~Belle~ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #61 Skrevet 9. august 2007 Takk for trøst og klem Nigo-san og Angelou . Har det bedre i dag, svinger litt, men tror det hjelper å være i jobb. Jeg liker jo det så godt, der er jeg nyttig, og jeg er faktisk god i jobben min. Jeg har en krevende jobb, som krever noe av meg både faglig, fysisk og psykisk, så noen ganger kan det bli litt tungt, men jeg liker det. Ferien var en opptur, og da faller man så langt etterpå når hverdagen melder seg. Jeg har jo vært en del sykemeldt før ferien, og en uke etter ferien, så jeg har vært mye hjemme og alene, og det tror jeg ikke er bra for meg. Jeg blir da litt innesluttet og trist, og føler litt på at jeg må være glad, for jeg har ikke lov å være trist så mye som vi har strevet med å bli gravide. Det er jo ikke på grunn av graviditeten jeg er trist, for når jeg tenker på det at jeg er gravid og faktisk skal bli mamma blir jeg så utrolig glad inne i hjertet :rødme: . Jeg tror bare at jeg har følt meg ganske ensom i en periode, mannen min jobber mye, og ingen av vennene mine har fri på dagtid, så dagene har blitt forferdelig lange . Men nå er alt bedre, jeg er tilbake i jobb og stortrives med det. Skal på hyttetur i helgen, jeg og mannen og et vennepar, det blir sikkert kjempekoselig, det er godt å ha noe å glede seg til...
~Belle~ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #62 Skrevet 9. august 2007 Nedtelling UL : 4 dager Uke : 17+3 Termin : 161 dager Gleder meg sånn til UL, og er så spent. Jeg er så spent på om vi får vite hva det blir, om alt er i orden, så nå kan jeg gå å bekymre meg om det frem til mandag... godt det er helg i mellom. Jeg er også kjempespent på om terminen blir flyttet, kan jo godt bli flyttet noen dager frem, da er det jo ikke så lenge å vente på at lille nurket skal komme
Karius Skrevet 9. august 2007 #63 Skrevet 9. august 2007 Hei, blir spennende å lese her etter ul på mandag! Får vi oxo vite kjønnet eller? Enda leeenge til vi skal på ordinær ul, og kan spørre om kjønn og mer nøyaktig termin! :rødme: Men vi får en smugtitt i morra da, skal kose meg med den! God helg!
~Belle~ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #64 Skrevet 12. august 2007 Nedtelling UL : 1 dager Uke : 17+6 Termin : 158 dager Hei, blir spennende å lese her etter ul på mandag! Får vi oxo vite kjønnet eller? I morgen er det ultralyd, og vi gleder oss masse. Kanskje jeg bestemmer meg for å fortelle dere kjønnet, men det får bare tiden vise . I første omgang vil vi bare vite at alt er i orden og når vi kan forvente å få se den lille på ordentlig.
Gjest Bertine Skrevet 12. august 2007 #65 Skrevet 12. august 2007 Så gøy med ul imorgen!! Det blir spennende! Alt er sikkert kjempe fint, å det blir sikkert en rørende opplevelse Skal sjekke inn her imorgen etter kveldsvakt jeg da
~Belle~ Skrevet 13. august 2007 Forfatter #66 Skrevet 13. august 2007 Nedtelling Uke : 18+2 Termin : 154 dager I dag var vi på ordinær ultralyd, og det var en stor opplevelse. Kjempegøy . Babyen viste seg fra sin beste side, og alt var helt perfekt :rødme: . Terminen ble flyttet 2 dager frem, så ny termin er nå 14 januar... Og den lille som bor i magen min er en liten - - - - - - - - - - - - - - - - - - - prinsesse. Da er navnet klart også, mest sansynlit. Guttenavn hadde vi jo ikke i det hele tatt, så det passet veldig bra Klarer ikke helt å se meg mett på bildene av den lille tullen vår, Denne lille som jeg og min kjære har laget sammen :love: det må jo bli verdens mest perfekte og vakre baby...
Gjest Bertine Skrevet 13. august 2007 #67 Skrevet 13. august 2007 Ååååååååååååååå! så gøy!!! En prinsesse på deg også!!! Tenk, vi får begge to hver sin lille prinsesse! Å dette var kjekt å lese Belle!
angelou Skrevet 14. august 2007 #68 Skrevet 14. august 2007 Ååååååå :rødme: Gratulerer så mye med en liten prinsesse - så koselig! Og at alt var bra - selv om jeg ikke hadde trodd noe annet. Nå kan du bare sveve litt nå, og kanskje shoppe litt også Gleder meg ikke noe mindre til 3D neste uke nå nei!
~Belle~ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #69 Skrevet 14. august 2007 (endret) Tusen takk for hilsner Bertine og Angelou , nå svever vi litt på en rosa liten sky her hjemme :rødme: . Nå har jeg til og med klart å snakke om den lille i magen som "hun" og ikke bare "babyen" eller "den". Den lille har plutselig fått en identitet, selv om vi ikke har møtt henne ennå... litt rart, men veldig gøy. Angelou, jeg fikk shoppet litt i går, veldig gøy. Fant en liten sparkebukse som jeg bare måtte ha, minste størrelse og frempå magen står det "little princess". Smeltet helt jeg da, og bare måtte ha . Kommer nok til å gå bananas i butikkene fremover nå. Dette er så gøy . I dag er jeg 18+3 uker på vei og det er 153 dager til termin. Klarer ikke helt å la vær med nedtellingen jeg, teller ned til alt Endret 14. august 2007 av ~Belle~
Eve Luna Skrevet 15. august 2007 #70 Skrevet 15. august 2007 Det var hyggelig å høre at dere venter ei lite jente. Måtte bare legge spor etter meg også, så denne dukker opp i mine innlegg. Jeg syns det er veldig greit at du teller ned. Det er lett å glemme sånne ting for oss andre, å greit å vite hvor langt du er på vei når jeg lese i dagboka di, uten å selv måtte telle.
Karius Skrevet 15. august 2007 #71 Skrevet 15. august 2007 Så herlig å lese om ultralyden deres. Kos dere med prinsessa i magen, og send gjerne en pm med navn.
Gjest Bertine Skrevet 16. august 2007 #72 Skrevet 16. august 2007 Jeg vil også gjerne vite navnet... Vi har diskutert endel jentenavn, å foreløbig er Emilie min favoritt! Men vi vil ikke bestemme oss helt før hun kommer ut, å vi kan se henne.. Ha en fin dag Belle! Husk å ta en tur inn på chickchat.no da
~Belle~ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #74 Skrevet 16. august 2007 Hei Bertine, angelou, Karius, May Helen og Nigo-san . vi gleder oss veldig over at det blir en jente , ville blitt like glad for en gutt, men nå er det jente vi får, og gleder oss til det. I dag er jeg 18+5 uker og det er 151 dager til termin. snart halvveis , dette går jo kjempefort, bare resten av tiden går like fort, så er hun her jo snart . Kjenner ingen spark eller noe ennå, men jordmor sa på UL at morkakens plassering er forklaringen på det. Den ligger som en dyne mellom meg og babyen, så det kan ennå ta litt tid før jeg kjenner noe til henne :gråte: . Gleder meg bare til det første sparket jeg. Høsten er kommet her jeg bor, det står ned i stide strømmer , deilg vær ute til å være inne i. Har kjøpt ny jakke til meg selv i dag. Kjempesmart jakke, i fleese stoff, som kan utvides etter hvert som magen vokser. Må jo ha noe til vinteren, og vintrene er jo ikke så utrolig kalde her, så det er sikkert greit nok sånn. Kan jo bruke jakken etterpå også, da er det bare å stramme den inn igjen. Syns den var smart jeg
~Belle~ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #75 Skrevet 17. august 2007 det regner og det regner , tror ikke at det har vært opphold mellom regndråpene siden i går en gang jeg. kan ikke si at jeg direkte gleder meg til å gå ut i dette været, men det må jeg jo... Om noen timer begynner min arbeidshelg, jobbe hele helgen, men da er det i det minste lenge til neste gang jeg har jobbehelg. Det mest triste med å jobbe i helgen, er at da har mannen min fri fra jobb, og så "mister" vi helgen sammen . I dag er jeg 18+6 uker og det er 150 dager til termin.
Eve Luna Skrevet 20. august 2007 #78 Skrevet 20. august 2007 Heia for 19. uker Siden du jobbet i helga, får du noe fri i løpet av uken? Har aldri likt å jobbe når alle andre har fri. Jeg skjønner at noen må, men syns nesten det er litt umenneskelig.
angelou Skrevet 20. august 2007 #79 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer med 19 uker, snart halvveis jo
~Belle~ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #80 Skrevet 21. august 2007 Siden du jobbet i helga, får du noe fri i løpet av uken? Har aldri likt å jobbe når alle andre har fri. Jeg skjønner at noen må, men syns nesten det er litt umenneskelig. Ja jeg har fri nesten hele denne uken til gjengjeld. Får gjort en del ting hjemme , kjedelig, men nødvendig. Fordelen med å ha fri i uken er jo at man slipper å gå i kø i butikker for å shoppe litt , og det er jo ikke å forakte. Hater overfylte butikker med folk som bare må frems i køen . Takk for hopp og hei i forbindelse med mine 19 fullgåtte uker Bertine, May Helen og Angelou. Bare noen dager igjen så er jeg halvveis. Det er jo helt utrolig. Er nå 19+3 og det er bare 146 dager igjen til termin. Skal på en ny ultralyd undersøkelse i uke 24, har fått innkallelse, og er veldig spent. Men mannen min har ikke anledning til å være med så jeg må gå alene, gruer meg litt til det egentlig, men alt er nok i skjønneste orden. Legen sendte henvisning til denne ekstra Doppler/ultralydundersøkelsen for lenge siden, og den vanlige Ul gikk jo fint... Lenge til ennå, 5 uker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå