Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg laget meg en lang liste over ting jeg skulle gjøre og hva har jeg gjort??? Ingenting!

:sjenert:

Men men kvelden er enda ung så jeg får sette i gang. I morgen kan jeg begynne litt når jeg vil på jobb så da kan jeg bare se hvor lenge jeg har lyst å holde på utover natten. :ler: sikkert ikke lenge

Listen lyder:

Tømme oppvaskmaskin

tømme vaskmaskin

sette på ny maskin

tørke støv

vaske kjøkken + spesielt skap (gidder ikke inni, men utenpå)

ta av sengetøy + legge på nytt

vanne blomster inne og ute

støvsuge

vaske gulvene

ta ut stolputene og riste de og støvsuge sofaen

rydde i begge klesskapene

Steike dette kommer jo til å ta hele natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Listen lyder:

Tømme oppvaskmaskin

tømme vaskmaskin

sette på ny maskin

tørke støv

vaske kjøkken + spesielt skap (gidder ikke inni, men utenpå)

ta av sengetøy + legge på nytt

vanne blomster inne og ute

støvsuge

vaske gulvene

ta ut stolputene og riste de og støvsuge sofaen

rydde i begge klesskapene

Litt igjen til i morgen ble det! Men ikke så masse! Fikk i tillegg vasket kjøleskapet og komfyren og frityrkokeren! Så deilig. Ble jo kjempesulten av å være så aktiv, men jeg vil ikke rote på kjøkkenet så jeg for forbli sulten hehe! Tar meg heller litt melon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så effektiv du har vært i kveld da!! :overrasket: Jeg kan ikke si at jeg har vært halvparten så effektiv idag.. og det selv om jeg har ferie nå... Men har en del ting jeg tenkte jeg skulle få unna i morgen, men måtte bare ha meg en skikkelig sløvedag idag :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla så effektiv du har vært i kveld da!! :overrasket: Jeg kan ikke si at jeg har vært halvparten så effektiv idag.. og det selv om jeg har ferie nå... Men har en del ting jeg tenkte jeg skulle få unna i morgen, men måtte bare ha meg en skikkelig sløvedag idag :)

:vinke:

:ler: men i dag er jeg dødssliten... tror ikke det blir noe nyttig gjort i dag! Men jeg skal vanne de stakkers blomstene.

Pus lå så søtt utenfor døren når jeg kom i dag med to eksemplarer av musearten. Stolt som bare det og følte selvsagt for full oppvarting på grunn av god fangst. Hmm syns litt synd i musene han fanger, det er virkelig pining til musen ikke makter mer og dør, men det går ikke å få katten bort når han endelig har kommet på tunet med en mus, da er han i transe :ler: men han er jo litt søt da som gir de til meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen er jo kjempeflink og gjør det den skal - fange mus. Lilepusen gjør også det, men det hender hun tar en og annen fugl også. Det er verre enn mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusen er jo kjempeflink og gjør det den skal - fange mus. Lilepusen gjør også det, men det hender hun tar en og annen fugl også. Det er verre enn mus.

Pus har aldri fanget fugl som jeg har sett, men det var en gang det var en haug med fjærer utenfor her, men fuglen har enten klart seg eller han har spist hele fuglen før jeg kom hjem! Men jeg tror jeg er enig med deg at det hadde vært verre med fugler

Tror kanskje jeg skal kreve penger i nabolaget for hver eneste mus som blir fanget, pus holder musebestanden godt nede her. Det er gjerne 2-3 mus hver dag! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fundert ganske mange ganger på spørsmålet hvor mange venninner er det nødvendig å ha??

Jeg er en person som trives veldig godt i eget selskap, både daffedager og på aktive dager. Jeg merker at jeg skyver flere og flere venninner bort fra meg. Jeg føler rett og slett at jeg ikke trenger de lenger. Dette høres jo grusomt ut. Men jeg mener at det er greit å ha en del bekjente som man snakker med innimellom og som man føler man vet hvor man har - jeg kan hjelpe de og de kan hjelpe meg når det er behov for det. Noe jeg sjelden trenger iallefall. Men jeg merker at det er bare et par stykker jeg orker å pleie kontakten med. Dette er venninner jeg betror meg til og som betror seg til meg og som jeg setter umåtelig stor pris på.

Men disse andre som gjerne er venner av venner som det er forventet fra vennekretsen at man skal pleie kontakt med, er for grusomme meg, slitsomt.

Jeg er fullstendig enig med mennesker som mener at det er lurt å ha venner i tilfelle et forhold skal gå i stykker. Men jeg tror ikke det er nødvendig med 20 venninner da, men kanskje bare to gode feks.

Jeg er ganske sosial av natur og har god kontakt med de som jeg regner som mine venninner + at jeg har nær kontakt med både min og samboer sin familie. Yrket mitt krever at jeg snakker hele dagen og er i kontakt med andre mennesker, dette gjør nok sitt til at når jeg da endelig er hjemme ønsker å holde kjeft et lite øyeblikk

Huff dette ble da bare rot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Jeg er faktisk fullstendig på linje med deg. For mange venninner blir bare pes. Selv har jeg 3 venninner som jeg har et nært forhold til, og det holder lenge. Dessuten er de av den typen (akkurat som meg) som ikke absolutt må treffes ofte og jevnlig for at vennskapet skal holdes ved like. Det kan innimellom gå noen uker uten at vi snakker sammen - ganske enkelt fordi det bare faller seg sånn, man har så mye annet å drive med, eller bare føler for litt alene-tid.

Jeg synes det er mye bedre med få, nære venninner enn mange, mer overflatiske venninneforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk fullstendig på linje med deg. For mange venninner blir bare pes. Selv har jeg 3 venninner som jeg har et nært forhold til, og det holder lenge. Dessuten er de av den typen (akkurat som meg) som ikke absolutt må treffes ofte og jevnlig for at vennskapet skal holdes ved like. Det kan innimellom gå noen uker uten at vi snakker sammen - ganske enkelt fordi det bare faller seg sånn, man har så mye annet å drive med, eller bare føler for litt alene-tid.

Jeg synes det er mye bedre med få, nære venninner enn mange, mer overflatiske venninneforhold.

Ja det er godt det finnes flere som meg, jeg føler meg ofte helt grusom. Det er pes å måtte møtes hele tiden og spesielt for meg som trenger tid for meg selv og nyter det.

Jeg og liker venninneforhold det går uker mellom hver gang man snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir det snart frokost på terrassen. Det er så deilig vi har sovet lenge begge to. Så vet jeg ikke hva dagen bringer. Kanskje en tur til svigers eller noe. Ingen planer, vet at han har veldig lyst på en kinotur i kveld, så kanskje det blir det. Det er bare en uke igjen på jobb så er det ferie, det skal bli deilig.

Var forresten ute med jobben i forrige uke, midt i uken. Og jeg og et par andre kollegaer gikk videre etter at vi hadde spist. Det var en kjempegøy kveld :legrine: og en tung arbeidsdagen som fulgte.

Vi snakker litt om å gjenta det denne uken, men da ikke midt i uken, men på fredag eller lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom piping utenfor, nok en mus som måtte bøte med livet. Katten ser meget fornøyd ut. Jeg blir litt sånn :overrasket::sur: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tittei :vinke:

Koselig at du tok deg en tur innom dagboka mi.

Etter å ha lest det du skrev om venner føler jeg at vi er ganske like på det punktet. Synes ikke du høres grusom ut i det hele tatt. Er selv en person som trives god i mitt eget selskap. Har 4-5 gode venninner som jeg har kjent lenge, og akkurat nå er det helt fint for meg. Disse kan jeg stole på og betro meg til, og det samme andre veien. Og kjæresten så klart. Virkelige venner klarer å være fra hverandre en stund uten at det går utover forholdet man har, mener jeg. Jeg er en person som ikke orker å "leke" venner med folk.. Det er ikke det. Jeg liker også å bli kjent med nye mennesker. Kan være litt av en skravlebøtte når jeg først begynner. Liker å ha liv rundt meg når jeg ikke vil være alene, men vil du være vennen min får du være det på ordentlig ;)

Hehe. Katter og mus, ja. Mange mus som har måttet bøte med livet her også gitt ;)

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meteora!

Takk for besøket, hyggelig var det og. Godt jeg ikke er grusom da :ler: Tenker akkurat som deg. Skal jeg være venn skal jeg være det ordentlig og da har man ikke overskudd til å ha mer 2-4 venner.

Jeg kan godt like å være midtpunktet i en forsamling og kan være ganske sosial, bare ikke på det nære intime planet, det holder jeg kun av til to venninner og kjæresten min. Mitt problem er at jeg sikkert utstråler tillit slik at mange mennesker jeg møter føler for å betro seg til meg. Og etter slike betroelser føler de gjerne et sterkt vennskap, men slike ting klarer jeg ikke å gi av meg selv til tilfeldige venner... :overrasket: hmm dette ble komplisert - jeg er en sosial person som liker meg best i eget selskap... jeg liker å snakke masse men aldri om meg selv... komplisert person, jeg?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt like å være midtpunktet i en forsamling og kan være ganske sosial, bare ikke på det nære intime planet, det holder jeg kun av til to venninner og kjæresten min. Mitt problem er at jeg sikkert utstråler tillit slik at mange mennesker jeg møter føler for å betro seg til meg. Og etter slike betroelser føler de gjerne et sterkt vennskap, men slike ting klarer jeg ikke å gi av meg selv til tilfeldige venner... :overrasket: hmm dette ble komplisert - jeg er en sosial person som liker meg best i eget selskap... jeg liker å snakke masse men aldri om meg selv... komplisert person, jeg?? :sjenert:

Som om jeg skulle ha sagt det selv ;) Jeg vet mye om andre, men det er ikke mange som vet mye om meg. Kun kjæresten og mine beste venner. Det er de jeg åpner meg for.

Håper du har hatt en fin kveld i varmen :klem: Her er det ikke mye varmt, men imorgen skulle det visst bli fint, så jeg lever i håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie FERIE!!!!!!!!!!!!!!1

spise: :digge::briller::sjarmor::legrine::hjerte::hjerter::hjertesmil::husarbeid: :kys_2: :sexy::danser::skaal::humpe::is:

kORT OPPSUMMERT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...