Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Oii, jeg oppdaterer så sjelden at min egen dagbok var forsvunnet fra mine innlegg...

Jeg får oppdatere litt:

Minimann er fylt ett år (og vel så det) og aktiviteten er på topp. Vi er ikke langt unna de første skrittene nå. Han står ganske stødig uten å holde seg i noe. Ellers begynner ordforrådet å bli sterkere. Men det er mamma som er mest tydelig enda, ellers er det papa, ga (sko), mmmmm (godt), push (pus). Vi må også være veldig oppmerksom nå som det er fint vær ute, går vi fra en dør åpen er det ikke lange tiden før minimann stikker... og han finner rake veien opp lekeplassen og setter seg under husken og roper på hjelp. Det er favorittsysselen for tiden. ;) Fæla skriking hvis han ser lekeplassen når han skal inn i bilen. Vi må jo skjønne at det er mye gøyere å være ute og leke enn bak i bilen. Han sliter litt med soving om natten, og det er jeg som tar nattevåken her i huset... Våkner gjerne i 2-tiden og holder det gående i større eller mindre grad frem til 5. Da er det morgningen. Så hvert ledig øyeblikk går til avslapping. Men med tre tenner på vei på en gang, er det ikke så enkelt å være liten alltid!

Ellers er jeg begynt å jobbe igjen, mens storemann er hjemme og passer fortet. Jeg gruet meg veldig til å begynne å jobbe og være så mye mindre sammen med mini. Men det har gått overraskene bra og det er faktisk veldig kjekt å være sammen med andre. Jeg liker også veldig godt jobben og arbeidsoppgavene mine og jeg har fått en del ekstra ansvar etter oppstart, det føles meningsfullt og ikke minst gir mer penger i kassen.

Vi er midt i flyttesjau i tillegg, vi har kjøpt oss ett flott litt eldre hus som skal pusses opp. Det blir utrolig bra. Heldigvis er storemann veldig praktisk anlagt. så det blir supert når det er ferdig. Jeg gleder meg stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De får fart på seg disse små, selv om de ikke kan gå.

Gratulerer med nytt hus. Spennende å jobbe med slike og få det slik man vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...