Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie FERIE!!!!!!!!!!!!!!1

spise: :digge::briller::sjarmor::legrine::hjerte::hjerter::hjertesmil::husarbeid: :kys_2: :sexy::danser::skaal::humpe::is:

kORT OPPSUMMERT!

Høres ut som en perfekt sommer! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg fått deilige rundstykker på sengen med skinke, ost og masse salat - akkurat som jeg liker det - på sengen! :rødme: Og nå skal vi innta kaffe på terrassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en bytur i går så jeg er lettere redusert i dag ja. Skulle jo ha vasket huset men jeg er så lat i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan huske så mange ganger når jeg var liten kunne jeg helt ubevisst og brått plutselig fylles med en deilig lykkefølelse. Det var slik at verden stoppet i noen sekunder og følelsen var slik at jeg følte at jeg kunne mestre alt i verden... Jeg tror ikke denne følelsen kom over at jeg hadde en slik perfekt oppvekst, fordi jeg kan nevne mange punkter som ikke var perfekt. Jeg tror denne følelsen er noe alle opplever. Iallefall har jeg savnet å oppnå denne følelsen og jeg har spurt kjæresten min men det var noe han heller ikke hadde opplevd i sitt voksne liv. Men nå har jeg funnet den igjen!! Den kommer når jeg ser på skyene i solnedgang - det er en så deilig følelse og verden stopper litt. Når jeg tenker meg om har disse følelsene alltid kommet når jeg har vært ute i naturen, feks når jeg har stått på ski innover vidden eller har badet i sjøen og lagt meg ned på håndkle. Jeg har lyst til å ta en fjelltur en litt øde plass og legge meg på bakken og se på skyene som seiler av sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd den følelsen, når jeg reiser. Da føler jeg meg så fri og lykkelig, alt er perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart at de trådene om antall sexpartnere dukker opp med jevne mellomrom. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men jeg lurer på om de søker bekreftelse på om det er for mange eller for få. De fleste har vel hatt sex med de det har føltes naturlig å ha sex med der og da! Eller kanskje vi lurer på om vi er attraktive eller ikke. men det kan jo i grunn ikke måles i antall partnere. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browniiez

Si det! :klø: Men finnes jo tråder her om nokså mye rart da! :-D Hihi.. Nå er det natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det! :klø: Men finnes jo tråder her om nokså mye rart da! :-D Hihi.. Nå er det natta :sove:

Ja det gjør det jo, det er jo flere temaer som til stadighet dukker opp igjen! Håper du har sovet godt Browniiez :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: innom og titter i boka di jeg!

ser du har ferie - så deilig!! skal dere reise noe i ferien eller? har tre dager igjen på jobb før jeg skal ha ferie jeg. det er jo helt greit, men kjenner jeg er veldig i feriemodus - så da blir det helt feil å jobbe :ler: sommerferie er deilig!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: innom og titter i boka di jeg!

ser du har ferie - så deilig!! skal dere reise noe i ferien eller? har tre dager igjen på jobb før jeg skal ha ferie jeg. det er jo helt greit, men kjenner jeg er veldig i feriemodus - så da blir det helt feil å jobbe :ler: sommerferie er deilig!! :sol:

Ahh jeg kjenner til den feriefølelsen før ferie. Det er nesten da det er tyngst å gå på jobb og desto bedre når ferien kommer!!

Vi skal på biltur i Europa, vi gleder oss!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...