Litjmor Skrevet 22. juni 2007 #21 Del Skrevet 22. juni 2007 Legger igjen spor etter meg her også. Er så glad for at det lyktes for dere nå, har selv vanket på forskjellige dagbøker de siste årene under annet nick. Så jeg har lagt merke til deg og flere som har måttet vente lenge på den positive testen. Har kommet litt lenger på vei enn jeg først trodde så nå blir det baby til jul i stedet for nyttårsbarn. Skal bli artig å følge hverandre på denne resien. Og om jeg skulle være så uheldig å ikke være på KG en stund så for du ha en riktig god ferie og nyt dagene godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk for hilsner i dagboken min . Det gikk kjempebra på UL i går. Det var helt fantastisk . Er helt forelsket jeg nå. Mannen var med, og jeg tror at han syns det var like stort som jeg syns. Ble satt 3 dager tilbake, og er derfor 10+4 i dag, ny termin ble 16 januar, men 3 dager til eller fra, spiller ingen rolle . Inne i magen min bor der en liten knert med armer og bein, et bankende hjerte , fingre og alt det andre en liten knert skal ha. Plutselig mens vi var der begynte den å sprelle rundt inne i magen min. Det var veldig spesielt å se, kan jo ikke kjenne det ennå, men nå har jeg sett at den kan. Fikk vite at alt ser fint ut, og at den har utviklet seg normalt. Da kan jeg og min kjære reise på ferie med god samvittighet og slappe av og nyte hverandre. Mye å glede seg i tiden som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. juni 2007 #23 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med graviditeten, Belle! Jeg ble ogsaa gravid i pausemaaned fra pergo, har inntrykk av at det skjer ganske ofte. Men jeg var jo sikker paa at det ikke hadde klaffet, og saa for meg ivf/icsi neste... Kos dere paa ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 24. juni 2007 #24 Del Skrevet 24. juni 2007 Så herlig å lese om ul og at alt står bra til med den lille! Nå kan dere ta ferie med en god følelse, kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 24. juni 2007 Gratulerer med graviditeten, Belle! Jeg ble ogsaa gravid i pausemaaned fra pergo, har inntrykk av at det skjer ganske ofte. Men jeg var jo sikker paa at det ikke hadde klaffet, og saa for meg ivf/icsi neste... Kos dere paa ferie! Tusen takk Holly Hobbie. Neste var også ivf for oss. Det var faktisk måneden etter siste pergotimekuren det klaffet. Vi skal kose oss masse på ferie. Har ennå en uke på jobb før ferien, men så er det frem med bikinien og paraplydrinker uten alkohol Så herlig å lese om ul og at alt står bra til med den lille! Nå kan dere ta ferie med en god følelse, kos dere masse! Takk for det Karius, alt står bra til med den lille, og alt står bra til med mammaen også. Veldig rart å kalle seg selv mamma foresten. Å kunne omtale seg selv som mor, underlig. Skal kose oss masse på ferie, nyte hver time sammen med mannen min og få mange gode opplevelser sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 24. juni 2007 10+6 i dag i forhold til UL 11+2 i dag i forhold til mens. Tror vi holder oss til UL jeg, og er derfor 10+6 i dag... 11 uker i morgen, det er jo kjempegøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juni 2007 #27 Del Skrevet 24. juni 2007 sikkert smart å forholde seg til ul nå og heller bli satt litt frem på den ordinære ultralyden enn omvendt tenker jeg Jeg holdt meg til el-terminen min frem til ultralyden (legen sin var 3 dager før).. ble satt frem til en dag etter legen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juni 2007 #28 Del Skrevet 25. juni 2007 Tenk at du snart er 12 uker på vei Jeg var på innvendig UL tre ganger, og alle gangene sa de at jeg var lengre på vei enn det jeg var i forhold til menstermin, og det stemte - fikk bekreftet det på ordinær UL også Ha ei strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. juni 2007 #29 Del Skrevet 25. juni 2007 å! Så herlig å lese om ul timen din!! Sant det er en herlig opplevelse!!? Snart er du 12 uker... hjelpes..du tar meg snart igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. juni 2007 #30 Del Skrevet 29. juni 2007 Hørtes ut som en fantastisk opplevelse da dere så knøttet deres! Håper dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei Alle som har skrevet til meg siden sist jeg har vært her. Har hatt mye å gjøre, og nå reiser jeg på min 3 uker lange ferie i morgen, så i dag skal det ryddes og pakkes. Gleder oss veldig til ferie... Nå er jeg 12+2, tiden har faktisk gått uendelig fort. Jeg har allerede begynt å få litt mage, ikke mye men litt , og syns egentlig det er storartet... Ha en god sommer alle sammen, så stikker jeg innom når jeg har mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juli 2007 #32 Del Skrevet 4. juli 2007 Hurra for fullgåtte 12 uker og litt til ha en kjempefin ferie, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 4. juli 2007 #33 Del Skrevet 4. juli 2007 Ha en kjempe fin ferie ~Belle~ og gratiss med 12 uker. Godt å være over den gylde "grensen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 27. juli 2007 Da var ferien over for oss. Har hatt 3 fantastiske uker i eksotiske omgivelser på andre siden av jorden. Har desverre nå blitt syk og skal ringe legen når de åpner. Har fått en eller annen mageinfeksjon, og er så redd for om det kan gjøre noe med knerten. Har nemlig også litt feber . Er normalt ikke en som løper til legen, men når det gjelder livet i magen min, er det ingenting som er viktigere enn h*n... Magen har vokst godt , og folk på ferien så at jeg er gravid og fikk en enorm oppmerksomhet fra lokalbefolkninen. Tror at de har et syn på gravide som at det er noen som skal vernes om og beskyttes på en helt annen måte enn her. Det var også fryktelig varmt så jeg fikk ekstra oppvartning med kalde drikker og bekymrende spørsmål om det virkelig gikk bra med meg, litt søtt i grunnen . Jeg er i dag 15+4 uker, og tiden raser av sted. Skal til jordmor i neste uke, og ordinær UL om 21/2 uke, så vi har masse å se frem til den neste tiden. Får vel ta meg sammen å få funnet nummeret til legen min og få ringt, liker ikke å gå til legen, men føler at jeg må snakke med dem i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 27. juli 2007 #35 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei, velkommen hjem fra ferie! Kjipt at du har fått magetrøbbel, håper du fikk tak i lege og evt. blitt beroliget idag. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei, velkommen hjem fra ferie! Kjipt at du har fått magetrøbbel, håper du fikk tak i lege og evt. blitt beroliget idag. God bedring! Tusen takk for velkomst Karius . Fikk tak i lege, og legen ville faktisk legge meg inn, men valgte å vente til mandag dersom det ikke var blitt bedre. Så jeg måtte love å drikke rikelig i helgen og komme tilbake på mandag. Legen ville innlegge meg grunnet at det er fare for uttørking, og det er ikke bra for hverken mor eller barn. Jeg er allerede blitt bedre og føler meg mye bedre. Så da slipper jeg nok i det minste å bli innlagt. Ble sykemeldt en stund, men det er greit nok det, bedre det enn å smitte hele jobben . Skal være symptomfri i minst 48 timer før jeg kan gå på jobb igjen, og har nå allerede vært symptomfri i 8 timer, så dette går nok rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 29. juli 2007 Ny dag og nye muligheter!!! Nesten helt frisk nå, men er litt slapp, så da går det jo rette veien . Har ikke kommet meg ut av sengen ennå, det plasker ned utenfor så det er jo ikke særlig fristene heller . Men etter regn kommer sol . Evig optimist her. Får se hva dagen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. juli 2007 #38 Del Skrevet 29. juli 2007 Velkommen hjem fra ferie! Kjipt å bli syk, men godt at du er på bedringens vei... Blir spennende på ul da! Bare drikk cola før du skal inn, vi så veldig lite på ul pga at babyen lå helt i ro med ansiktet ned i livmoren.. så var litt kjedelig å ikke se noe særlig av babyen.. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 30. juli 2007 Takk Bertine, jeg skal huske å drikke cola, ingen problem det. Bare 14 dager til UL og 2 dager til jordmor time, første time. 16 uker i dag, syns faktisk at tiden har gått ganske fort. Tenker på at vi har vist om knerten i 11 uker allerede, syns det var i går at jeg ikke trodde mine egne øyne da der sto "gravid" og ikke "ikke gravid" som der pleide . Var hos legen en tur i dag, hun ville ha meg tilbake i dag å ta nye blodprøver, var fine de. Hos legen fikk jeg i dag høre hjertelyden for første gang, selv om jeg ikke var der på grunn av graviditeten i det hele tatt tok hun seg tid til det. Det var stort å høre hjertet . Nå er jeg liksom litt ordentlig gravid, har fått mage, og har hørt og sett babyen. Gleder meg til den vanlige UL, da får vi jo se mer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jordmor : 1 dag UL : 13 dager Uke : 16+1 Termin : 169 dager Endret 31. juli 2007 av ~Belle~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå