Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Etter ett minutt kjente jeg at det rant ut av meg og han sluttet å bevege seg, og så informerte han meg med en høytidelig mine: "Jeg holdt ut mye lenger nå."

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nedfallsgjest
:kaffe: :fisk::nissevink:

Ett hode som drikker kaffe, en akvariefisk, og en nisse som vinker ??

Prøver du å skrive kinesisk med det begrensede ordforrådet smiley registeret til KG tilbyr ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Heh, mange sterke meldinger her ;)

Fikk gjort unna det verste med ei jente som var litt eldre enn meg for mange år siden, men det sitter ennå friskt i minnet.

Sagt med litt sår stemme rett etter at klærne har forsvunnet: "Ååååååh...du har større pupper enn meg!" (okay, litt flat var hun, og hadde nok noen komplekser, men...jeg er mann :sprettoy: )

En stund senere, hun sliter litt med å bli varm, så kommer det: "Kan...kan du slå meg? Bare litt? Jeg klarer ikke ellers..." Interessen min visnet bokstavelig talt derfra og ut kan man si, så det var ikke akkurat verdenshistoriens mest vellykkede debut :ler:

Ved en annen anledning ble jeg og min daværende nesten tatt på fersken av hennes venninne...vi rakk akkurat å hive på oss det meste av klærne og hev unna undertøy og andre uvesentligheter under sofaputer og slikt. Selvsagt satte venninna seg rett på puta med damas BH bak, og klarte på mystisk vis å vri seg så mye der hun satt at denne ble skjøvet ut i det fri...og der satt vi og skulle prøve å holde oss alvorlige. Vi holdt på å le oss aldeles bort når venninna gikk, og det ble ikke mye sex resten av den uka, for det var alltid en av oss som åndet ut ordet BH når tiden kom, og det ble bare latteranfall ut av det :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest To kommentarer

En gang, på et utested kom jeg i MEGET god kontakt med en jente, og vi var skjønt enige om at det var på tide å bli mye bedre kjent... Utfordringen var at jeg var i militæret, og hun bodde hjemme hos mor og far. Løsning: Avlukke på herretoalettet... Vi kom oss inn på avlukket til et par hevede øyenbryn fra de andre gutta på do, hun var meeeget klar, stilte seg opp med en fot på gulvet, en på toalettet, og dro skjørtet opp rundt livet. Så trakk hun min hånd ned mellom sine ben, og lot meg "få utfolde meg". Etter ca 15 sekunder startet det hele: "Åh, så godt... Åååhh, så godt, åååååh, så godtegodtegodt...." -Og dette var HØYT! Jenter som gir deg positiv tilbakemelding er en ting - men dette ble litt vel mye av det gode....

Ellers, den lite heldige "Kan ikke du spille litt på kjøttflyta mi, da?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ett hode som drikker kaffe, en akvariefisk, og en nisse som vinker ??

Prøver du å skrive kinesisk med det begrensede ordforrådet smiley registeret til KG tilbyr ?

Det var min måte å kommentere det nevnte innlegget på.

Jeg hadde ikke ord...jeg synes det var så dårlig (innlegget og liksom at det skulle være relevant eller morsomt).

Derfor: nisse (nisseland), akvariefisk (pausefisken fra TV) og kaffedrikking (fordi det var så trivielt og teit). Jeg glemte vel det norske flagget (for å gjøre det ennå dummere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som kvinne har jeg store problemer med å godta at noen kan si noe slikt. Really?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita
En gang, på et utested kom jeg i MEGET god kontakt med en jente, og vi var skjønt enige om at det var på tide å bli mye bedre kjent... Utfordringen var at jeg var i militæret, og hun bodde hjemme hos mor og far. Løsning: Avlukke på herretoalettet... Vi kom oss inn på avlukket til et par hevede øyenbryn fra de andre gutta på do, hun var meeeget klar, stilte seg opp med en fot på gulvet, en på toalettet, og dro skjørtet opp rundt livet. Så trakk hun min hånd ned mellom sine ben, og lot meg "få utfolde meg". Etter ca 15 sekunder startet det hele: "Åh, så godt... Åååhh, så godt, åååååh, så godtegodtegodt...." -Og dette var HØYT! Jenter som gir deg positiv tilbakemelding er en ting - men dette ble litt vel mye av det gode....

:overrasket::spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

Hmmm, noe av det flaueste jeg har opplevd var en periode jeg datet en sinnsykt kjekk mann. Han er noe av det deiligste jeg har vært borti, problemet er bare at han var særdeles dårlig utrustet og elendi i senga. Han kom etter 10 sek hver eneste gang...

Men siden han var så utrolig deilig så holder man jo ut en stund, men dette var det som fikk men til å si at nok er nok.

Hadde sove hos han, og klarer ikke å sove nake. Våkner og begyner å styre litt. Han legger seg over meg og jukker på ganske lenge (er sikkert stolt og) Da han til slutt spør om den er ordenltlig inne... Hvor jeg da må opplyse han om at jeg har på meg truse....

Eller ex min som klarte å si første gangen vi hadde sex, rett før det gikk for han: Kom til pappa og få karamell, vil du ha karamell... skal gi deg karamell jeg....

Tror det beste jeg har sagt var i mine glandsdager da jeg var superbabe i Hemsedal på 20 år og hadde lurt med meg en finanskjendis i seng, og han kom ganske fort så sa jeg, tydelig skuffet: Trodde virkelig menn på 35 holdt lenger en det....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Hmmm, noe av det flaueste jeg har opplevd var en periode jeg datet en sinnsykt kjekk mann. Han er noe av det deiligste jeg har vært borti, problemet er bare at han var særdeles dårlig utrustet og elendi i senga. Han kom etter 10 sek hver eneste gang...

Men siden han var så utrolig deilig så holder man jo ut en stund, men dette var det som fikk men til å si at nok er nok.

Hadde sove hos han, og klarer ikke å sove nake. Våkner og begyner å styre litt. Han legger seg over meg og jukker på ganske lenge (er sikkert stolt og) Da han til slutt spør om den er ordenltlig inne... Hvor jeg da må opplyse han om at jeg har på meg truse....

Eller ex min som klarte å si første gangen vi hadde sex, rett før det gikk for han: Kom til pappa og få karamell, vil du ha karamell... skal gi deg karamell jeg....

Tror det beste jeg har sagt var i mine glandsdager da jeg var superbabe i Hemsedal på 20 år og hadde lurt med meg en finanskjendis i seng, og han kom ganske fort så sa jeg, tydelig skuffet: Trodde virkelig menn på 35 holdt lenger en det....

:hoho:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bra historier... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

"bare slappa du nå og la'n far ta seg av deg"

:sprettoy:

:overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket:

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!1!!eleventyone!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg vil ha MANGE barn med deg!"

da hadde vi ikke vært sammen særlig lenge...

men, men, hyggelig å høre, og nå har vi begynt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Ex nr 1 (min første kjæreste): "Mmmmm.... Du er så fin at ved siden av deg ser jeg stygg ut"

Ex nr 2 (som var jomfru): "Takk for at du lærer meg opp"

Ex nr 3 (som var utro): "Ååå, Stine!"

(Jeg heter ikke noe i nærheten engang...)

Ex nr 4 (min foreløpig siste kjæreste): "Du er ikke akkurat noen sylfide."

Skal si det har gått nedover med kommentarene... :roll:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte en historie fra tettstedet der jeg vokste opp, det var ei jente som ALLE sikla etter. Utrolig nydelig med en vanvittig kropp. Hun var relativt "hard to get". Så var det en som hadde greid å få henne med seg hjem fra byen en kveld, der han kaster av seg klærne og utbryter: "SUG MEG HORE!!"

Han ble visstnok kasta på dør med klærne etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg ble lite fornøyd da kjæresten, mens de hadde sex, presterte å spørre hva de skulle ha til middag neste dag... Så engasjert var hun, liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-For mange år siden, kommenterte en nå "arkivert- forlengst-fyr" at jeg ikke hadde barbert meg, med en sur mine:

"Hva er dettan for no- gror du kornåker, eller?"

:fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...