Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Ja, det er bra at eg snart har legetime, sjølv om eg gruar meg. Håpar virkelig at alt er i orden.

Eg var berre litt varm, då eg våkna i går tidleg, så eg veit egentlig ikkje kor storet utslag det gjorde på tempen. I dag tidleg var eg like varm, fordi eg som med vinduet igjen i natt og, men tempen var litt lavare i dag. Så eg veit ikkje heilt kva eg skal tru. Men men, eg kan iallfall ikkje klaga på tempen min no, i forhold til slik den var forrige syklus - for då var tempen skyhøg før EL!

Krysser fingrene for at alt er i orden på legetimen!

Bra at tempene virker bedre enn forrige syklus! Nå må det bare fortsette slik!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at alt er i orden på legetimen!

Bra at tempene virker bedre enn forrige syklus! Nå må det bare fortsette slik!! :)

Ja, eg får jammen håpa det! Merkar at eg allerede begynnar å grua meg litt til legetimen på torsdag.

Tempane virkar heilt greie så langt denne syklusen, men dei er ikkje like lave som dei var i den første tempesyklusen min. Men så lenge eg ikkje får slike tempar som i forrige syklus, er eg fornøyd!

I morgon tidleg reiser kjæresten min til Svalbard på seminar, og blir vekke til fredag. :( Håpar så veldig på at eg ikkje får EL like tidleg som i forrige syklus, for då er det mulig at også denne prøveperioden går dukken - og det får ikkje skje!!! Eg begynnar med EL-testar på torsdag, tenker eg. Då er eg på CD 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg får jammen håpa det! Merkar at eg allerede begynnar å grua meg litt til legetimen på torsdag.

Tempane virkar heilt greie så langt denne syklusen, men dei er ikkje like lave som dei var i den første tempesyklusen min. Men så lenge eg ikkje får slike tempar som i forrige syklus, er eg fornøyd!

I morgon tidleg reiser kjæresten min til Svalbard på seminar, og blir vekke til fredag. :( Håpar så veldig på at eg ikkje får EL like tidleg som i forrige syklus, for då er det mulig at også denne prøveperioden går dukken - og det får ikkje skje!!! Eg begynnar med EL-testar på torsdag, tenker eg. Då er eg på CD 10.

Legetime i morgen! (Om jeg ikke tar heeelt feil). Du må oppdatere oss så fort du vet at alt er bra :)

Så kjedelig at kjæresten din reiser igjen... Han reiser visst veldig mye med jobben han. Krysser fingrer, tær og alt jeg har for at du ikke får el før han kommer tilbake!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime i morgen! (Om jeg ikke tar heeelt feil). Du må oppdatere oss så fort du vet at alt er bra :)

Så kjedelig at kjæresten din reiser igjen... Han reiser visst veldig mye med jobben han. Krysser fingrer, tær og alt jeg har for at du ikke får el før han kommer tilbake!!! :-D

Stemmer det ja, at eg har legetime i morgon. Er litt nervøs, men eg håpar og trur at det ikkje er noko gale!

Kjæresten min har reist ekstremt mykje den siste tida. :( Begynnar å bli drittlei av det no! Viss EL i tillegg kjem før kjæresten min er heime igjen, så veit eg jammen ikkje kva eg gjer. Då går eg heilt i spinn. :sprettoy: Ja, kanskje eg rett og slett set meg på kosteskaftet, og flyr til Bloksberg! :kosteskaft:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen på siden din og takke for besøket!

Håper alt går bra med deg i morgen og at du får positive svar!

Kjenner meg godt igjen i å ha en samboer som reiser mye!! Det er lett å bli frustrert ja! Heldigvis har min mann nå fått ny jobb der det forhåpentligvis ikke må reise fullt så mye.. Passer bra siden vi nå bestemte oss for å bli prøvere! :lur:

Lykke til i morgen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen på siden din og takke for besøket!

Håper alt går bra med deg i morgen og at du får positive svar!

Kjenner meg godt igjen i å ha en samboer som reiser mye!! Det er lett å bli frustrert ja! Heldigvis har min mann nå fått ny jobb der det forhåpentligvis ikke må reise fullt så mye.. Passer bra siden vi nå bestemte oss for å bli prøvere! :lur:

Lykke til i morgen!! :klemmer:

:vinke:

Velkommen til prøvedagboka mi, Maja! Koseleg at du tok turen innom. :klem:

Ja, eg får virkelig håpa at det går bra hos legen i morgon!

Ikkje berre gøy med kjæreste som jobbar i Nordsjøen, nei. Me har gått glipp av to prøveperiodar på rad, så no ser eg virkelig fram til å koma i gang med prøvinga igjen! Høyrest deilig ut å få mannen heime litt meir. Eg har spurt kjæresten min om han ikkje heller kan få seg ein jobb på land, men det vil han ikkje.

Ønskjer deg ei god natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Å, det blir spennende i morgen! Jeg skal følge med, og heier på EL og alle gode ting! :duskedame:

Velkommen til prøvedagboka mi, Lilith! :klem: Koselig at du heiar på EL, og for at alt går bra hos legen!

For det gjekk faktisk veldig bra hos legen i dag! :) Eg har vore så utrulig bekymra for at noko skulle vera gale, så det var fantastisk å få vita at prøvane såg fine ut!

Legen min hadde gløymt å senda meg resultatet av blodprøvane eg tok før EL, så eg trudde at det var dei prøvesvara eg fekk i posten. Det stod jo til og med at progesteronnivået og SHBG-nivået var langt over normalområdet, så det var ikkje rart at eg misforstod! Men det viste seg altså at dei prøvesvara eg hadde fått tilsendt, var resultatet av prøvane eg hadde tatt etter EL! Og då skulle nivået av dei hormona vera høgt. :) Så alt såg greit ut, både prøvesvara eg tok før og etter EL!

Prøvane viste at eg hadde eggløysing, at eg ikkje hadde policystisk ovariesyndrom, og at eg ikkje hadde nokon skummel cyste! Så no er eg berre så utrulig glad og letta. :-D

Eg har grua meg så vanvittig til eg skal til gynekolog og ta innvendig ultralyd i slutten av månaden, for eg har frykta at noko skulle vera gale. Men no når eg har fått fine resultat på blodprøvane, så slappar eg meir av. :) Eg hadde litt høgt stoffskifte, som var såvidt over øvre normalgrense. men legen min meinte at det ikkje var noko problem, så eg håpar ho har rett!

Håpar du har ein fin dag du og, for det har eg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt så bra ut. Tærer på når man går og bekymrer seg.

:klemmer:

Ja, det var fantastisk herlig å få eit slikt svar av legen! :) Det tærer jammen på å gå rundt og bekymra seg, ja. Det har vore så mykje i det siste, så då gjer det utrulig godt å få positivt nytt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el-test i dag og, heldigvis! Men kjæresten min kjem heim frå seminar i kveld, så då er det ikkje krise om testen blir positiv i morgon. ;)

Deilig at ikkje denne prøveperioden også gjekk i vasken! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk så bra hos legen:) Nå trenger du ikke bekymre deg mer, men kan bare slappe av og nyte prøveperioden. Den er jo kjempe spennende.

Håper du får EL i helgen :)

Ha en god og produktiv helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el-test i dag og, heldigvis! Men kjæresten min kjem heim frå seminar i kveld, så då er det ikkje krise om testen blir positiv i morgon. ;)

Deilig at ikkje denne prøveperioden også gjekk i vasken! :)

Så utrolig bra at alt var bra hos legen! Kan tenke meg du er lettet nå, men jeg er faktisk også lettet :fnise:

Hihi, litt omvendt hos deg.. Du jubler for mensen og negativ el-test ;) Neida, skjønner jo hvorfor- og nå blir det ordentlig pp!! :hoppe:

Digget denne smileyen! :kosteskaft:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det gikk så bra hos legen:) Nå trenger du ikke bekymre deg mer, men kan bare slappe av og nyte prøveperioden. Den er jo kjempe spennende.

Håper du får EL i helgen :)

Ha en god og produktiv helg :klemmer:

Godt å sleppa å bekymra seg så mykje som eg har gjort den siste tida!

Det blir spennande å sjå når EL kjem denne gangen. Reknar med å få positiv test i løpet av helga, så denne helga blir det masse :sengekos:

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at alt var bra hos legen! Kan tenke meg du er lettet nå, men jeg er faktisk også lettet :fnise:

Hihi, litt omvendt hos deg.. Du jubler for mensen og negativ el-test ;) Neida, skjønner jo hvorfor- og nå blir det ordentlig pp!! :hoppe:

Digget denne smileyen! :kosteskaft:

God helg!

Ja, eg er kjempeletta! Bra at du er det og. :klem1:

Høyrest kanskje litt rart ut ja, å jubla for mensen og negativ el-test, når eg er prøvar - men du veit jo grunnen. ;)

Eg også digga den der smileyen. :jepp: Utrulig artig, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, eg er kjempeletta! Bra at du er det og. :klem1:

Høyrest kanskje litt rart ut ja, å jubla for mensen og negativ el-test, når eg er prøvar - men du veit jo grunnen. ;)

Eg også digga den der smileyen. :jepp: Utrulig artig, rett og slett!

Riktig god helg til dåke også, GlamCat og Knøttet! :klem:

Klart jeg ble lettet! :klem:

Good helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg positiv EL-test, på CD 13! Synst eg har litt tidleg EL for tida. Fekk positiv EL-test allerede på CD 11 forrige syklus, og no altså på CD 13. Lurer på om egget får tid til å modnast skikkelig, på den tida?

Eg og kjæresten min har :sengekos: dei siste dagane, så det er jo ein bra ting. ;) Men det spørs om eg orkar ein runde til i dag, sjølv om me absolutt burde det. Eg har nemlig fått kraftig urinveisinfeksjon! :( Det er så typisk! :kjefte: Eg har tatt tranebærkapsel, og drikk nesten konstant på appelsinjuice og vatn - i håp om at eg skal klara å kurera meg sjølv! Eg vil så gjerne unngå antibiotikakur no i desse prøvetider, men det spørs om det er til å unngå. Eg spring på do heile tida, det er skitvondt, og det følest som om eg tissar piggtråd. :sukk: I tillegg fryser eg veldig, sjølv om eg sit med teppe på meg framfor ovnen som står på fullt. Not good!

Kjæresten min har forresten blitt skikkelig forkjølt i dag, og er heilt tett i hovudet. Då han var på seminar frå onsdag til fredag denne veka, hadde det også blitt ein del alkohol, altfor mykje røyk, og lite søvn. Dessuten tok kjæresten min nokre øl i går kveld. Eg er redd for at desse tinga virkar negativt inn på sædkvaliteten hans. Og når eg i tillegg har fått urinveisinfeksjon, og kanskje må gå på antibiotikakur - så lovar det ikkje heilt bra for denne prøveperioden vår. :nei:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

De få gangene jeg har fått UI, har jeg drukket to flasker sitron. Det er så surt så det har tatt fullstendig knekken på infeksjonen.

Så om du klarer drikke sitron, vil du bli superfort god igjen.

God bedring, det er forferdelig vondt. De siste dråpene når man tisser :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...