happiest Skrevet 21. mars 2014 #2101 Del Skrevet 21. mars 2014 "Var eksen og de andre du har vært med veldig liten?" ...sa han i det han prøvde å komme inn i meg. Må sies at han hadde en stor en... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2102 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg har ganske så store pupper og han ville prøve pikken mellom dem.... Godt i gang presterer han å sitere en reklame for smørost: "God alene, best i mellom" Lo ganske godt for å si det mildt! :ler: Anonymous poster hash: d6602...401 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 22. mars 2014 #2103 Del Skrevet 22. mars 2014 Var med samboeren, liksom før vi var kommet skikkelig i gang, kom hun plutselig på noe hun hadde hørt i dag. Jeg husker ikke nøyaktig var, men det var noe slikt som "jeg snakket med min mor i dag, hun er mye bedre i foten" Jeg bare la meg tilbake på min side. Man trekker ikke frem verken svigermor eller mor under akten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. mars 2014 #2104 Del Skrevet 22. mars 2014 Gammelkjæresten er tysk. Og ikke akkurat den mest språkkyndige. Men han prøvde så godt han kunne. Og da vi var sammen, spurte han til stadighet hva ditt og datt heter på norsk, hvordan man sier det ene og det andre. Han ble etterhvert i stand til å føre enkle samtaler, og kunne svare for seg - med forbehold om at man ikke la særlig vekt på grammatikk og slikt. Han brukte nu en gang de ordene han kjente til og lot det stå til. Uansett, under en hyrdestund. Det nærmer seg høydepunktet for han. Og rett før han skal til å komme, roper han ut "Jai ska knolle ditt ... ditt ... ditt ... TISSEHÅNA (tissehøne) kaputt!". Jeg knakk sammen av latter. Og fortalte ham at "tissehåna" ble litt "feil" ordvalg i en sådan situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 22. mars 2014 #2105 Del Skrevet 22. mars 2014 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2106 Del Skrevet 22. mars 2014 Var helt inn'i det og begge hadde det veldig deilig, så skriker plutselig typen "para meg gunnar, para meg" Haha måtte ta en liten pause og le godt før vi fortsatte da..Anonymous poster hash: 81133...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2107 Del Skrevet 22. mars 2014 Husker vi lå der å peisa på, så sier jeg "fort deg, skal rekke å spise pringles'en før jeg legger meg"Anonymous poster hash: 81133...ac3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mars 2014 #2108 Del Skrevet 22. mars 2014 Tar et godt tak i puppene mine under akten, får et fåret smil og sier så "boobies!" Jeg bare ligger der med store øyne og vet ikke helt hva jeg skal si... Eh ja, pupper liksom. Virker som om enkelte menn får et helt religiøst forhold til pupper under sex, kommer til et punkt hvor de blir helt "heisann! Pupper gitt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2109 Del Skrevet 22. mars 2014 Husker vi lå der å peisa på, så sier jeg "fort deg, skal rekke å spise pringles'en før jeg legger meg"Anonymous poster hash: 81133...ac3 Huff, denne fikk meg faktisk til å tenke på meg selv i fjortistida: "Går det snart? Jeg må hjem til tolv!" Anonymous poster hash: 689af...c22 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 23. mars 2014 #2110 Del Skrevet 23. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 23. mars 2014 #2111 Del Skrevet 23. mars 2014 En jeg hadde sex med laget bjeffelyder. Jeg skvatt til fordi jeg trodde det var en hund i senga, de hørtes skikkelig ekte ut! Jeg fant aldri ut om dette var vanlig for han ¨gjøre da vi aldri så hverandre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerName Skrevet 26. mars 2014 #2112 Del Skrevet 26. mars 2014 Mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cascade Skrevet 26. mars 2014 #2113 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Hmm, er den inne nå? Endret 26. mars 2014 av Cascade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmeis Skrevet 26. mars 2014 #2114 Del Skrevet 26. mars 2014 Første gang ever: Han etter litt tid "kom du nå?" Meg: "Nei, gjorde du?" (Til mitt forsvar svarte jeg på refleks, og jeg skjønte ikke noe av hvorfor han spurte om det. Tviler på at jeg ga så mye inntrykket av at jeg kom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattesvart Skrevet 27. mars 2014 #2115 Del Skrevet 27. mars 2014 En fyr jeg var med hjem fra byen noen ganger, spurte om jeg gikk på pilla. Nei, sa jeg som sant var. "Tenk så pene barn vi kan få, ville du likt det?" Sa han så. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2116 Del Skrevet 27. mars 2014 Den beste må ha vært etter en lang sexakt. Det kjentes ut som han var på vei til å komme så jeg gjorde det lille ekstra for at det skulle bli ekstra godt for han. Plutselig så stoppet han opp og jeg lurte på hvorfor. "Jeg holdt på å komme, men så husket jeg at jeg skal spise fårikål hos bestefar i morra, så da gikk det ikke!" Var svaret hans Jeg tar meg heldigvis ikke nær av ting. Selv ikke at han tenker på fårikål hos bestefaren sin mens han er inni meg Anonymous poster hash: 009ed...9ae 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mars 2014 #2117 Del Skrevet 27. mars 2014 Tar et godt tak i puppene mine under akten, får et fåret smil og sier så "boobies!" Jeg bare ligger der med store øyne og vet ikke helt hva jeg skal si... Eh ja, pupper liksom. Virker som om enkelte menn får et helt religiøst forhold til pupper under sex, kommer til et punkt hvor de blir helt "heisann! Pupper gitt!" Ja, eller så er det litt sånn at noen mennesker har humor... Ikke veit jeg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2118 Del Skrevet 1. april 2014 Exen presterte å si "du må ha den deiligste rumpa jeg noen gang har kjent på, ganske interessant faktisk" Ja, flott at han syns det, men trenger da ikke å slenge ut hvor mange rumper han har kjent på midt under akten liksom... Anonymous poster hash: 354d3...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heihallo1998 Skrevet 1. april 2014 #2119 Del Skrevet 1. april 2014 "Kom for pappa" tror jeg må være det verste jeg har hørt. Jeg er 16 år (var 15 da jeg fikk høre det) og bor hjemme hos foreldrene mine. Jeg har alltid hatt et godt forhold til faren min men jeg måtte holde meg for å ikke begynne å le da jeg kom hjem dagen etter. Han jeg debuterte med presterte å si "Ke for nå oter e det du har der nede?" Jeg var nesten 15 og hadde ikke barbert meg der nede. Heldigvis hadde jeg drukket nok til å bare le det bort! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2014 #2120 Del Skrevet 18. april 2014 Dytt. Anonymous poster hash: 1f535...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå