Gå til innhold

Endelig er det vår tur


Wit

Anbefalte innlegg

Nå har vi visst om at jeg var gravid i to uker.... Siden vi gjorde alt med prøverørs har ventetiden vært veldig spennende.. Festet det seg eller gjorde det ikke...... :kul:

Men, nå fikk vi to blå, og det neste spennende punktet er 28. mars da vi får avklart om vi venter en eller to små søte :D

Blir utrolig spennende...

Plages noe av morgenkvalme (hver dag.....), ømme bryster og en utrolig tretthet, men etter alt vi har vært gjennom er det verd det.

Nå krysser vi bare fingrene og håper at alt går bra. Hvor mange det er spiller mindre rolleee :lol:

Spiser også selvsagt folsyre (har gjort det noen mnd nå) og ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heia Wit

Da vil jeg være den første til å skrive hilsen i dagboka di :D Velkommen og gratulerer med de to herlige blå strekene som de fleste av oss har ventet slik på :D

Klemz fra knøttet 27+2 :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og velkommen!

Skal nok følge med deg framover!

Kjempekjekt med de derre to blå strekene :D

Gratulerer fra meg!!

viwi 21+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte tidligere at jeg var kvalm og trøtt, men kom idag på at det var en ting jeg ikke hadde fortalt......

Sjokolade har jeg egentlig aldri likt noe særlig, MEN, i helga MÅTTE jeg bare ha Freia melkesjokolade. :oops:

Ikke det sunneste, men må bare ha det.... I dag satte jeg til livs mer av samme sjokolade... Må nok ta meg litt sammen her ja, sånn at jeg ikke spiser FOR mye søtsaker...... :evil:

Uansett, gleder meg til fortsettelsen. Takk for hilsen forresten Viwi og Limbo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og velkommen med dagbok....

Måtte smile litt av sjokotrangen din, jeg har det sånn med Troika. Må ha det - bare må ha det - hehe

Men jeg prøver jo å begrense det, for åtte sånne om dagen legger seg nok mer på sidebeina enn jeg ønsker meg :ler:

Blir soennede å se da, om det er flere små knøtt i magen din. Ønsker deg lykke til uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig helg :hjerter: Gleder meg til å slappe av 2 hele dager.... Blir så innmari trøtt i uka. Når jeg kommer hjem fra jobb MÅ jeg bare hvile litt. Skulle helst hvilt litt på jobb, men det er jo litt vanskelig da..... :heiajente:

Ellers er det deilig mellom kl 09 og 12 på dagen. Da er formen på topp. Før 0900 sliter jeg med litt kvalme, og etter kl 1200 starter trettheten.... :(

Er ikke så veldig sosial over for mannen min for tiden, men det går jo over da..... :kul:

Gleder meg masse til UL om to uker. Da får jeg se om det blir en eller to søte små... :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Så kjekt at dere klarte det !

Var det på første forsøk ?

Svigersøsteren min har tvillinggutter etter samme metoden som dere !

Hva ønsker du da ? ( SAnnsynligvis to siden du fikk satt inn to egg...)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde :D

Ja, det var første forsøk, så nå krysser vi både fingre og tær for at alt skal gå bra. Om det er en eller to er ikke så viktig. Det viktigste er at det lever og har det bra :hoppe:

Har selv en indre følelse av at det er to, men det kan jo være siden jeg satte inn to egg og begge hadde like god kvalitet (som legen påpekte: De var meget bra).

Uansett er det/de like velkommen uansett :kysse:

Selv om to nok blir LITT slitsomt i starten :P

Lykke til så masse du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei wit!

Takk for hilsen i dagboka mi,koselig!

Ellers : GRATULERER!!!!! :hoppe:

Håper jeg snart kommer etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke står for døren, og denne blir laaaang. I helgen var jeg kvalm både morgen, middag og kveld. Var utrolig slitsomt.... :cry:

Nå begynner jeg å grue meg til UL om 1 1/2 uke også. Tenk om den/de små er døde? Har opplevd det en gang før på ultralyd, så angsten sitter der.... Vet jeg må tenke positivt, men er litt vanskelig også når det nærmer seg..... Skulle ønske UL var overstått og jeg hadde fått beskjed om at alt var bra..... :oops:

Uansett, sånn er det vel. Humøret går VELDIG opp og ned for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!!

Takker for koselig hilsen i dagboka mi!!! :D

Gratulerer med to blå,og velkommen som dagbokskriver!!Blir spennede å følge med deg fremover!!

Alletiders at det klaffet for dere på første forsøk,ingen ting er så bra som det!! :D :D

Gleder meg til å lese ul rapport,får håpe at alt står bra til,og at h*n eller dei klamrer seg fast inni magen til mammaen sin!!Lykke til videre!!

masse kosa å klemma frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kom to ganger den gitt...jaja,får slenge inn et smil til deg her da! :D :D :D :D :D

masse kosa å klemma frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag er formen bedre igjen 8)

Var utrolig kvalm i hele går, så jeg gikk hjem fra jobb. Er fortsatt ganske kvalm idag også, men prøver å trøste meg med at da er jeg ihvertfall fortsatt gravid. Var til legen idag av andre grunner, og han trøstet meg med at som regel går kvalmen over iløpet av de første 3 mnd..... Føles lenge til nå :roll:

Men, som sagt er jeg nå på jobb igjen, og humør og form er bedre... Tenker bare på lykken det bli å se ett eller to hjerter som slår når jeg skal på UL :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden siste rapport.... :D

Alt går fortsatt veldig bra. Kvalmen er der, brystene er ømme, jeg er trett og magen har faktisk vokst litt..... :vinke:

Skal på UL på fredag og angsten vokser... Hver morgen må jeg kjenne etter om jeg fortsatt er like kvalm (hmmmm. kjenner NØYE etter), og om brystene fortsatt er like ømme..... Men, så langt stemmer alt fortsatt.... :hoppe:

Skal bestille meg time til svangerskapskontroll så snart jeg har vært på UL. Vil vente til jeg er helt sikker på at alt er bra, og ikke minst hvor mange små maven inneholder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lillje :D

Nå venter jeg bare på at det skal bli fredag og UL er overstått..... :roll:

Gruer meg fælt. Krysser alt jeg eier og har for at alt skal være veldig bra... Og kanskje to??? Har selv en følelse av det, men tør ikke håpe noe enda....

Har fortsatt alle symptomer til stede på at jeg er gravid, og det er vel et positivt tegn???

Vel, vel. Skal hjem fra jobb om litt over 2 timer..... Heldigvis. Er veldig trøtt og sliten for tiden.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og i morgen er den store dagen der......... :-?

Krysser fingre og alt annet jeg kan krysse.... Bør bare gå bra. Gjør jo ofte det da. Prøver å ikke engste meg for mye, selv om angsten innimellom bare kommer snikende.

Gir nok en mer utfyllende rapport i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå tror jeg virkelig på at alt skal gå bra :enig:

UL viste ett søtt lite nurk med et hjerte som slo veldig fort...

Jeg gråt en liten skvett, og selv legen måtte tørke bort noen tårer... Tenk at den lille der er vår???? Pappan til nurket ble også skikkelig rørt....

UL termin er satt til 6 november som er 40 uker + 2 dager... Jeg var idag 8+4.

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg etter at jeg kommer hjem fra jobb idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte skrive noen ord igjen. Forsatt går alt veldig fint. Er fortsatt mye kvalm, men håper det snart har en ende. Hver ettermiddag bare MÅ jeg sove en time eller to, og så sovner jeg så godt til natten igjen så....

I morgen har jeg time til min første svangerskapskontroll. Skal til min lege da, og regner med å bruke jordmor etterpå. Dette anbefalte de meg også på sykehuset siden jordmødre sitter inne med mye mer kunnskap hvis det er noe du lurer på...

Ellers går det jo fremover. Er 9+1 i dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...