Gå til innhold

Bryllupsdagboka mi.


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hei!

Ja, då startar eg mi eiga bryllupsdagbok. :) Det har ikkje heilt gått opp for meg enda, at eg sannsynlegvis skal gifta meg i sommar. Eg seier sannsynlegvis, fordi ting er litt usikkert enda. Me har nemleg ikkje planlagt nokonting enda. :overrasket:

Grunnen til det, er at me nettopp har blitt enige om å gifta oss, og me skal gifta oss uten at nokon veit om det. Mest sannsynleg i ei sjømannskyrkje i utlandet, når me reiser på ferie saman i sommar. Altså ingen gjestar, og ingen bryllupsfest - berre oss to!

Kjæresten min trudde det var så enkelt som at me berre kunne gå inn i ei tilfeldig kyrkje, og seia at me ville gifta oss - og så var det gjort på 1-2-3! Eg har funne ut at så enkelt er det nok ikkje... Det er diverse skjema som må fyllast ut på forhånd. Og seinast i dag fekk eg vita at me må ta kontakt med den aktuelle kyrkja i god tid på forhånd, fordi det er ein god del ting som må avklarast før me kan gifta oss. Det hjelper visst ikkje at me skal gjera det heilt enkelt! Og tenk om dei ikkje har ledige tidspunkt i juli? Då sliter me! Me som ikkje eingang har bestemt kva land me skal gifta oss i enda. :forvirret: Dette kan bli litt av eit opplegg. :Hehe:

Eg gledar meg iallfall kjempemykje til å gifta meg. :rødme: Håpar alt går i orden, slik at me får gifta oss i sommar - sjølv om me er seint ute. Dette blir nok bra. :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Hei og :velkommen: her til bryllupsdagbøkene :) Så spennende måte dere har bestemt dere for å gifte dere! Håper dere får til å gifte dere så fort på en sjømannskirke! Skal bli gøy å se hva som skjer her :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Gratulerer!

Har du noen planer eller tanker om kjole da?

Og hvor har dere lyst til å gifte dere?

Vi kommer kanskje til å gjøre det på samme måten som dere, altså å reise bort. Her er det begge som har mest lyst til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei og :velkommen: hit inn. Du får vel ikke så lange tiden her inne som noen av oss andre, men det blir jo spennede å se hvordan det går med dere. Det er en del som må fikses ja, men det skal vel la seg gjøre. Om ikke i juli så kanskje i august/september. Ikke så lenge til det heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: her til bryllupsdagbøkene :) Så spennende måte dere har bestemt dere for å gifte dere! Håper dere får til å gifte dere så fort på en sjømannskirke! Skal bli gøy å se hva som skjer her :)

:klem:

Tusen takk for det. :klem:

Velkommen som den aller første i bryllypsdagboka mi. :) Koselig med besøk her inne!

Ja, får jammen håpa at me får til å gifta oss så fort som me har tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Har du noen planer eller tanker om kjole da?

Og hvor har dere lyst til å gifte dere?

Vi kommer kanskje til å gjøre det på samme måten som dere, altså å reise bort. Her er det begge som har mest lyst til det da.

Takk for det. :klem:

Det er i utgangspunktet kjæresten min som har lyst til at me skal gifta oss på den måten! Egentlig kunne eg ha tenkt meg eit lite, ordinært bryllup, saman med den nærmaste familien. Men no blir det slik som kjæresten min ønskjer, sidan me har lyst til å koma i gang med babylaginga fort.;) Kjæresten min kjem nemleg frå ein kristen familie, så det er visst uaktuelt for han å få barn før han er gift. Så det får eg berre godta.

Eg har vore klar for å gifta meg i mange år allerede, men kjæresten min har trengt ganske lang tid på å bli klar. Men no er endelig han og klar. :-D Og sidan eg er fylt 30, og har vore kjempeklar for å bli mamma i mange år allerede - så bryr eg meg ikkje om å insistera på ein vanleg bryllup. Det krev planlegging, så då kan det ta ganske lang tid før me får gifta oss. No har eg innstilt meg på at me skal ha eit enkelt, hemmelig bryllup, så no gledar eg meg til det. :) Snart blir det jo også babylaging og greier. ;) Dette blir spennande!

Når det gjeld kjole, så veit eg ikkje heilt. Blir det ikkje litt merkelig å ha brudekjole, når me kun er oss to, og ikkje skal ha gjestar og bryllupsfest? Det beste er vel kanskje å satsa på ein fin kjole. Ein kvit kjole kanskje, slik at eg ser litt ut som ein brud iallfall?;) Nei, eg veit faktisk ikkje. Har ikkje tenkt noko særlig på det. Kva tenker du om det?

Me har tenkt å gifta oss i utlandet, men har ikkje bestemt kor. Har snakka om Sverige eller Danmark, men me har også snakka om å gifta oss i Syden. Me må nok diskutera det litt meir, trur eg.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: hit inn. Du får vel ikke så lange tiden her inne som noen av oss andre, men det blir jo spennede å se hvordan det går med dere. Det er en del som må fikses ja, men det skal vel la seg gjøre. Om ikke i juli så kanskje i august/september. Ikke så lenge til det heller da :)

Tusen takk. :klem:

Nei, eg får nok ikkje like lang tid her inne på bryllupsforumet, som dei fleste andre. ;) Her går det fort i svingane!

Me ønskjer helst å gifta oss i sommar, når me begge har ferie. Blir liksom ikkje heilt det same å kun ha ei helg på oss til å reisa vekk og gifta oss, når hausten kjem og me har begynt på jobb igjen. Håpar virkelig at me får det til i juli, sjølv om me har knapt med tid på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Eg har sett deg, Peachbud. :klem: Du var rett og slett litt for kjapp for meg! Koselig med besøk av deg, veit du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Jeg tenker litt som deg - hvit, nydelig kjole, men ikke brudekjole. Vil vel ha en litt enkel og ikke nødvendigvis helt lang kjole. Tenker at vi kommer til å gifte oss i et varmt land, så det spiller jo også inn på klesvalg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt som deg - hvit, nydelig kjole, men ikke brudekjole. Vil vel ha en litt enkel og ikke nødvendigvis helt lang kjole. Tenker at vi kommer til å gifte oss i et varmt land, så det spiller jo også inn på klesvalg. :)

Ja, det er egentlig ein kvit fin kjole eg også ser for meg. ;) Ikkje at eg har tenkt så mykje på det enda, men litt har eg no fått tenkt!

Kor får ein tak i ein slik kvit, fin kjole - som ikkje er brudekjole? Har dei slike kjolar i brudebutikkar, eller må eg gå og kjøpa kjole ein heilt annan plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Jeg har i ikke vært så mye i brudebutikker. De har jo selskapskjoler der, og ikke bare brudekjoler. Men jeg har inntrykk av at de kjolene er i litt tyngre stoffer enn det jeg har lyst på.

Tror jeg kommer til å kikke rundt i de fleste butikker som selger kjoler. Ser for meg at jeg kommer til å bruke en del mer på akkurat denne kjolen enn hva jeg normalt gjør selv om jeg ikke vil ha brudekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg har sett en helt enkel, florlett hvit kjole på en brudekjole-butikk, så det er nok en brudekjole da :ler: Men den så ikke så brudekjole-aktig ut som min om du skjønner hva jeg mener. Jeg husker jeg tenkte at om jeg ville gifte meg på stranda så hadde den vært perfekt! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i ikke vært så mye i brudebutikker. De har jo selskapskjoler der, og ikke bare brudekjoler. Men jeg har inntrykk av at de kjolene er i litt tyngre stoffer enn det jeg har lyst på.

Tror jeg kommer til å kikke rundt i de fleste butikker som selger kjoler. Ser for meg at jeg kommer til å bruke en del mer på akkurat denne kjolen enn hva jeg normalt gjør selv om jeg ikke vil ha brudekjole.

Ja, det er sikkert lurt å kikka litt rundt i ulike butikkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en helt enkel, florlett hvit kjole på en brudekjole-butikk, så det er nok en brudekjole da :ler: Men den så ikke så brudekjole-aktig ut som min om du skjønner hva jeg mener. Jeg husker jeg tenkte at om jeg ville gifte meg på stranda så hadde den vært perfekt! :tommel:

Ja, den kjolen høyrtest fin ut. :) Trur eg skal sjå etter ein slik type kjole - enten eg finn den i ein brudekjolebutikk eller ein annan kjolebutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser forresten ut til at bryllupet blir utsatt litt... Forhåpentligvis blir me gift i løpet av året, så eg vil fortsatt ha behov for bryllupsdagboka mi! Så blir eg nok litt meir forberedt på kor lang tid det vil ta å planleggja eit bryllup, sjølv om me skal gjera det enkelt. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utsatt på ubestemt tid? :) Er det pga alt som må klargjøres på forhånd dere utsetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsatt på ubestemt tid? :) Er det pga alt som må klargjøres på forhånd dere utsetter?

Litt derfor, men mest fordi kjæresten min plutseleg har funne ut at me heller kan starta prøvinga no, før me giftar oss. Og då hastar det ikkje så mykje med bryllup enda likevel. Tippar det har mest å gjera med bryllupsnerver hos han!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg møtt ei venninne nede i byn, og ho har skrive på forlovererklæringa. :hoppe: Det er så deilig at det er ordna! Kjæresten min har også fått ein kamerat til å skriva på den eine forlovererklæringa. I tillegg har både eg og kjæresten min fylt ut våre papir. Så no gjenstår det berre å senda papira. :juhu:

Er det forresten nokon som har adressa som desse papira skal sendast til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg møtt ei venninne nede i byn, og ho har skrive på forlovererklæringa. :hoppe: Det er så deilig at det er ordna! Kjæresten min har også fått ein kamerat til å skriva på den eine forlovererklæringa. I tillegg har både eg og kjæresten min fylt ut våre papir. Så no gjenstår det berre å senda papira. :juhu:

Er det forresten nokon som har adressa som desse papira skal sendast til?

De skal leveres til folkeregisteret :)

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...