Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi.


Mirabella76

Anbefalte innlegg

gratulerer med forestående bryllup! og baby! :)

ang. brudebukett: siden dere skal ha et "enkelt" bryllup, ville jeg valgt en helt enkel bukett, gjerne rundbundet... veldig fint med kun røde roser, syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Du har jammen meg fått gjort masse Mirabella :-D Høres ut som det blir et nydelig bryllup :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med forestående bryllup! og baby! :)

ang. brudebukett: siden dere skal ha et "enkelt" bryllup, ville jeg valgt en helt enkel bukett, gjerne rundbundet... veldig fint med kun røde roser, syns nå jeg.

Tusen takk for det, MrsG! :klem:

Eg er heilt enig i at brudebuketten kan vera så enkel som du seier, med kun røde roser! Men ho dama eg snakka med då eg ringte, var veldig opptatt av at eg måtte tenka nøye gjennom kva blomstar og fargar eg ville ha i brudebuketten. Eg sa at brudebuketten kunne vera enkel, men eg veit ikkje heitl kor mykje ho høyrte på det. ;)

Du har jammen meg fått gjort masse Mirabella :-D Høres ut som det blir et nydelig bryllup :)

:klemmer:

Ja, eg er faktisk litt imponert over meg sjølv, over kor mykje eg fekk gjort i går! :) Gledar meg til bryllupet, og håpar det blir ein flott og minneverdig dag, sjølv om me reiser vekk og ikkje skal ha nokon bryllupsfest.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst til å ha ein brudebukett med røde og kvite roser. Evt andre kvite blomstar som passar saman med røde roser. Og ein rundbundet brudebukett er vel det enklaste og billigaste?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg vil tro at en rund brudebukett med ikke så mange blomstertyper oppi er billigst :) Det er utrolig fint også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at en rund brudebukett med ikke så mange blomstertyper oppi er billigst :) Det er utrolig fint også :-D

Er det eg også reknar med, at ein rund enkel brudebukett blir billigast. :jepp: Ikkje det at eg er så opptatt av at brudebuketten skal vera så billig som mulig - men eg synst det blir litt unødvendig å betala masse pengar for ein stor og spesiell brudebukett, når me skal gifta oss i utlandet, og ikkje ha noko bryllupsfeiring.

Sendte mail til blomsterbutikken i Gøteborg i dag - og dei kunne ordna ein fin enkel brudebukett, med røde roser og nokon kvite blomstar som passa saman med rosene! :) Me skulle koma innom blomsterbutikken når me kom bort dit, så det blir jo spennande!

I dag fekk eg forresten hentelapp i posten om at brudeskoa eg bestilte på nettet, har kome! ;) Skal henta skoa på posten i morgon, så blir det spennande å sjå om dei passar!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oi!! HEr har det skjedd ting siden sist jeg var innom!! :)

Er bryllupet deres hemmelig? Så ingen vet at dere skal gifte dere, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi!! HEr har det skjedd ting siden sist jeg var innom!! :)

Er bryllupet deres hemmelig? Så ingen vet at dere skal gifte dere, eller?

Ja, her går ting fort unna! ;)

Bryllupet vårt er nok hemmelig, ja. :jepp: Var kjæresten min som helst ville ha det slik, og eg synst også det er heilt greit. Egentlig kunne eg ha tenkt meg ei lita bryllupsfeiring med kun den nærmaste familien etter vielsen, for det trur eg kunne ha vore koseleg. Men eg kan jo håpa på at familiane våre lagar ein liten fest for oss når me kjem heim igjen. ;)

Planen er at me reiser til Gøteborg og giftar oss i all hemmelighet, og så fortel me det til familie og vennar først etterpå. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore og henta brudeskoa på posten. Dei var veldig fine, og akkurat passelige! :hoppe:

Er spent på kor lang tid det tar før eg får telefon om at brudekjolen er klar til henting. ;)

Me ventar fortsatt på å få prøvingsattesten tilsendt i posten. Trur eg ringer og spør etter den, viss den ikkje har dukka opp til fredag. Vil jo ikkje risikera at me får prøvingsattesten for seint. :nei: Me burde visst faksa den over til sjømannskyrkja, så fort me fekk den i posten.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, no er eg bekymra altså. :( Trur det er ca 2 veker sidan me sendte inn prøvingspapira til Folkeregisteret/skatteetaten. Skulle sendast til ei adresse i Stavanger. Sidan det er mindre enn 2 veker igjen til me skal gifta oss no, ringte eg dei i dag - for å forsikra meg om at papira er mottatt, og at me får tilsendt prøvingsattesten i tide.

Det viste seg at papira ikkje var registrert i systemet deiras enda. :sur: Eg sa at me skulle gifta oss allerede 26. juli, og at det begynte å hasta med å få prøvingsattesten. Eg vart sett over til ein saksbehandlar i Bergen (me bur i Bergen). Etter mykje rot, der eg vart sett over alle mulige plassar, fekk eg endeleg snakka med ei dame som kunne hjelpa meg litt. Ho kunne fortelja at det pleide å ta meir enn 2 veker etter at papira var sendt, før dei vart registrert i systemet. I tillegg var det ferieavvikling no, så då kunne det ta opptil ein månad! :overrasket: Så det var nok grunnen til at papira ikkje eingang hadde blitt registrert enda. Ho sa at det var bra at eg ringte og etterlyste prøvingsattesten, ellers hadde me ikkje fått den i tide.

Ho skulle iallfall gjera det ho kunne, for at me skulle få prøvingsattesten i tide! Ho skulle senda mail til ei dame i Bergen, og få henne til å etterlysa papira frå skatteetaten i Stavanger. Forhåpentligvis klarar ho å ordna det, slik at me får tilsendt prøvingsattesten i tide. Hadde me ikkje fått papira innan neste måndag, så måtte eg ringa - eg fekk eit direktenummer til henne. Men då er det jo mindre enn ei veke til me giftar oss!

Kjenner at eg vart heilt deppa no. :gråte: Er så redd for at det ikkje skal ordna seg, og at papira kjem for seint. Tenk om heile bryllupet vårt må utsetjast, berre på grunn av dei dumme papira. :trist:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skal ordnes på kort tid skjønner jeg. Men det ordner seg sikkert. Lykke til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skal ordnes på kort tid skjønner jeg. Men det ordner seg sikkert. Lykke til.

:klem:

Ja, eg får jammen håpa at alt ordnar seg i tide! Det er som sagt prøvingsattesten eg bekymrar meg mest over for øyeblikket. Berre den kjem snart, så skal eg pusta letta ut i nokre dagar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingrene kjempehardt for at prøvingsattesten kommer snart!

Takk for det, Pysepus! :klem:

Ja, prøvingsattesten er berre nødt til koma snart, ellers blir det ikkje noko bryllup. Kryssar alt eg har, eg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjem kjæresten min heim igjen frå jobb i Nordsjøen, og det gledar eg meg masse til! :hoppe: Tenk, neste gang han reiser ut på jobb igjen, er me gift! :overrasket: Kjemperart å tenka på.

Tenkte me skulle sjå etter gifteringar i morgon, for det fekk me ikkje gjort før han reiste. Og det begyner virkelig å hasta no! Er det nokon som har tips til kor i Bergen dei har bra utvalg av ringar?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg og kjæresten min endeleg fått ordna med ringar! :hjertesmil: Me var innom ein gullsmedbutikk i går, og kjøpte ringar. Enda opp med nokon ganske enkle, glatte gullringar. Dei skulle rekka å gravera ringane i tide, så ringane er klare til henting allerede i morgon eller seinast måndag. :jepp:

I dag har eg ringt ho dama her i Bergen, som skulle kontakta Folkeregisteret/skatteetaten i Stavanger, der me har sendt prøvingspapira. Eg var så spent på om dei hadde klart å fått ordna det, slik at me får prøvingsattesten i tide! Ho gjekk inn og sjekka korleis det låg an. Heldigvis hadde dei fått det til, og prøvingsattesten var sendt til oss i posten for eit par dagar sidan! Det betyr at me sikkert får prøvingsattesten i posten når som helst! :juhu: Eg vart så utrulig letta når eg høyrte det, for eg begynte å bli skikkelig nervøs for at heile vielsen skulle gå rett i dass, fordi me ikkje fekk prøvingsattesten i tide. No får me berre kryssa fingrane for at prøvingsattesten ikkje kjem vekk i posten! ;)

Ellers har eg ringt brudesalongen, for eg lurte på når kjolen min var klar. Me reiser til Gøteborg onsdag morgon, så eg er nødt til å få kjolen før det. Me avtalte at eg kunne koma innom og henta kjolen på tirsdag i neste veke! :) Så får eg berre håpa at alt er i orden då, for då blir det jo ikkje akkurat så god tid til å gjera noko meir med kjolen, om den fortsatt ikkje skulle passa skikkelig.

No er det forresten hotell eg bekymrar meg over! Kjæresten min lovte at han skulle bestilla hotellrom til oss i Gøteborg for lenge sidan, men det har han altså ikkje gjort. :kjefte: Eg sa til han at no hasta det, men han meinte visst at me hadde nok av tid på oss enda. Så eg måtte ta ansvar - gjekk inn på nettet, og fann ein oversikt over alle hotella i Gøteborg. Det viste seg då at det er umulig å få hotellrom frå lørdag til søndag neste helg, og me giftar oss jo på lørdag! Så no har me bestilt hotellrom frå onsdag til fredag - men me har fortsatt ingen plass å bu frå fredag til søndag. :sur: Grunnen til at ingen hotell hadde ledig frå lørdag til søndag, var fordi det var ein stor konsert i Gøteborg om lørdagen, fekk me vita. Og då er det tydelegvis veldig mange som kjem reisande, for å gå på denne konserten. Utrulig frustrerande! No veit me ikkje heilt kva me skal gjera... Hadde aldri trudd at det skulle bli noko problem å få tak i hotellrom, men sånn kan det gå.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal dere gifte dere i Gøteborg?

Ja, me skal gifta oss i sjømannskyrkja i Gøteborg neste lørdag! :jepp: Berre 8 dagar igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutseleg på ein ting - eg har ikkje slør. Har egentlig tenkt at det ikkje er nødvendig, sidan me skal reisa vekk og gifta oss heilt enkelt. Men eg har jo ein ordentleg brudekjole, så burde eg hatt slør likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Ja, me skal gifta oss i sjømannskyrkja i Gøteborg neste lørdag! :jepp: Berre 8 dagar igjen! :hoppe:

Oj, det var ikke lenge til :hoppe: Så herlig :rødme:

Kom plutseleg på ein ting - eg har ikkje slør. Har egentlig tenkt at det ikkje er nødvendig, sidan me skal reisa vekk og gifta oss heilt enkelt. Men eg har jo ein ordentleg brudekjole, så burde eg hatt slør likevel?

Næsj, må vel ikke ha slør?! Kan ha en blomst i håret heller :jepp:

Ellers er det rimelig lett å få tak i slør om du føler for det, de har nå somregel sånt inne på brudesalongene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...