Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Ja da er jeg endelig tilbake! Iallefall for min egen del! Jeg hadde en knekk for et par måneder siden, langt nede i en dal da. Men det er slik at tiden leger alle sår og mine sår er ikke leget men de er ikke så fremtredende lenger. Det er rart med det men jeg startet en dagbok fordi jeg trengte å skrive, men når jeg var lengst nede klarte jeg ikke lenger å skrive. Men nå er jeg tilbake med nytt navn og nye muligheter! ;)

Det er mange jeg har savnet her inne, men jeg trenger ikke å nevne navn! Men nå skal ikke dette bli en deppedagbok!

Det er sol jeg har blitt brun. Når jeg er brun føler jeg meg opplagt. Ansiktet trenger ikke sminke, det er deilig.

Min kjære og jeg planlegger ferietur, en bilferie i Europa er planen så langt! Tror det blir spennende... Bare tre uker igjen så er det ferie, eller rettere sagt 2 uker og 4 dager, det høres bedre ut!! Akk så sliten man er på jobben når man nærmer seg ferie!

Endret av blåmeisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bodillen

Jeg vet ikke hvem du var her inne før, men ønsker deg uansett velkommen tilbake, og lykke til med arbeidet med leging av sårene dine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for velkomsten! Jeg tror ikke noen av dere vet hvem jeg er fra tidligere, selv om jeg har lagt merke til dere begge to før! ;)

Disse lange sommerkveldene er fantastiske. Vi sitter ute, selvsagt med mygglys :legrine: Jeg leser en god krimbok nå, den er faktisk så spennende for min sarte sjel at jeg kjenner pulsen blir høy når jeg leser den om kvelden selv om min kjære ligger ved siden og jeg bare kan dulte litt i han hvis skrekken skal ta overhånd. :sjokk: hehe bruker den figuren i mangel på han som hårene reiser seg på! Kg er blitt litt nytt siden jeg var her sist! But I manage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror ferien blir super... vi har flere kartbøker over europa så vi planlegger på høyt nivå. Det er så deilig å ha noe å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er du tilbake!!! :hoppe: Jeg har savnet deg :-D

Så hyggelig å lese at du har kommet deg opp av dalen da. :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er du tilbake!!! :hoppe: Jeg har savnet deg :-D

Så hyggelig å lese at du har kommet deg opp av dalen da. :kose:

:klem:

Ja det går opp og ned her i livet! Men nå er det sommer og sol og snart ferie, så da er det vel på tide å begynne å leve livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda hvem du var før, men det gjør ikke så mye. Er det ikke deilig å planlegge ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda hvem du var før, men det gjør ikke så mye. Er det ikke deilig å planlegge ferie?

Ahh ferieplanlegging er så deilig. Ser for meg mange gode timer i bilen. Vi har en tendens til å skru musikken på full guffe og synge av full hals :legrine: det er morsomt. Skal ha noen lydbøker også, i lengden kan det vel bli litt slitsomt å høre på hverandre synge - iallefall hvis vi kommer til å kjøre ganske langt.

Så stopper vi hvis det er noe på veien vi har lyst å oppleve mer av, så så detaljert er ikke reiseruten enda - den er vel mest i fantasien.

Vi blir litt romantiske på tur :rødme: da har vi tid til å gjøre alt det vi har lyst til gjennom hele året som det sjelden blir noe av. Bare noe så sjeldent som å spise på restaurant og spasere i gatene - sjangle hjem til hotellet er jo ofte også litt spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltur til full musikk er en bra ting. Og romantiske feriefølelser er ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen sagt at jeg kunne lagt meg nedpå nå med god samvittighet ville jeg våknet en gang utpå lørdagen og spist litt før jeg la meg igjen :sove:

Jaggu er ikke tøtta så trøtt. Jobben spiser meg opp, selv om det er veldig spennende for tiden... Men døgnet har ikke nok timer! Hushjelpn hører jeg noen roper i det fjerne. Hmm ingen dum ide, men jeg er for gniten til å bruke penger på det uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. I dag sovnet jeg da jeg kom fra jobben enda det var masse jeg burde ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Er man sliten og trøtt, så er man sliten og trøtt. Det er viktig å være litt snill mot seg selv! Og det er snilt å tillate seg selv å sove litt når man er sliten og trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man sliten og trøtt, så er man sliten og trøtt. Det er viktig å være litt snill mot seg selv! Og det er snilt å tillate seg selv å sove litt når man er sliten og trøtt!

Så sant så sant!! Men mitt problem er at jeg ikke klarer å slappe godt av hvis jeg tenker på at det og det skulle vært gjort... Jeg trenger avslappningsteknikker!

Jeg har da i dag klart å besøke svigerforeldre og handlet inn mat til neste uke, så kanskje det er lov å krype til sengs allerede nå og ikke tenke på de hybelkaninene eller den maskinen med klær. Ahh jeg skal gjøre det. Må jo lese videre i boken min som er så spennende og uansett har jeg nok tid i helgen til å gjøre unna resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Så sant så sant!! Men mitt problem er at jeg ikke klarer å slappe godt av hvis jeg tenker på at det og det skulle vært gjort... Jeg trenger avslappningsteknikker!

Jeg har da i dag klart å besøke svigerforeldre og handlet inn mat til neste uke, så kanskje det er lov å krype til sengs allerede nå og ikke tenke på de hybelkaninene eller den maskinen med klær. Ahh jeg skal gjøre det. Må jo lese videre i boken min som er så spennende og uansett har jeg nok tid i helgen til å gjøre unna resten!

Jeg gikk til en fotsoneterapeut en gang, som lærte meg litt om avslapningsteknikker og å rett og slett gi litt faen. Jeg har lært meg å stille meg selv spørsmålet "hva skjer om jeg gjør/ikke gjør...?" Hva skje f.eks om hybelkaninene blir liggende til morgen? Noen kan komme på besøk og se dem? Ok, hva så? Hva skjer da? Hm...nei, de synes kanskje jeg er ei sluske? Ok, og så, da? Osv, osv... Det er virkelig nyttig å tenke litt sånn innimellom. Livet er for kort, vet du! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gikk til en fotsoneterapeut en gang, som lærte meg litt om avslapningsteknikker og å rett og slett gi litt faen. Jeg har lært meg å stille meg selv spørsmålet "hva skjer om jeg gjør/ikke gjør...?" Hva skje f.eks om hybelkaninene blir liggende til morgen? Noen kan komme på besøk og se dem? Ok, hva så? Hva skjer da? Hm...nei, de synes kanskje jeg er ei sluske? Ok, og så, da? Osv, osv... Det er virkelig nyttig å tenke litt sånn innimellom. Livet er for kort, vet du! :-D

:ler: fantastisk teknikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for pm her om dagen. Beklare at jeg ikke har fått svart på den.. Men den varmet meg iallefall :klem:

Ønsker deg med det samme en fin start på en ny uke.

Har du hatt en fin helg forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for pm her om dagen. Beklare at jeg ikke har fått svart på den.. Men den varmet meg iallefall :klem:

Ønsker deg med det samme en fin start på en ny uke.

Har du hatt en fin helg forresten?

:klem:

Helgen har vært bra den!! men så sliten nå at jeg ikke gidder å fortelle, uansett har det ikke skjedd noe spesielt! :ler:

Føler meg litt misunnlig på deg som har ferie nå ja! Nyt den godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...