Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er vel ikkje spesielt rart å reisa på ferie. :fnise: Men å reisa på ferie åleine, det er litt rart, ja...

Godt å få slappa av i helga. :)

Eg hadde trudd at det vart kjempestress med tempinga, men det har det ikkje blitt! Eg har mobilen på ringing kl. 6.30 kvar morgon. Då tek eg berre termometeret som ligg på nattbordet, i munnen. Eg reiser meg ikkje opp, og bevegar meg så lite som mulig. Så leser eg av tempen, og fører den opp på eit ark som eg også har liggjande på nattbordet. Men ikkje eingang det er nødvendig, for den siste tempmålinga blir alltid lagra på termometeret! Så du kan egentlig berre slå av termometeter, når du har tempa, og først skriva det ned seinare på dagen. Så kan eg sova vidare til eg må stå opp! Og eg sovnar alltid fort igjen etterpå, for eg treng jo knapt å våkna, for å få målt tempen. ;)

Dersom du har fått for få timar samanhengande søvn ei natt, fører du berre dette opp på FF-charten på internett, og FF (Fertility Friend), tek ikkje denne tempen i betrakning. Altå er det ingen problem, om du er på fest og legg deg seint, ein gang imellom.

:hoho: Tror jeg var litt rask i vendingen der, ja! Det er jo ikke rart å dra på ferie :ler: Derimot å dra alene ... ;)

Høres jo ikke så komplisert ut å tempe, nei. Blir nok ikke med det første, men skal vurdere det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: Tror jeg var litt rask i vendingen der, ja! Det er jo ikke rart å dra på ferie :ler: Derimot å dra alene ... ;)

Høres jo ikke så komplisert ut å tempe, nei. Blir nok ikke med det første, men skal vurdere det ;)

Jammen bra du ikkje synst det er rart å reisa på ferie. :fnise:

Temping er absolutt ikkje komplisert, nei! Men det hender eg trur eg skal stå opp, når mobilen piper. Og så bevegar eg meg masse, og snur meg rundt omkring i senga, før det endeleg går opp for meg at eg skal tempa, og egentlig bør liggja så stille som mulig. :sjenert:

Skrevet

Innom å hilser på, og ønsker deg en fin uke. :klem:

Skrevet

Hei, pondusa! Må ha ei fin veke, du og. :klemmer:

Skrevet
Jammen bra du ikkje synst det er rart å reisa på ferie. :fnise:

Temping er absolutt ikkje komplisert, nei! Men det hender eg trur eg skal stå opp, når mobilen piper. Og så bevegar eg meg masse, og snur meg rundt omkring i senga, før det endeleg går opp for meg at eg skal tempa, og egentlig bør liggja så stille som mulig. :sjenert:

Hehe ... og så kan man ikke ha morgensex før man temper da :fy_fy::fnise:

Du, du som har litt peiling og sånt :sjenert:

Når på dagen er best å ta el-test? Jeg må enten ta ikveld (blir vel nå snart) eller i morgen rundt elleve om morgenen, eventuelt klokken halv sju i morgen... Komplisert, ja! :ler:

Skrevet
Hehe ... og så kan man ikke ha morgensex før man temper da :fy_fy::fnise:

Du, du som har litt peiling og sånt :sjenert:

Når på dagen er best å ta el-test? Jeg må enten ta ikveld (blir vel nå snart) eller i morgen rundt elleve om morgenen, eventuelt klokken halv sju i morgen... Komplisert, ja! :ler:

Morgonsex har aldri vore noko for meg, iallfall ikkje så tidleg som kl halv 7 om morgonen. :fnise:

Opps, eg såg visst spørsmålet ditt litt seint, så du har nok allerede fått svar! :sjenert: Eg har iallfall høyrt andre seia at det er best å testa om ettermiddagen/kvelden, fordi det blir meir av det hormonet i kroppen utover dagen, som EL-testane måler nivået av. Men det viktigaste er at ein ikkje går på do minst 3-4 timar før testing!

Eg pleier faktisk vanlegvis å testa om morgonen, fordi eg synst det er greiast. Då har eg sove heile natta, uten å ha vore på do. ;) Dessuten står det på pakningsvedlegget til CB-testane, at det går heilt fint å testa om morgonen. :) Men når eg får positiv EL-test, så testar eg også om kvelden i tillegg, for å vera heilt sikkert! Det fungerer veldig greit. :jepp: Eg pleier å ha positiv EL-test i 1 1/2 dag.

Lykke til med å finna EL! :tommelopp:

Skrevet

I dag kom mensen - så då er eg i gang med ein ny syklus! (Uten prøving, denne gangen og :gråte: ).

No har eg også fått fullført min aller første tempesyklus, og har enda opp med ein heilt fin tempekurve. :jepp: Det einaste som er litt dumt, er at eg var forkjølt i ei vekes tid etter EL, så ein del av tempane mine er nok litt for høge. Men eg satsar på at tempane ville ha vore omtrent på same nivå uansett. ;)

I morgon kjem kjæresten min heim frå Kreta. Men det som er så utrulig kjipt, er at sjefen hadde ringt kjæresten min i dag, og sagt at han måtte koma ut før tida - allerede no på fredag! :kjefte: Det betyr at kjæresten min kjem heim frå syden i morgon ettermiddag (torsdag), og så reiser han på jobb igjen om morgonen dagen etter (fredag). Då blir han vekke i nesten 3 veker, i staden for to. No er eg så lei meg, for eg har berre fått sett kjæresten min nokre få dagar denne friperioden. Og no reiser han rett avgårde igjen, og blir vekke lenge. :grine:

No går eg og legg meg, for eg blir berre deppa av å sitja her og tenka! :tristbla:

Skrevet
Morgonsex har aldri vore noko for meg, iallfall ikkje så tidleg som kl halv 7 om morgonen. :fnise:

Opps, eg såg visst spørsmålet ditt litt seint, så du har nok allerede fått svar! :sjenert: Eg har iallfall høyrt andre seia at det er best å testa om ettermiddagen/kvelden, fordi det blir meir av det hormonet i kroppen utover dagen, som EL-testane måler nivået av. Men det viktigaste er at ein ikkje går på do minst 3-4 timar før testing!

Eg pleier faktisk vanlegvis å testa om morgonen, fordi eg synst det er greiast. Då har eg sove heile natta, uten å ha vore på do. ;) Dessuten står det på pakningsvedlegget til CB-testane, at det går heilt fint å testa om morgonen. :) Men når eg får positiv EL-test, så testar eg også om kvelden i tillegg, for å vera heilt sikkert! Det fungerer veldig greit. :jepp: Eg pleier å ha positiv EL-test i 1 1/2 dag.

Lykke til med å finna EL! :tommelopp:

Vel, morgensex er kjekt. Men så tidlig som halv sju? Joda, hvis jeg får sovne igjen etterpå, så! *ler* Har jo våknet midt på natta noen ganger også, går helt greit det, om jeg får sove etterpå :fnise:

Hm, tenker å ta en test i morgen når jeg står opp, og om den er positiv har jeg tenkt å kjøpe cb-tester og ta en etter jeg kommer hjem fra jobb... Får se hva det blir til :)

Takk for det! :-D

Så kjedelig at kjæresten din må på jobb igjen allerede :(:troest::klemmer:

Det er ekstrajobbing, ikke istedet for neste gang han skal jobbe? For hvis det var istedet for neste periode, så kunne dere kanskje truffet el, tenkte jeg ... :sjenert:

Du får pleie pent med deg selv nå da, når du har TR på besøk og dumme sjefen har stukket av med kjæresten din :troest:

Skrevet

Innom og leser litt. Temping er spennende og morsomt. Tempet selv noen måneder, og det er en bra måte å bli kjent med syklusen sin på. For min del ble det litt stress, siden jeg hang meg veldig opp i temperaturene og skrudde forventningene opp i været og sånn, så jeg kuttet det ut.

Ha en fin dag! :)

Skrevet (endret)
Vel, morgensex er kjekt. Men så tidlig som halv sju? Joda, hvis jeg får sovne igjen etterpå, så! *ler* Har jo våknet midt på natta noen ganger også, går helt greit det, om jeg får sove etterpå :fnise:

Hm, tenker å ta en test i morgen når jeg står opp, og om den er positiv har jeg tenkt å kjøpe cb-tester og ta en etter jeg kommer hjem fra jobb... Får se hva det blir til :)

Takk for det! :-D

Så kjedelig at kjæresten din må på jobb igjen allerede :(:troest::klemmer:

Det er ekstrajobbing, ikke istedet for neste gang han skal jobbe? For hvis det var istedet for neste periode, så kunne dere kanskje truffet el, tenkte jeg ... :sjenert:

Du får pleie pent med deg selv nå da, når du har TR på besøk og dumme sjefen har stukket av med kjæresten din :troest:

Håpar du klarte å finna EL, sjølv om du berre brukte biligtestar!

Joda, det blir ekstrajobbing på kjæresten min - så det betyr meir jobbing, og mindre fri. :( Blir dessverre ingen prøving denne syklusen heller. Sydenturen til kjæresten min vart forresten ein svært negativ opplevelse for meg. :( Orkar ikkje å skriva om det her inne, men du kan jo lesa i den andre dagboka mi om du er interessert...

Denne syklusen er forresten dum med meg! Etter at mensen kom, har tempane mine fortsett å vera høge - og slik skal det jo ikkje vera. :kjefte:

Godt det er helg no! Eg er fullstendig utslitt av alt...

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
Innom og leser litt. Temping er spennende og morsomt. Tempet selv noen måneder, og det er en bra måte å bli kjent med syklusen sin på. For min del ble det litt stress, siden jeg hang meg veldig opp i temperaturene og skrudde forventningene opp i været og sånn, så jeg kuttet det ut.

Ha en fin dag! :)

Merkar at eg blir litt for opphengt i tempane mine eg og - og ikkje minst veldig stressa, når tempane ikkje er innanfor normalen. :sjenert: Så eg burde vel kanskje ha kutta ut tempinga eg og, men det klarar eg nok ikkje!

Endret av Mirabella76
Skrevet
Håpar du klarte å finna EL, sjølv om du berre brukte biligtestar!

Joda, det blir ekstrajobbing på kjæresten min - så det betyr meir jobbing, og mindre fri. :( Blir dessverre ingen prøving denne syklusen heller. Sydenturen til kjæresten min vart forresten ein svært negativ opplevelse for meg. :( Orkar ikkje å skriva om det her inne, men du kan jo lesa i den andre dagboka mi om du er interessert...

Denne syklusen er forresten dum med meg! Etter at mensen kom, har tempane mine fortsett å vera høge - og slik skal det jo ikkje vera. :kjefte:

Godt det er helg no! Eg er fullstendig utslitt av alt...

Tja, jeg er fortsatt usikker på om jeg har eller har hatt el ... Tror jeg hadde den dagen jeg hadde "mensmurring", så får gå ut i fra det:)

Uff, jeg var innom den andre dagboken din og leste om den turen til kjæresten din ... :troest: Utrolig dårlig gjort av han, jeg skjønner kjempegodt at du blir sur og skuffet over han!

For en merkelig syklus ... :klø:

Du får slappe av og kose deg i helga, besøke venner og bare kose deg!! :klem:

Skrevet (endret)

:klem:

Håper du finner på noe koselig sammen med venner eller noen andre i helga.

Jeg oppdaget at tempene mine hoppet mye under mensen, så jeg startet bestandig å tempe igjen på dag 4-5. Holdt i massevis for å få nok temper til å sette el.

Endret av pondusa
Skrevet
Tja, jeg er fortsatt usikker på om jeg har eller har hatt el ... Tror jeg hadde den dagen jeg hadde "mensmurring", så får gå ut i fra det:)

Uff, jeg var innom den andre dagboken din og leste om den turen til kjæresten din ... :troest: Utrolig dårlig gjort av han, jeg skjønner kjempegodt at du blir sur og skuffet over han!

For en merkelig syklus ... :klø:

Du får slappe av og kose deg i helga, besøke venner og bare kose deg!! :klem:

I neste syklus er du nødt til å bruka CB-testar, Knøttet! Kjøp ein pakke med testar på "billigtester" på nettet. Det kostar rett under 200 kr. :jepp:

Eg har tenkt masse i helga, for eg har blitt litt usikker på heile forholdet vårt. Men eg håpar ting ordnar seg, og at kjæresten min virkelig innser kor dårleg han har oppført seg mot meg!

Syklusen min er ikkje heilt god for tida, nei. :kjefte: Heldigvis har tempen min gått litt ned dei siste to dagane, men fortsatt er tempen på eit høgare nivå i dag (CD5), enn den var allerede på CD2 i forrige syklus! Tempen min er faktisk på lutealfasenivå fortsatt, og det gjer meg gal. :sur:

Prøver å slappa av og kosa meg i helga, men det har blitt litt for mykje tenking...

Skrevet (endret)
:klem:

Håper du finner på noe koselig sammen med venner eller noen andre i helga.

Jeg oppdaget at tempene mine hoppet mye under mensen, så jeg startet bestandig å tempe igjen på dag 4-5. Holdt i massevis for å få nok temper til å sette el.

Eg orkar ikkje så masse anna enn å slappa av denne helga, og rett og slett ha tid til å berre tenka gjennom ting! Det er i slike stunder det er godt å reisa heim til foreldra mine, og få litt omsorg. ;)

Tempane mine var heilt fine i starten av forrige syklus, og haldt seg på eit lavt nivå. Derfor blir eg så frustrert når tempane mine rett etter mensen i denne syklusen, driv og tullar seg slik! Eg er no på CD 5, og tempen er fortsatt for høg - sjølv om den har gått litt ned. Kjedelig! :tristbla:

Endret av Mirabella76
Skrevet
I neste syklus er du nødt til å bruka CB-testar, Knøttet! Kjøp ein pakke med testar på "billigtester" på nettet. Det kostar rett under 200 kr. :jepp:

Eg har tenkt masse i helga, for eg har blitt litt usikker på heile forholdet vårt. Men eg håpar ting ordnar seg, og at kjæresten min virkelig innser kor dårleg han har oppført seg mot meg!

Syklusen min er ikkje heilt god for tida, nei. :kjefte: Heldigvis har tempen min gått litt ned dei siste to dagane, men fortsatt er tempen på eit høgare nivå i dag (CD5), enn den var allerede på CD2 i forrige syklus! Tempen min er faktisk på lutealfasenivå fortsatt, og det gjer meg gal. :sur:

Prøver å slappa av og kosa meg i helga, men det har blitt litt for mykje tenking...

Ja, jeg har tenkt å gjøre det. Om det blir en neste syklus da, håper jo selvsagt det ikke blir det :sjenert:

Huff, ikke bra at du begynner å bli usikker på forholdet deres. Men jeg skjønner jo hvorfor du gjør det ... Håper det ordner seg! :troest:

Kjedelig og merkelige syklus du har! :kjefte:

Prøv å ikke tenke så mye, selv om jeg vet det ikke er lett ... Gjør noe sammen med venner, eller noe annet som gjør at du får tankene overe på noe annet!

Skrevet

Stakkar vennen :klem:

Jeg ville også blitt kjempe lei meg om min reiste bort på jobb rett etter å ha vært borte.

Avotil tenker ikke menn så langt, før det samme blir gjort mot dem.

Da innser de plutselig hva de har gjort.

Jeg tror kanskje han faktisk ikke forstår hva han gjør, og han ikke vet at det sårer deg.

Og jeg tror ikke han mener å være stygg.

Men han burde glede seg over å få være sammen med deg igjen og tilbringe tid med deg før han reiser igjen..

Skrevet
Ja, jeg har tenkt å gjøre det. Om det blir en neste syklus da, håper jo selvsagt det ikke blir det :sjenert:

Huff, ikke bra at du begynner å bli usikker på forholdet deres. Men jeg skjønner jo hvorfor du gjør det ... Håper det ordner seg! :troest:

Kjedelig og merkelige syklus du har! :kjefte:

Prøv å ikke tenke så mye, selv om jeg vet det ikke er lett ... Gjør noe sammen med venner, eller noe annet som gjør at du får tankene overe på noe annet!

Bra! ;) Men såklart må du jo sjølvsagt satsa på at du slepp ein ny syklus. :jepp:

Ting følest litt bedre no, for det virkar som om kjæresten min har innsett at han har gjort noko veldig dumt! Men det måtte ein kollega til, for at han skulle forstå det fullt ut...

Denne syklusen min gjer meg rett og slett frustrert. :gråte: I dag hoppa tempen min opp igjen, i staden for å gå meir ned. Anar virkelig ikkje kva som skjer. :(

Eg prøver å tenka på andre ting enn det som er dumt og trist, men det er ikkje så lett. Eg får rett og slett fysiske plager av å ha det slik eg har det no. Synd at kjæresten min blir vekke så lenge, for ellers kunne me ha prøvd å fått ordna slkikkelig opp i alt saman! No må eg venta heilt til han kjem heim, og det er meir enn 2 veker til. :trist:

Skrevet (endret)
Stakkar vennen :klem:

Jeg ville også blitt kjempe lei meg om min reiste bort på jobb rett etter å ha vært borte.

Avotil tenker ikke menn så langt, før det samme blir gjort mot dem.

Da innser de plutselig hva de har gjort.

Jeg tror kanskje han faktisk ikke forstår hva han gjør, og han ikke vet at det sårer deg.

Og jeg tror ikke han mener å være stygg.

Men han burde glede seg over å få være sammen med deg igjen og tilbringe tid med deg før han reiser igjen..

Ja, det var kjempedumt at kjæresten min måtte reisa rett på jobb igjen, etter kun ein halv dag heime. :( Men det er nok ikkje det som er grunnen til at eg har vore usikker på forholdet vårt. Kjæresten min reiste nemlig til syden mot min vilje, ved å stilla meg eit ultimatum. Og i syden måtte han dela leilighet med ei anna jente (hadde skjedd ein feil, derfor vart det slik). Dette lot kjæresten min vera å fortelja meg, og sa at han budde saman med ein pensjonert mann. Først då han kom heim igjen, fekk eg vita dette - og at han i tillegg hadde vore mykje i lag med denne jenta der nede. Og eg sat heime, og visste ingenting. :( Du kan lesa meir om det i den andre dagboka mi, viss du er interessert...

Ting følest heldigvis litt lettare no, når kjæresten min har beklaga at han oppførte seg slik han gjorde, og har innsett at han har oppført seg som ein dust! Men eg forventar at han aldri gjer noko slikt mot meg igjen, viss eg skal klara å stola på han. Så får me berre håpa på at ting ordnar seg for oss!

Endret av Mirabella76
Skrevet
Bra! ;) Men såklart må du jo sjølvsagt satsa på at du slepp ein ny syklus. :jepp:

Ting følest litt bedre no, for det virkar som om kjæresten min har innsett at han har gjort noko veldig dumt! Men det måtte ein kollega til, for at han skulle forstå det fullt ut...

Denne syklusen min gjer meg rett og slett frustrert. :gråte: I dag hoppa tempen min opp igjen, i staden for å gå meir ned. Anar virkelig ikkje kva som skjer. :(

Eg prøver å tenka på andre ting enn det som er dumt og trist, men det er ikkje så lett. Eg får rett og slett fysiske plager av å ha det slik eg har det no. Synd at kjæresten min blir vekke så lenge, for ellers kunne me ha prøvd å fått ordna slkikkelig opp i alt saman! No må eg venta heilt til han kjem heim, og det er meir enn 2 veker til. :trist:

Så bra det virker bedre nå, og kjempebra han har innsett at han har gjort noe dumt! :-D

Hvordan fikk kollegaen hans han til å innse det? *nysgjerrig*

Hmfr, dumme syklus!! Rare greier :kjefte: på og håper det hjelper

Så dumt han blir borte i over to uker. Det er jo tid dere skulle hatt sammen, og ordnet opp i alt! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...