blåmeisa Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 11. juli 2007 Innom med en på min lille oppdateringsrunde.. Takk for den!! Godt det er flere enn meg som natterangler!! Jeg er egentlig ett super-B-menneske, som tvinges i hverdagen til å være A-menneske. Så da utnytter jeg det til fulle i ferien! Natten er så fredlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #62 Del Skrevet 12. juli 2007 Takk for den!! Godt det er flere enn meg som natterangler!! Jeg er egentlig ett super-B-menneske, som tvinges i hverdagen til å være A-menneske. Så da utnytter jeg det til fulle i ferien! Natten er så fredlig! Jeg var ikke natteravn så veldig lenge da.. gikk å la meg ikke så lenge etterpå men jeg er nok heller et b-menneske enn a-menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 12. juli 2007 Nå har det vært evigheter med fint vær, og hva skjer når jeg tar ferie!!! Jeg vil ha sol og sitte på terrassen og lese bok og drikke vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juli 2007 #64 Del Skrevet 12. juli 2007 Slett ingen dum ferieplan. Her har det hittil ikke regnet i dag, men truende er det. Håper på sol, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 12. juli 2007 Slett ingen dum ferieplan. Her har det hittil ikke regnet i dag, men truende er det. Håper på sol, jeg også Ja jeg vil ha sol men når vil biler avgårde på søndag/mandag skal vi kjøre mot solen, vi drar dit solen er, når den ikke kommer til oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #66 Del Skrevet 12. juli 2007 Og som den natteravnen du er, så lusker du her så sent Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #67 Del Skrevet 12. juli 2007 Hva er reiseruta deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 12. juli 2007 Og som den natteravnen du er, så lusker du her så sent Hatt en fin dag? Ja jeg har snudd døgnet, men jeg er faktisk litt trøtt i dag... Ikke gjort så masse nyttig i grunn, hatt meg en shopping-/kikkerunde, men jeg føler ikke for å handle nå før jeg reiser på ferie, det blir mye shopping i dag. Så har jeg hatt svigermor på kaffebesøk i formiddag og i ettermiddag hadde M besøk av en kamerat - så det har blitt store mengder kaffe i dag! Din dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 12. juli 2007 jeg føler ikke for å shoppe, men det ble mye shopping. Mange selvmotsigelser... jeg mente vel i grunn at det blir mye shopping på ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #70 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har vært på shopping med mamma og søsteren min idag. Det eneste jeg endte opp med av klær var to par skikkelige kosesokker... Men om dagen så har jeg en litt sånn tankegang om at jeg skal vente med å handle klær.. til jeg har gått ned en goood del kilo... for da skal jeg unne meg masse nye klær.... Men det spørst når den tid kommer da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har vært på shopping med mamma og søsteren min idag. Det eneste jeg endte opp med av klær var to par skikkelige kosesokker... Men om dagen så har jeg en litt sånn tankegang om at jeg skal vente med å handle klær.. til jeg har gått ned en goood del kilo... for da skal jeg unne meg masse nye klær.... Men det spørst når den tid kommer da... Ja slik tror jeg alle tenker, men det er gjerne lurt å handle ting som passer oss perfekt der vi er nå, så føler vi oss iallefall komfertabel (som jeg tydligvis ikke vet hvordan vi uttaler eller skriver) mens vi venter på å gå ned i vekt... Jeg passer heller ikke inn i standardmodellklær og synes ofte det er mer behagelig å shoppe alene. Da slipper jeg forventningsfulle venninner eller mamma som venter utenfor prøverommet, mens jeg puster og peser for å få på meg en dongribukse som er tre nummer for liten. Da er det bedre å gå alene og finne klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #72 Del Skrevet 12. juli 2007 Mamma sa det idag, at hun syntes det var kjekkere å gå sammen med noen å handle klær. Men jeg finner det bare stressendes.. jeg liker helst å handle alene igrunnen.. Det er som du sier, man slipper det stresset med forventningsfulle personer utenfor prøverommet... og det er aldri morsomt å si at det ene plagget etter det andre er for lite... Men jeg har iallefall store planer om å trene mer effektivt til høsten. For nå i sommer så skal vi pusse opp kjellerstua vår, og da blir det stående en tv der nede. Og det er mer motiverende å tråkke løs på elipsemaskinen min mens jeg ser tv, enn å tråkke mens man stirrer i veggen... Så gi meg bare litt tid, så skal jeg bli riktig så lekker Forresten så tror jeg det heter komfortabel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #73 Del Skrevet 12. juli 2007 Men nå tror jeg at jeg skal finne senga.. Du får ha en fortsatt fin natt, og en fin dag i morgen hyggelig med en liten nattligprat, lenge siden sist vi hadde en slik løpende prat igrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 12. juli 2007 Mamma sa det idag, at hun syntes det var kjekkere å gå sammen med noen å handle klær. Men jeg finner det bare stressendes.. jeg liker helst å handle alene igrunnen.. Det er som du sier, man slipper det stresset med forventningsfulle personer utenfor prøverommet... og det er aldri morsomt å si at det ene plagget etter det andre er for lite... Men jeg har iallefall store planer om å trene mer effektivt til høsten. For nå i sommer så skal vi pusse opp kjellerstua vår, og da blir det stående en tv der nede. Og det er mer motiverende å tråkke løs på elipsemaskinen min mens jeg ser tv, enn å tråkke mens man stirrer i veggen... Så gi meg bare litt tid, så skal jeg bli riktig så lekker Forresten så tror jeg det heter komfortabel.... Jeg har sykkel, men ingen kjellerstue og den er så tung og bære inn i stuen hver gang jeg skal trene, så da blir det vel så som så! Riktig så lekker skal vi bli!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 #75 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #76 Del Skrevet 13. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei så kjekt med besøk!! det er bra det er noen som holder meg våken om morgningen, jeg er blitt en trøtting om morgningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #78 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg skulle gjerne vært det selv jeg, men her blir jeg jammen dratt opp av senga før sola har stått opp. Store planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 #79 Del Skrevet 13. juli 2007 ha en fin dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg skulle gjerne vært det selv jeg, men her blir jeg jammen dratt opp av senga før sola har stått opp. Store planer for dagen? M for noen venner på besøk, som skal drikke øl og spille BUZZ, kan være jeg slenger meg med de på guttekvelden. Jeg må bare finne mannen i meg selv! Dine planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå