~Capricorn~ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 6. september 2007 Vi har kjøpt leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2007 #162 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer!!! :juhu: Var det helt sånn impulsivt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 6. september 2007 #163 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer!!! Hvor hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg så den vel på nettet på torsdag eller fredag. Og så var vi på visning på tirsdag, og i dag har vi kjøpt. Ble litt mer enn vi hadde tenkt da, men da er den helt perfekt stand (bare bytte kjøkken etterhvert) Men badet er nyoppusset i år. Og stor fin terasse. Trappefritt er det og (praktisk med barnevogn ) Har hatt planer om å kjøpe veldig lenge nå, måtte bare finne noe vi virkelig ville ha. Ble noen nervepirrende timer i dag da. Mannen var på jobb og snakket med megler på telefon der. Han som la inn bud og sånn. Så har jeg vært hjemme. Bare venta på neste mld og sånn. Men det gikk til slutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2007 #165 Del Skrevet 6. september 2007 Så moro Leier dere nå, eller har dere noe som må selges? Og når flytter dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. september 2007 #166 Del Skrevet 6. september 2007 :juhu: Gleder meg til å komme på besøk når dere får flyttet inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 6. september 2007 Nå bare leier vi ja. En rimelig trekkfull leilighet..så gleder oss kjempemye til å komme inn i noe nytt da. Blir vel overtakelse i slutten av mnd tror jeg Mannen sa. Så det er vel snart på tide å begynne å pakke sakene og komme seg ut herfra Samler seg så mye i løpet av årene...gruer meg litt til å begynne på det da...men det skal bli utrolig godt å komme seg ut herfra. Ja, da må du komme på besøk Silvius Og hvis det blir sommer til neste år, kan vi grille på terassen!! Nå får Mannen eget datarom og...et kott som var bygd om til kontor. Helt supert da!! Og bare såå mye mer skapplass enn det vi har nå. Skal bli deilig. I tillegg får utebod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 6. september 2007 #168 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. september 2007 #169 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer så mye! Takk for gratulasjon Koselig å se deg her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. september 2007 #171 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, nå flytter dere jo nærmere meg også! Det var forresten en veldig fin leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2007 #172 Del Skrevet 7. september 2007 Gratulerer med ny leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. september 2007 #173 Del Skrevet 7. september 2007 Gratulerer med leilighet! Er enormt deilig å få seg noe eget når man har leid lenge. Kan ikke sammenlignes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. september 2007 #174 Del Skrevet 12. september 2007 Gratulerer med leilighet! Håper formen bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. september 2007 #175 Del Skrevet 13. september 2007 GRATULERER SÅ MYE MED BABY I MAGEN!!! For noen fantastiske nyheter... er litt treg jeg da.... og med leilighetskjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. september 2007 #176 Del Skrevet 20. september 2007 Gratulerar med leilighet! Ut av sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. september 2007 Forfatter #177 Del Skrevet 21. september 2007 Silvius: Ja, er det ikke praktisk at vi kommer litt nærmere da? Og ja, den er fin Angelou: Takk Kylling: Takk. Tenker det blir godt når vi kommer i orden i leiligheten. Og det vil nok bli noe heeelt annet å eie selv. I den vi bor nå, gidder vi liksom ikke bry oss så mye. Er jo bare en plass vi leier liksom. Blir liksom så midlertidig. Målet har jo alltid vært å eie selv. Imli: Takk. Ja, nå begynner formen å komme seg Cappocino: Kan jo ikke få med seg alt heller da Takk for gratulasjoner av både Prikken og leilighet. Linn3c: Takk. Ut av sentrum ja. Det er jo det jeg har villet hele tiden. ------------------------------ Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Går bra med meg. Blitt litt forkjøla da. Hjelper ikke på trøttheten. Og nå blir det jo masse pakking den neste uken. Flytting neste helg. Prikken vil jeg tro har det bra. Har ikke sett/hørt mer fra h*n siden vi var hos gyn ved uke 12. Var jo hos fastlegen. Men der skjedde det ikke så mye akkurat. Blodprøver, urinprøve, veiing osv. Og så fikk jeg opplyst hvilket legesenter jeg tilhører, sånn i forhold til hvor de har jordmor. Men nå blir jeg jo flyttet siden vi flytter til en annen bydel. Så da har jeg ikke ringt og fått time enda. Hadde vært beroligende å få høre hjertelyd eller noe da. Men prøver å roe meg ned med at alt sikkert er helt fint. Syns magen begynner å komme seg litt og. Er ikke så veldig mye enda syns jeg, men det kommer seg. Og så har vi fått time til UL 16.oktober Denne uka har egentlig vært litt småslitsom, men kjempekoselig da. Hatt besøk av søstrene mine fra mandag til torsdag. Så jeg har ikke fått sovet så mye jeg kunne trengt. Og i tillegg har ejg blitt litt snufsete. Og hele helga kommer til å gå med til pakking og vasking...og litt avslapping innimellom... Nå må jeg finne på noe mat igjen. Har begynt å få lyst på litt mat igjen da Er fremdeles ikke alt som frister. Klarer ikke kylling enda...og det som jeg vanligvis er så glad i. Men kan sitte i kassen og plutselig få lyst på noe jeg ikke har spist på 3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. september 2007 Forfatter #178 Del Skrevet 21. september 2007 Tror forresten det er bekkenet jeg kjenner som krangler litt innimellom...er nemlig ikke vondt i korsryggen (hatt såpass mye vondt i ryggen at jeg vet det ikke er det..) Sitter lenger nede. Øverst i rumpa liksom. Og kjente det spesielt da jeg hadde sittet lenge i kassen forrige fredag. Da var det vondt når jeg reiste meg for å gå litt. Og det gjorde vondt å stå på en fot (stå og lene vekta på bare ene foten liksom) Og da jeg gikk hjemover var det akkurat som to bein baki der lå og gnissa mot hverandre... Men så har det vært rimelig bra den siste uka. Bare kjent bittelitt innimellom. Men i dag var det litt mer igjen. Vondt å stå i ro på en fot og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 22. september 2007 #179 Del Skrevet 22. september 2007 Koselig med oppdatering fra gravide Capricorn! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. september 2007 #180 Del Skrevet 23. september 2007 Det er sånn som jeg har kjent det også. Fikk tips av venninner som har hatt bekkenløsning om å gå med små skritt, sitte når jeg tar på bukser og sko (aldri stå på ett ben) og alltid bøye knærne istedenfor hofta. Etter at jeg bevisst har gått inn for å gjøre dette har det blitt mye bedre. Merker fortsatt at det er noe der når jeg glemmer meg, men det er ikke vondt, og jeg har ikke smerter når jeg går. Tror det er veldig viktig å jobbe preventivt med bekkenløsning. Lykke til med flyttingen, det blir deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå