Gå til innhold

Den gode ventetid


~Belle~

Anbefalte innlegg

Har forresten begynt å få problemer med å sove om natten. Våkner 100 ganger, sånn føles det i hvertfall. Kjennes ut som jeg skal tisse, men det kommer bare en dråpe, så det er nok bare lille jenta som tramper litt på blæren. Det største problemet er jo at jeg pleier å ligge på magen, og det begynner å bli veldig ubehagelig, og så våkner jeg hver gang jeg snur meg. Veldig slitsomt, og er så trøtt så trøtt :Gjesp: . andre som kjenner seg igjen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten begynt å få problemer med å sove om natten. Våkner 100 ganger, sånn føles det i hvertfall. Kjennes ut som jeg skal tisse, men det kommer bare en dråpe, så det er nok bare lille jenta som tramper litt på blæren. Det største problemet er jo at jeg pleier å ligge på magen, og det begynner å bli veldig ubehagelig, og så våkner jeg hver gang jeg snur meg. Veldig slitsomt, og er så trøtt så trøtt :Gjesp: . andre som kjenner seg igjen????

Det høres nesten litt ut som urinveisinfeksjon. Jeg hadde det sånt også, at jeg måtte ofte på do men lite kom ut. Viste seg å være UVI. Fikk antibiotika i en uke og problemet løst. Neste gang du skal til legen, be de sjekke for UVI, men jeg tror nesten de gjør det uansett.

Endret av May Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar May Helen. tror nok ikke det er UVI. Det er nok heller at knøttet beveger seg og dytter borti blæren. Har nemlig ingen andre symptomer på UVI.

Om dagen er det helt greit, ingen overdrevet tissing, og ikke særlig strekk i magen, men så kommer natten. Jeg kjenner jo ikke noe til knøttet ennå, men man vet jo at det er når mor er rolig at knøttet virkelig boltrer seg. Gleder meg bare til jeg kjenner noe til henne jeg :tristbla: , lengter litt etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke lenge til du kjenner noe heller nå :klemmer: Kan hende du allerede har kjent noe også, bare ikke tenkt over at det var babyen. Husker at når jeg kjente første sparkene godt nok så skjønte jeg at det ikke var luft i magen, men babyen jeg hadde kjent i noen uker allerede :)

Jeg har vært på do flere ganger om natta i hele svangerskapet, faktisk ikke før nå i det siste at jeg greier meg med bare en dotur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou: Jeg lurer på om jeg kjendte noe til knøttet i natt, men er veldig usikker. Jordmor sa på UL at det kunne gå lang tid til jeg ville kjenne noe, på grunn av plasseringen til morkaken. Den ligger forran, mellom meg og babyen, så når hun sparker, sparker hun rett i en dyne. Men da vet jeg i hvertfall hvorfor jeg ikke kjenner noe, men savner det like mye likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Nigo-san :klemmer: . Vet at det ikke er lenge til at jeg kommer til å kjenne noe til henne inni der, men blir så frustrert, alle spør om jeg ikke kjenner noe, og da blir jeg faktisk litt lei meg :tristbla: . Men det går over.

Bare herm i vei du Nigo, bare koselig at vi kan følges og at vi begge to får små yndige jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine
Vet at det ikke er lenge til at jeg kommer til å kjenne noe til henne inni der, men blir så frustrert, alle spør om jeg ikke kjenner noe, og da blir jeg faktisk litt lei meg :tristbla: . Men det går over.

Husker jeg hadde den følelsen jeg også..

Alle spurte om jeg kjente liv.. å jeg måtte jo si nei :sjenert: .

Men da jeg var 19 uker å noen dager, så måtte jeg bare innrømme at de var forskjell på luften i magen..

Jeg tenkte liksom at nei, det var sikkert bare luft, ville ikke t helt av....viss jeg ikke var helt sikkert.

Men da boblene ble så pass sterke, å på samme sted hele tiden, ja da måtte jeg jo bare inrømme at det var lille babyen jeg kjente!

Men jeg kjente ikke de første boblene når jeg lå å slappet av, jeg kjente de når jeg satt med dataen, eller satt med middagsbordet å hadde besøk av venner.

Når jeg la meg om kvelden å skulle kjenne etter kjente jeg ingenting.

Jeg har også morkaka på fremsiden. De første boblene kjente jeg helt nederst i livmoren. Med skambeinet ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar Bertine :klemmer: . Du er alltid like god :klemmer: .

Jeg kjente noe for to dager siden, men har ikke kjent det igjen, så jeg vet ikke helt om det jeg kjente var det jeg trodde jeg kjente. Det var liksom som en slags krafsing på venstre side ved navlen, så det kan ha vært noe og det kan ha vært ren inbildning, blir jo litt sprø av å gå sånn å kjenne etter og å vente :lete: , men det kommer nok. Hadde nok vært mer hysterisk dersom jeg ikke var klar over plassereingen til morkaken :fnise: , så det var godt at jordmor sa fra om det, ellers hadde jeg nok hengt i telefonen snart :mobil: .

i dag er jeg 19+5 uker og dermed snart halvveis :hoppe: . Syns selv at det er kjempestort, synlig mage og koser meg masse :gravid: . Det eneste som er synd er at jeg ikke akkurat syns at jeg har fått noe særlig større pupper :sexy: , men det kommer vel med ammingen :fnise:

144 dager igjen til Termin

Endret av ~Belle~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ~Belle~

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :)

Gratulerer så masse med den lille prinsessen i magen :babyjente:

Selv er jeg er 18+6 idag, men har ikke fått time til ultralyd før 5 september (sommerferie??). Leenge å vente (utolmodig? JA!!! :ler: ) og gleder meg masse til å se hva som er "inni der" :ler:

Håper du får en god helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ~Belle~

Tusen takk for hilsen i dagboka mi :)

Gratulerer så masse med den lille prinsessen i magen :babyjente:

Selv er jeg er 18+6 idag, men har ikke fått time til ultralyd før 5 september (sommerferie??). Leenge å vente (utolmodig? JA!!! :ler: ) og gleder meg masse til å se hva som er "inni der" :ler:

Håper du får en god helg :blomst:

Takk for hilsen, koselig med nye besøk i dagboken min :klemmer: . Lenge til UL ja, men nå er det jammen ikke lenge til for deg...

God helg, Belle! :klemmer:

:klemmer: til deg også Kylling

Hei,

håper du får en fin helg! :klemmer:

helgen har ikke vært så ille den, hvis man bare ser vekk fra regnet som øser ned :regn:

Ha en fin helg! Kanskje dette blir dagen da du kjenner noe som fjerner all tvil? :klem:

:klemmer: veldig koselig sagt... Var på nattevakt natt til fredag, og dag kjente jeg noe, tror jeg :sjenert: . Var akkurat som om noe knipset meg på innsiden av magen, må ha vært lillebelle :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Kylling :klemmer: .

Det er helt vanvittig at halve tiden har gått allerede. Det er jo ikke lenge siden jeg var frustrert over at vi ikke fikk det til. Men så gikk det likevel, og her sitter jeg nå god og rund med kulemage og storkoser meg. Husk det Kylling, det er alltid håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten nedtelling sånn at Nigo-san også kan følge med :fnise:

20+1 uker i dag

141 dager til termin

og Nigo-san, du er vist en dag lenger enn meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte skrive et innlegg til med en gang jeg.

Kjente nettop noe i magen, tror nok det er lillebelle som har begynt å bli merkbar for mammaen sin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine
glemte å hoppe litt :hoppe::hoppe::hoppe: for at lillebelle endelig har begynt å vise sin atletiske side

hopper litt til jeg :hoppe::hoppe::hoppe:

Ååååååå! må hoppe litt jeg også da! :hoppe:

Så gøy med liv i magen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo litt av hvert å hoppe for :):hoppe:

Både atletiske småjenter og halvgåtte svangerskap jo, håper du tilgir meg for at jeg bare hopper én gang, hofta er ikke helt blid på meg i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...