Gå til innhold

Blåmeisa


blåmeisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes noen ganger synd i mannen min som har fått kjæresten så forandret. For det første propper jeg ørene hans full i babysnakk. Akkurat det tror jeg han synes er intressant men det blir nok sikkert nok for han noen ganger. Men jeg er blitt skikkelig lat, energien min går til arbeid etter det er jeg skutt. Jeg orker så vidt å sette på en maskin med klær og henge opp og brette en annen klesvask. Før satt vi alltid seint oppe i helgene og koste oss med god mat og vin, nå er jo selvsagt vinen borte :fnise: men det er jeg og, jeg sovner. I går sovnet jeg rett etter idol (kl 9!!) på sofaen og kjæresten min vekket meg etter en stund og fulgte meg i sengen. Og gjett hvem som ikke våkner før frokosten er klar! :rødme: og for å ikke snakke om sexen det er visst ett avsluttet kapittel inntil videre... Om morgningen er jeg dårlig og kaster opp og resten av tiden er jeg trøtt! Stakker mann, jeg skal love han bot og bedring og så får vi jo verdens beste belønning når dette er over :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I morgen er jeg ferdig med 15 uker, jeg har allerede fått en liten kul på magen som er så god å ta på og holde på! Jeg kjenner noen svake "bobledult" en gang i blandt som jeg innbiller meg er bevegelse! :rødme: for en lykkefølelse å være gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er jeg ferdig med 15 uker, jeg har allerede fått en liten kul på magen som er så god å ta på og holde på! Jeg kjenner noen svake "bobledult" en gang i blandt som jeg innbiller meg er bevegelse! :rødme: for en lykkefølelse å være gravid!!

Ja, ikke sant det er herlig å være gravid :rødme: Nyter hver dag. Jeg har også kjent ting i magen som jeg forestiller meg kan være den lille. Gleder meg til ordentlige spark :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja i dag har jeg vært på ultralyd, min mann var sammen med meg. Det er noe av det største jeg har opplevd i hele mitt liv. bare ligge der og se på fantastiske bilder av babyen. Jeg så at pappaen var tydelig rørt!! :rødme:

Det var en så ubeskrivelig følelse både da og etterpå, det var så deilig å gå derfra og vite at den lille har det fint og er perfekt.

Og det var ikke noe tvil om hvilket kjønn det var!! GUTT - så jeg skal bli en guttemamma!! :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så kjekt å lese. Og tenk at du har en liten :babygutt: i magen, så fantastisk. Lurer sånn på hva som gjemmer seg i min mage.

Har dere begynt å diskutere navn da nå som dere vet kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blei nyskjerrige, leste du er egentlig gammel bruker:) Vet du hvem jeg er fra før av? Og sendte deg en pm, men fikk svar her:)

Gratulerer med gutten dere venter :)

:hoppe::babygutt:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei nyskjerrige, leste du er egentlig gammel bruker:) Vet du hvem jeg er fra før av? Og sendte deg en pm, men fikk svar her:)

Gratulerer med gutten dere venter :)

:hoppe::babygutt:

Nå har jeg vært ny bruker så lenge at jeg husker nesten ikke hvem som hører til fortiden og hvem som hører til nåtiden! :fnise:

jeg var vel mest aktiv i den forrige prøverdagboken min og i andre prøverdagbøker!

:babygutt::babygutt::babygutt: Ja tenk at det er en gutt, jeg er helt i skyene, det hadde jeg nok vært hvis det var en jente og, men nå når det er en gutt synes jeg det er skikkelig stas! Og mens jeg sitter her og skriver sparker han som bare det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå, så kjekt å lese. Og tenk at du har en liten :babygutt: i magen, så fantastisk. Lurer sånn på hva som gjemmer seg i min mage.

Har dere begynt å diskutere navn da nå som dere vet kjønn?

Det gjemte seg en liten :babyjente: hos deg! Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Phew* handlet masse gaver i dag! Deilig å se en nær ende i julegavemaratonet!

Nå er min M på trening og når han kommer hjem skal vi kose oss med varm kakao og tenne det andre lyset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Phew* handlet masse gaver i dag! Deilig å se en nær ende i julegavemaratonet!

Nå er min M på trening og når han kommer hjem skal vi kose oss med varm kakao og tenne det andre lyset!

Koselig med levende lys og kakao :)

Er ferdig med alle gavene jeg, ikke værst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...