, og du har ikke godt av å gå og bekymre deg så lenge uansett om det skulle vise seg å være ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. september 2007 #185 Del Skrevet 28. september 2007 Å nei - håper det bare er en uskyldig blødning. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2007 #186 Del Skrevet 28. september 2007 Håper og tror at det for din del er en uskyldig blødning Masse lykke til vennen, tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 28. september 2007 #187 Del Skrevet 28. september 2007 Huff da vennen! Håper virkelig dette bare er noe som er uskyldig! Har du fått sjekket det ut eller??? Klem fra bekymret Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. september 2007 Forfatter #188 Del Skrevet 28. september 2007 Kom flere blødninger i løpet av kvelden/natta da. Var greit så lenge jeg lå i ro, men med en gang jeg reiste meg, bare fosset blodet ut. Siste gangen var vel i ni tiden i dag tidlig. Etter det har det ikke kommet noe. Bare litt brunt på papiret. Skulle altså være på KK klokka halv to. Begynte med å fylle ut et skjema, så ble det litt venting. Ble målt blodtrykk, som var fint. Så snakka vi litt. Så ble det mye venting igjen. Og så fikk jeg komme inn på undersøkelsesrommet. Snakka litt først. Prøvde å avklare hvor mye blod som var komt ut. Men siden jeg ikke hadde latt det blø i bindet, men kommet meg på do før det fosset ut (stoppet nemlig opp innimellom..) så visste vi ikke evt hvor mange bind jeg hadde blødd ut. Men hadde jeg ikke gått på do hadde det garantert blødd rett igjennom alt...for det var mye da...!! Så ble det en GU. Morsomste undersøkelsen som finnes... Tok celleprøve og diverse. Så ble det innvendig UL. Det så bra ut da. Alt var lukket og fint ihvertfall. Og Prikken har det bare bra :rødme: Hjertet slår og h*n lå der og klødde seg i øret eller noe Så ble det ringt etter flere sykepleiere, til slutt var de fire stykker i rommet. Og konklusjonen ble vel at morkaka ligger på fremsiden og nedover, og over åpningen. Så de trodde det var det som var grunnen til blødningene. Så hadde vel egentlig lyst til å ha meg liggende der en stund da. For å observere blødninger og sånn. Finne ut hvor mye som kommer ut. Men da protesterte jeg litt...hadde jo ikke kommet noe blod på nesten seks timer jo... Så da ble vi enige om at jeg fikk dra hjem og bare slappe av. Fikk med meg en lapp med telefonnr til observasjonsposten for gravide. Så kommer det noe mer blod, skal jeg ringe med en gang og blir mest sannsynlig lagt inn...så håper det roer seg nå.. Fikk sykemelding i tre uker da Og dette ble jo veldig bra planlagt da....siden vi står midt oppi flytting nå i helga. Blir ihvertfall ikke mye bæring på meg nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2007 #189 Del Skrevet 28. september 2007 Så godt å høre at alt står bra til med prikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 28. september 2007 #190 Del Skrevet 28. september 2007 Lenge siden jeg har vært på besøk her gitt.... Ja, nå må du ta det med ro her altså! Beroligende å høre at det ikke var noe alvorlig på ferde. Kan tenke meg du ble både engstelig og litt redd når du begynte å blø så mye Når tid er overtakelse til nyleiligheten forresten? Skal vel godt å få mer armslag rundt seg, ikke sant? En riktig god helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. september 2007 #191 Del Skrevet 29. september 2007 Nå ble jeg virkelig lettet ja. Godt å høre at prikken har det bra Så nå må du bare ta det med ro, og ta godt var på dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. oktober 2007 #192 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det var godt å høre at alt var i den skjønneste orden - ta vare på deg selv og magen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. oktober 2007 #193 Del Skrevet 1. oktober 2007 *Puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. oktober 2007 #194 Del Skrevet 1. oktober 2007 Å puster lettet ut jeg og Godt å høre alt står bra til. Nå må du ta godt vare på deg selv, vennen. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 4. oktober 2007 #195 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå har jeg holdt pusten gjennom nesten hele siden. Godt alt er i skjønneste orden med babyen. Håper du har det veldig bra som gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. oktober 2007 #196 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Å, så redd eg vart når eg las om blod og greier. Bra at du vart sjukemeld! Mest sannsynleg blir du vel sjukemeld ut svangerskapet no då, viss du har morkaka som ligg ned? Endret 7. oktober 2007 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. oktober 2007 #197 Del Skrevet 13. oktober 2007 Her har jeg ikke vært på en stund. Kjempespennende å lese om deg og prikken. Nå har jeg at det ikke blir flere blødninger og at alt går knirkefritt frem til den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. oktober 2007 #198 Del Skrevet 16. oktober 2007 Huffameg! Det var litt mere action enn som godt var! Håper at du har det bedre nå, og at blødningene ikke dukker opp igjen! Ta livet med ro! Håper at du fikk sykmelding for resten av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2007 #199 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2007 #200 Del Skrevet 17. oktober 2007 Var innom Capri på FB, der det stod og lesa at ho er utan internett for tida. Så veit alle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå