Gjest bada Skrevet 6. juli 2007 #41 Del Skrevet 6. juli 2007 Ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie FERIE!!!!!!!!!!!!!!1 spise: :kys_2: kORT OPPSUMMERT! Høres ut som en perfekt sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 6. juli 2007 Høres ut som en perfekt sommer! Me like!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 6. juli 2007 Den bærbare pcen ute på terrassen og iskald øl, det er digg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 7. juli 2007 I dag har jeg fått deilige rundstykker på sengen med skinke, ost og masse salat - akkurat som jeg liker det - på sengen! :rødme: Og nå skal vi innta kaffe på terrassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 8. juli 2007 Ble en bytur i går så jeg er lettere redusert i dag ja. Skulle jo ha vasket huset men jeg er så lat i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #46 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei, hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, hei! Hei hei, så hyggelig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg kan huske så mange ganger når jeg var liten kunne jeg helt ubevisst og brått plutselig fylles med en deilig lykkefølelse. Det var slik at verden stoppet i noen sekunder og følelsen var slik at jeg følte at jeg kunne mestre alt i verden... Jeg tror ikke denne følelsen kom over at jeg hadde en slik perfekt oppvekst, fordi jeg kan nevne mange punkter som ikke var perfekt. Jeg tror denne følelsen er noe alle opplever. Iallefall har jeg savnet å oppnå denne følelsen og jeg har spurt kjæresten min men det var noe han heller ikke hadde opplevd i sitt voksne liv. Men nå har jeg funnet den igjen!! Den kommer når jeg ser på skyene i solnedgang - det er en så deilig følelse og verden stopper litt. Når jeg tenker meg om har disse følelsene alltid kommet når jeg har vært ute i naturen, feks når jeg har stått på ski innover vidden eller har badet i sjøen og lagt meg ned på håndkle. Jeg har lyst til å ta en fjelltur en litt øde plass og legge meg på bakken og se på skyene som seiler av sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 9. juli 2007 #49 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har også opplevd den følelsen, når jeg reiser. Da føler jeg meg så fri og lykkelig, alt er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er litt rart at de trådene om antall sexpartnere dukker opp med jevne mellomrom. Ikke at jeg bryr meg så mye om det, men jeg lurer på om de søker bekreftelse på om det er for mange eller for få. De fleste har vel hatt sex med de det har føltes naturlig å ha sex med der og da! Eller kanskje vi lurer på om vi er attraktive eller ikke. men det kan jo i grunn ikke måles i antall partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Browniiez Skrevet 9. juli 2007 #51 Del Skrevet 9. juli 2007 Si det! :klø: Men finnes jo tråder her om nokså mye rart da! :-D Hihi.. Nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 10. juli 2007 Si det! :klø: Men finnes jo tråder her om nokså mye rart da! :-D Hihi.. Nå er det natta Ja det gjør det jo, det er jo flere temaer som til stadighet dukker opp igjen! Håper du har sovet godt Browniiez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. juli 2007 #53 Del Skrevet 10. juli 2007 Bare innom med en liten tirsdagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 10. juli 2007 #54 Del Skrevet 10. juli 2007 innom og titter i boka di jeg! ser du har ferie - så deilig!! skal dere reise noe i ferien eller? har tre dager igjen på jobb før jeg skal ha ferie jeg. det er jo helt greit, men kjenner jeg er veldig i feriemodus - så da blir det helt feil å jobbe sommerferie er deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 10. juli 2007 innom og titter i boka di jeg! ser du har ferie - så deilig!! skal dere reise noe i ferien eller? har tre dager igjen på jobb før jeg skal ha ferie jeg. det er jo helt greit, men kjenner jeg er veldig i feriemodus - så da blir det helt feil å jobbe sommerferie er deilig!! Ahh jeg kjenner til den feriefølelsen før ferie. Det er nesten da det er tyngst å gå på jobb og desto bedre når ferien kommer!! Vi skal på biltur i Europa, vi gleder oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg sover pinlig lenge hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. juli 2007 #57 Del Skrevet 11. juli 2007 Slett ikke pinlig - feriemodus heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 11. juli 2007 Slett ikke pinlig - feriemodus heter det. Også er det sinnsykt digg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 11. juli 2007 #59 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg sover også alt for lenge, men som Bettie sier - feriemodus Håper du har en fin onsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. juli 2007 #60 Del Skrevet 11. juli 2007 Innom med en på min lille oppdateringsrunde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå