Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

sliter med to julegaver for tiden....

En til en venninne som alltid gir meg flotte hjemmelagde gaver. Har liksom lyst å gi henne noe med litt mer mening...

og til mamma, hun er jo komplett umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vi klar for jul i heimen. I dag blir juletreet pyntet og alle presanger er levert der de skal være - det er en deilig ro som senker seg over oss da!

Vi har forresten vært litt uforsiktig i det siste, så kanskje det allerede kan bli beibis til neste år ;)

Det er egentlig ikke planen, men vi har jo lyst til det. Det som skjer det skjer ;)

Håper alle sammen for en fredfyll og deilig jul sammen med de man er glad i! :gave::hjerte::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: Ønsker deg en riktig god jul

Blir spennende for dere om et nytt frø er på vei

Endret av Bettie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phew! Var ikke gravid likevel. Tror vi dermed har bestemt oss for å være mer forsiktig. Det passer liksom ikke økonomisk enda! :) Selv om nurkene er deilig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du har tatt test ja? Godt det ble det ønskede resultatet ;) Jeg står på vei til å teste i dette øyeblikk :fnise:

Hvordan går det ellers med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, du har tatt test ja? Godt det ble det ønskede resultatet ;) Jeg står på vei til å teste i dette øyeblikk :fnise:

Hvordan går det ellers med dere?

På vei til å teste ja! Og jaggu var du ikke gravid!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg kjenner jeg ble litt missunnelig, men endog er jeg glad det ikke var meg. Ikke enkel jeg! Det er jo så vakkert å være gravid (jeg har dårlig hukommelse)

Satser på at spiren sitter og det blir en beibis rundt min burdag!!!

Gratulerer til deg og mannen og baby som skal tre inn i storebrorrollen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!:)

Går det fint med dåke?

Her går det kjempeflott Linn3c. Jeg nyyter enda dagene hjemme med min lille minimann, har utsatt jobbstart til mai. Skal bli trange tider økonomisk men også deilig å tilbringe dagene med lillemann. Nå sitter han selv og åler seg rundt om i huset så det begynner å bli travelt men akk så gøy!

Alt bra med deg og din familie?? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til å teste ja! Og jaggu var du ikke gravid!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg kjenner jeg ble litt missunnelig, men endog er jeg glad det ikke var meg. Ikke enkel jeg! Det er jo så vakkert å være gravid (jeg har dårlig hukommelse)

Satser på at spiren sitter og det blir en beibis rundt min burdag!!!

Gratulerer til deg og mannen og baby som skal tre inn i storebrorrollen!!!

Hehe, sånn var jeg også da jeg testa negativt før jul - ble både letta og skuffa :fnise:

Jeg har også litt dårlig hukommelse - for så vidt jeg kan huske nå var det jo bare fryd og gammen å være gravid :ler:

Når har du bursdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selektiv hukommelse, det er en fin ting.

Så Nurket er mobil. Det er moro, og det er moro å se hva sånne små før til etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten i går fant jeg lillemann liggende i sengen med overkroppen over sengekanten på god vei i gulvet, fikk meg ett lite støkk da! Stakker så stor han er blitt som vil utforske verden. Jeg kom fykende inn til han, mens jeg sa litt hardt nei (redd) men lillemann bare smilte fornøyd over bragden sin!

Fant meg den lekre kjolen i går på salg på 70% så den kostet bare 120(!) kr, den både skjuler og fremhver ;) så nå burde jo absolutt den kjolen fått seg en lufting. Men da trenger jeg barnevakt og jeg synes ikke det er så enkelt å levere lillemann til hevm som helst og de som jeg vil levere han til er opptatt hele tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :)

Det er ikke alltid lett å levere fra seg gullungene nei. Kjenner problemet. Men heldigvis forsvinner jo ikke kjolen, så du får nok luftet den om ikke så lenge :skya:

Minimoyen har falt ut av senga to ganger... Første gang rullet han før jeg visste at han kunne det og den andre gangen gjorde han det i søvne. Er bare å forberede seg på at det blir litt knall og fall fremover. Heldigvis går det stort sett alltid bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er jo blitt reine akrobaten oppi senga, det er helt villt å se hvordan han makker seg rundt omkring og styrer på! Tror han akkurat har skjønt at jeg kan jo faktisk utforske denne sengen. Før lå han bare i ro i sengen!

Regner med en del knall og fall. Han sitter på rompen men mister balansen noen ganger og da stuper han gjerne fremover med hodet først. Han er rimelig fornærmet når han oppdager at det gjør vondt. Det skjønneste "synd-i-meg-ansiktet" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det kjempeflott Linn3c. Jeg nyyter enda dagene hjemme med min lille minimann, har utsatt jobbstart til mai. Skal bli trange tider økonomisk men også deilig å tilbringe dagene med lillemann. Nå sitter han selv og åler seg rundt om i huset så det begynner å bli travelt men akk så gøy!

Alt bra med deg og din familie?? :klemmer:

Javisst, her er alt bra! Vesla mi som var i same terminklubb som din vesle, åler seg rundt omkring som ho har gjort sidan starten av november. No set ho seg opp og sit sjølv og i helga reiste ho seg jammen opp etter gåleika si og begynte å spasere over golvet! :overrasket: Så det er bra travelt her, med ein storebror på berre 26 månader også... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javisst, her er alt bra! Vesla mi som var i same terminklubb som din vesle, åler seg rundt omkring som ho har gjort sidan starten av november. No set ho seg opp og sit sjølv og i helga reiste ho seg jammen opp etter gåleika si og begynte å spasere over golvet! :overrasket: Så det er bra travelt her, med ein storebror på berre 26 månader også... Hehe

Da er hun nå en liten kjapping den vesla di! Plutselig spaserer de avgårde og vi sitter igjen og lurer på hvor den lille bylten vi fikk på magen etter fødselen er blitt av :) Det er både spennende å se at de vokser og blir selvstendig, men på en annen måte litt trist!

Du har to tette du da og innerst inne har jeg vel litt lyst, men det er nøye krysset av på kalenderen når det er el og vi skal være FORSIKTIG!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har lillemann knekt åle-seg-fremover-koden. Ikke at det går så fort enda, men det er så morsomt å se hvor mye de faktisk skjønner helt uten å bli lært. Men det skal vel bli spennende nå når lillemann faktisk kan komme seg til de3 tingene han vil selv :)

Jeg skal forresten på jobb i morgen, det er noe som angår neste år. Det krever faktisk litt tenking og planlegging. Passer meg ganske dårlig nå, er jo midt i koseprating og dilling ikke viktige jobbting... Har en sjef som ikke er så opptatt av det med lønn eller overtid og han er ikke så enkel å spørre om slikt heller... Men hvordan er det når man jobber i permisjonen, har jeg ingen krav siden jeg får lønn?? Ikke at jeg kommer til å kreve noe, det er rett og slett umulig. Bare greit å plage meg selv med hva jeg egentlig skulle ha krav på :(

Og hehe forresten hva går man med på viktige møter, jeg tror ikke det er klær med matrester og diverse andre uforklarlige flekker... og det er vel heller ikke en sexy ny kjole! Jeg er jo helt utadert! Må rote innerst i klesskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo be om å få ha den dagen til gode når du begynner å jobbe igjen. Egentlig kan han ikke be deg avbryte permisjonstiden din, men siden du er så velvillig, kan du jo i hvert fall spørre om det er en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Bettie, jeg har sikkert krav på noe slikt... Jeg får se om det faller seg naturlig en gang og bringe det på bane :) Jeg er i grunn blitt litt flinkere på å si nei, men jeg har enda ett stykke å gå merker jeg...!

Jeg misliker sterkt å se at andre blir skuffet pga av hva jeg sier eller gjør :snurt: Men jeg merker at etter jeg ble mor er det litt enklere, da vet jeg at i det store og det hele er det meg og min familie som er viktigst for meg! Og da er det ikke så lurt å jobbe overtid for å blidgjøre sjefen. Lurer på hvordan sjefen kommer til å takle "den nye meg" når den tid kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...