Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Ja, det var kjempedumt at kjæresten min måtte reisa rett på jobb igjen, etter kun ein halv dag heime. :( Men det er nok ikkje det som er grunnen til at eg har vore usikker på forholdet vårt. Kjæresten min reiste nemlig til syden mot min vilje, ved å stilla meg eit ultimatum. Og i syden måtte han dela leilighet med ei anna jente (hadde skjedd ein feil, derfor vart det slik). Dette lot kjæresten min vera å fortelja meg, og sa at han budde saman med ein pensjonert mann. Først då han kom heim igjen, fekk eg vita dette - og at han i tillegg hadde vore mykje i lag med denne jenta der nede. Og eg sat heime, og visste ingenting. :( Du kan lesa meir om det i den andre dagboka mi, viss du er interessert...

Ting følest heldigvis litt lettare no, når kjæresten min har beklaga at han oppførte seg slik han gjorde, og har innsett at han har oppført seg som ein dust! Men eg forventar at han aldri gjer noko slikt mot meg igjen, viss eg skal klara å stola på han. Så får me berre håpa på at ting ordnar seg for oss!

Tusen takk Mirabella. :-D

Jeg er så glad.

Trodde aldri det skulle skje, så jeg var så uforberedt da jeg så testen.

Jeg skvatt nesten , måtte lese på infoen om 2 streker virkelig betydde at jeg var gravid.

For jeg klarte ikke å tro det.

Det er ganske så uvirkelig.

Jeg tror ikke jeg trenger å ta en test til for den andre streken er nesten mørkere enn kontrolldelen.

Det er ingen tvil om at jeg er gravid.

Jeg gleder meg til å diskutere navn med samboeren min når han kommer hjem.

Jeg merker jeg blir så sint når jeg leser det du skriver.

Jeg har så lett for å hisse meg opp over idiotiske menn.

Uff.

Jeg sammenligner alltid med meg selv, ser for meg at samboeren min gjør noe slikt.

Jeg forstår så utrolig godt at du er frustrert.

Spør han om det er greit at du reiser til syden med venninnegjengen, og tilbringer masse tid med en fyr du tilfeldigvis også bor sammen med.

Jeg lover deg at han aldri i livet ville taklet at du gjør det.

Dumme menn :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra det virker bedre nå, og kjempebra han har innsett at han har gjort noe dumt! :-D

Hvordan fikk kollegaen hans han til å innse det? *nysgjerrig*

Hmfr, dumme syklus!! Rare greier :kjefte: på og håper det hjelper

Så dumt han blir borte i over to uker. Det er jo tid dere skulle hatt sammen, og ordnet opp i alt! :(

Kollegaen til kjæresten min sa til kjæresten min at det var han som hadde oppført seg dårleg, og at han synst synd på meg! Den kommentaren hadde nok ikkje kjæresten min forventa å få av ein kollega. Kjæresten min var nok overbevist om at han var den som skulle få støtte! At det var meg kollegaen hans hadde sympati med, fekk nok kjæresten min til å insjå at han ikkje hadde oppført seg noko fint mot meg.

Men no føler eg vel ikkje lenger at kjæresten min heilt har innsett likevel, kor dårlig han har oppført seg mot meg. Det første han gjorde etter at han kom heim frå syden, var nemlig å senda sydenjenta ein forespørsel på Facebook. Og no er ho der, og kjæresten min nektar å fjerna henne igjen, sjølv om eg har bedt han om å gjera det. :( Så eg har det ikkje heilt godt for tida, nei. Eg har til og med blitt sjukemeldt, fordi dette går så sterkt inn på meg. Ikkje bra. :(

Syklusen min er litt tullerusk fortsatt. :kjefte: Sank ein del i går, for så å stiga litt igjen. Typisk! No er det vel 4 - 8 dagar til EL, så tempen min burde virkelig sjå til å koma seg nedover snart...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mirabella. :-D

Jeg er så glad.

Trodde aldri det skulle skje, så jeg var så uforberedt da jeg så testen.

Jeg skvatt nesten , måtte lese på infoen om 2 streker virkelig betydde at jeg var gravid.

For jeg klarte ikke å tro det.

Det er ganske så uvirkelig.

Jeg tror ikke jeg trenger å ta en test til for den andre streken er nesten mørkere enn kontrolldelen.

Det er ingen tvil om at jeg er gravid.

Jeg gleder meg til å diskutere navn med samboeren min når han kommer hjem.

Jeg merker jeg blir så sint når jeg leser det du skriver.

Jeg har så lett for å hisse meg opp over idiotiske menn.

Uff.

Jeg sammenligner alltid med meg selv, ser for meg at samboeren min gjør noe slikt.

Jeg forstår så utrolig godt at du er frustrert.

Spør han om det er greit at du reiser til syden med venninnegjengen, og tilbringer masse tid med en fyr du tilfeldigvis også bor sammen med.

Jeg lover deg at han aldri i livet ville taklet at du gjør det.

Dumme menn :nei:

Skjønnar godt at du er glad! :klemmer: Kjekt at det endelig skulle klaffa for deg! Håpar det blir min tur også snart. :)

Kjæresten min hadde nok aldri takla at eg gjorde det same, nei! Så eg forstår ærlig talt ikkje kva det er han tenker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Lykke til med prøving, håper virkeli det ordner seg for deg. Du fortjener det. :)

Tusen takk for det, Liljen. :klemmer: Og velkommen til prøvedagboka mi! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kjæresten din innså at han gjorde noe galt! Skjønner virkelig ikke hvordan han kan mene at det er han som trenger støtte?! Hallo, liksom?! :rope::kjefte::roll:

Hmfr, dumme syklus! Rart det der ... Håper det ordner seg snart! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den raraste syklusen eg har vore med på! Allerede i dag fekk eg positiv EL-test, på CD 11. :overrasket: Dessuten har tempane mine vore heilt på bærtur før EL! I går var tempen min litt lav - men alle dei andre dagane har tempen min vore for høg, og haldt seg på lutealfasenivå. :( Og kvifor fekk eg egentlig ikkje positiv EL-test i går, når tempen var på det lavaste? I dag steig den ganske mykje igjen. Men når eg tenker meg om, så hadde det vel ikkje akkurat vore det heilt store å fått positiv EL-test enda ein dag tidlegare...

Poenget er berre at denne syklusen er heilt tullerusk! Eg skjønnar virkelig ingenting av kva som skjer. Frustrerande greier. :kjefte:

Og verst av alt: Det at EL kom så tidleg, kan føra til at kjæresten min er på kurs neste gang eg har EL! Og då går me glipp av ikkje berre 2, men 3 prøveperiodar på rad! Det orkar eg berre ikkje tanken på, etter all denne ventinga :gråte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått positiv EL-test to dagar på rad, og er veldig fornøyd med det. :) I går kveld hadde eg til og med litt vondt i magen, noko eg aldri pleier å ha rundt EL. Kan jo vera tilfeldig såklart, men eg velger å tolka det som eit EL-tegn. ;) Og best av alt: Eg fann masse EL-slim i går kveld! :jepp: Blankt, tjuktflytande slim, som var strekkbart! Gode EL-slimet mitt. :rødme:

:fnise: No trur dåke sikkert at eg har blitt heilt tullerusk! El-slim er jo ikkje akkurat så delikat å sjå på, men eg vart så glad for å oppdaga det! Eg har nemlig ikkje sett antydning til EL-slim i dei to forrige syklusane mine, så eg vart så glad for å finna EL-slim denne gangen!

EL-slimet er min venn! :hjerter_rundt:

:ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg fått positiv EL-test to dagar på rad, og er veldig fornøyd med det. :) I går kveld hadde eg til og med litt vondt i magen, noko eg aldri pleier å ha rundt EL. Kan jo vera tilfeldig såklart, men eg velger å tolka det som eit EL-tegn. ;) Og best av alt: Eg fann masse EL-slim i går kveld! :jepp: Blankt, tjuktflytande slim, som var strekkbart! Gode EL-slimet mitt. :rødme:

:fnise: No trur dåke sikkert at eg har blitt heilt tullerusk! El-slim er jo ikkje akkurat så delikat å sjå på, men eg vart så glad for å oppdaga det! Eg har nemlig ikkje sett antydning til EL-slim i dei to forrige syklusane mine, så eg vart så glad for å finna EL-slim denne gangen!

EL-slimet er min venn! :hjerter_rundt:

:ler:

:hoho: Morsom du, når du er så glad for el-slimet ;):fnise:

Håper du slipper å vente enda en pp da, når du fikk el nå! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Morsom du, når du er så glad for el-slimet ;):fnise:

Håper du slipper å vente enda en pp da, når du fikk el nå! :-D

:fnise:

Ja, eg satsar på at EL kjem eit par dagar seinare neste syklus, for den har aldri kome så tidleg som på CD 11 før! Er EL snill med meg, og ikkje kjem før tidlegast CD 13 neste syklus, så går det akkurat. Det er berre å kryssa fingrane, og be om ein litt seinare EL neste gang! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er også en prøver og jeg har veldig sene EL. F.eks nå er jeg på dag 21. og fortsatt ingen EL. Så vi kunne gjøre en deal at jeg gir noen av dagene mine til deg slik at du får EL senere og jeg tidligere. Er ikke det lurt :fnise:

Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ja, eg satsar på at EL kjem eit par dagar seinare neste syklus, for den har aldri kome så tidleg som på CD 11 før! Er EL snill med meg, og ikkje kjem før tidlegast CD 13 neste syklus, så går det akkurat. Det er berre å kryssa fingrane, og be om ein litt seinare EL neste gang! :pls:

skal :pls: :pls: :pls: og krysse fingrene for deg jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er også en prøver og jeg har veldig sene EL. F.eks nå er jeg på dag 21. og fortsatt ingen EL. Så vi kunne gjøre en deal at jeg gir noen av dagene mine til deg slik at du får EL senere og jeg tidligere. Er ikke det lurt :fnise:

Lykke til uansett :)

:vinke:

Jo, det høyrest ut som ein veldig god plan! ;)

Lykke til med prøvinga du og, GlamCat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er eg litt bekymra, altså! Det ser dessverre ut til at eg ikkje har eggløysing denne syklusen. :gråte:

Denne syklusen min har jo vore merkelig heile tida, med altfor høge tempar før EL. Men så fekk eg likevel stort håp då tempen sank eit par dagar, rett før EL. I tillegg fann eg EL-slim for aller første gang, og hadde litt magevondt om kvelden den eine dagen eg fekk positiv EL-test. Tempen steig dagen etter EL, slik den skal gjera, og eg var fornøyd! Men i dag sank den plutselig kraftig igjen. :( Tempen skal jo halda seg høg heile lutealfasen - men no gjekk alt på trynet, med den lave tempen i dag. :(

Eg trudde at positiv EL-test, magevondt og EL-slim på EL-dagen, var eit ganske sikkert tegn på at ein har hatt eggløysing. Men der tok eg tydeligvis kraftig feil. :gråte:

Er så redd for at det er noko gale med meg, sidan tempen min denne syklusen viser at eg ikkje har hatt noko eggløysing! :tristbla: Eg skal heldigvis ta blodprøve neste måndag, for å sjå om eg har hatt eggløysing, sidan denne syklusen min har vore så rar. Reknar med å få bekrefta det eg fryktar aller mest, nemlig at eg ikkje har hattt eggløysing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg litt bekymra, altså! Det ser dessverre ut til at eg ikkje har eggløysing denne syklusen. :gråte:

Denne syklusen min har jo vore merkelig heile tida, med altfor høge tempar før EL. Men så fekk eg likevel stort håp då tempen sank eit par dagar, rett før EL. I tillegg fann eg EL-slim for aller første gang, og hadde litt magevondt om kvelden den eine dagen eg fekk positiv EL-test. Tempen steig dagen etter EL, slik den skal gjera, og eg var fornøyd! Men i dag sank den plutselig kraftig igjen. :( Tempen skal jo halda seg høg heile lutealfasen - men no gjekk alt på trynet, med den lave tempen i dag. :(

Eg trudde at positiv EL-test, magevondt og EL-slim på EL-dagen, var eit ganske sikkert tegn på at ein har hatt eggløysing. Men der tok eg tydeligvis kraftig feil. :gråte:

Er så redd for at det er noko gale med meg, sidan tempen min denne syklusen viser at eg ikkje har hatt noko eggløysing! :tristbla: Eg skal heldigvis ta blodprøve neste måndag, for å sjå om eg har hatt eggløysing, sidan denne syklusen min har vore så rar. Reknar med å få bekrefta det eg fryktar aller mest, nemlig at eg ikkje har hattt eggløysing...

:troest::klem:

For en slem syklus! :nei::rope::kjefte::fy_fy:

Håper at blodprøven viser at du har hatt el! :pls:

Rart om både den positive el-testen,magevondten og el-slimet skulle lyge!

Tror jeg har hørt at man ikke alltid har el hver eneste syklus ... så det trenger ikke være noen krise om du ikke hadde el akkurat denne syklusen. Men håper du har hatt el!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem:

For en slem syklus! :nei::rope::kjefte::fy_fy:

Håper at blodprøven viser at du har hatt el! :pls:

Rart om både den positive el-testen,magevondten og el-slimet skulle lyge!

Tror jeg har hørt at man ikke alltid har el hver eneste syklus ... så det trenger ikke være noen krise om du ikke hadde el akkurat denne syklusen. Men håper du har hatt el!! :klem:

Ja, før EL, har syklusen min vore heilt ute. :( No ser heldigvis syklusen min ut til å ha skjerpa seg litt! Fertility Friend har sett EL på meg den dagen eg hadde positiv EL-test, EL-slim og EL-smerter - så det virkar jo som om det er då EL-tidspunktet mitt var. Det store spørsmålet er berre om eg faktisk hadde eggløysing, eller om kroppen min forsøkte å få det til, uten å lykkast. Før EL ligg nemleg nesten alle tempane mine over (og dei aller fleste langt over) coverline. Tempane før EL bør liggja under denne streken! Men etter EL, ser det foreløpig bedre ut. Tempane har stege jevnt, utenom ein temp, som var for lav. Fortset det slik, så bir tempane mine etter EL ganske fine, men det gjenstår å sjå. Tempane før EL, er og blir heilt ute på tur...

Eg er så utrulig spent på kva blodprøvane viser, for eg ønskjer virkelig å få vita om eg har hatt EL eller ikkje, denne syklusen!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, før EL, har syklusen min vore heilt ute. :( No ser heldigvis syklusen min ut til å ha skjerpa seg litt! Fertility Friend har sett EL på meg den dagen eg hadde positiv EL-test, EL-slim og EL-smerter - så det virkar jo som om det er då EL-tidspunktet mitt var. Det store spørsmålet er berre om eg faktisk hadde eggløysing, eller om kroppen min forsøkte å få det til, uten å lykkast. Før EL ligg nemleg nesten alle tempane mine over (og dei aller fleste langt over) coverline. Tempane før EL bør liggja under denne streken! Men etter EL, ser det foreløpig bedre ut. Tempane har stege jevnt, utenom ein temp, som var for lav. Fortset det slik, så bir tempane mine etter EL ganske fine, men det gjenstår å sjå. Tempane før EL, er og blir heilt ute på tur...

Eg er så utrulig spent på kva blodprøvane viser, for eg ønskjer virkelig å få vita om eg har hatt EL eller ikkje, denne syklusen!

Hmm ... merkelig og forvirrende ... :troest:

Bra du får tatt blodprøve og sjekket det ordentlig ut! Krysser fingrene for at du har hatt el! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...