Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Kjærsten satt seg oppå ryggen min etter vi hadde knulla og sa "vroom vroom" XD

Anonym poster: 286a30f248af21f8a0064c4c4aecec13

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH! FY FAEN. DEN DER SKAL JEG TA :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg skulle ha sex med eksen (jeg var komfru). Vi hadde problemer med at han ikke klarte å komme inn, han ble slapp og i frustrasjonen kom det fra han

"Det her er jo som å dytte en MARSHMALLOWs inn i et nøkkelhull!! :("

Jeg knakk sammen i latter, men bra man kunne le av det også hehe

Anonym poster: 008e7a02e04abaa7260f47f557304231

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det bare å gi opp. Ble nok litt for mye cognac... :)

Anonym poster: ced26aa52c28143d55cb147b43b093ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snerk

Første gang jeg skulle ha sex med eksen (jeg var komfru). Vi hadde problemer med at han ikke klarte å komme inn, han ble slapp og i frustrasjonen kom det fra han

"Det her er jo som å dytte en MARSHMALLOWs inn i et nøkkelhull!! :("

Jeg knakk sammen i latter, men bra man kunne le av det også hehe

Anonym poster: 008e7a02e04abaa7260f47f557304231

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått høre mye rart, men denne er alltid et big NO-NO: Kom til pappa!

Ellers har jeg denne:

Han: Åh, faen.... Du blør jo!

Jeg: Nei, det er bare blåbær!

(Vi hadde sex i en blåbærlyng)

En gang jeg ble bustet av en gjeng venner

Vennene mine smalt opp døra, knakk sammen i latter og så smalt det fra hun ene:

Æsj for en hårete rumpe! (Siste min eks ville se til mine venner)

En annen gang vi ble bustet:

Stemor banket på døren og åpnet den fortere enn vi klarte å si nei og det endte med en skjennepreken...

"Dere må jo si ifra at jeg ikke kan komme inn. Herregud, dette er da ikke spesielt hyggelig for noen av oss..........." Og lenger var den skjenneprekenen....

Jeg kommer også med noen kommentarer iblant. Har ikke problemer med å gi uttrykk for dårlig sex:

Du...den flekken i taket der, den må males

Hva vil du ha til middag? Jeg har sykt lyst på pizza i dag..

Jeg tror kanskje jeg tar meg en dusj jeg (hahahah morsomt ansiktsuttrykk på den fyren der ja)

Anonym poster: 3807f9c48e122bb00d24aec2f6e6df00

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde ham, han er storfornøyd og mumler noe om å suge den som en kjærlighet på pinne, hvorpå jeg ser dumt på ham og påpeker at "Jeg tygger slikkepinner, jeg."

Lett distrahert, much?

Anonym poster: 2dd4564f0d6bf2eceefc69b896922964

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden jeg fikk høre av en noget full sengekompis mens jeg satt oppå han og lot han leke med puppene mine; HA HA HA, visste du at den ene puppen din henger litt mer enn den andre?

Klarte ikke tenke på noe annet etter det jeg :P

Anonym poster: 14d1da5b12c44d0beed1e8cf13cdcdc4

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvaaaa, er klokka så mye, hotel cæsar begynner nå!!"

Anonym poster: 1c93a9140680eff54175fe88d68d4adf

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennina mi hadde nettopp blitt sammen med en fyr å midt i akten hadde han prestert med å kalle henne karoline, jeg heter karoline hun heter stina!

ONS; Ble med en litt eldre fyr hjem. Midt i akten begynte han å bli litt vel revet med å spurte om ikke vi kunne gifte oss, rett før han kom sa han "nå skal vi få barn sammen"! Selvom det bare var fyllesnakk ble jeg ganske skremt av hendelsen og listet meg ut døra med det samme han sovna!

Jeg har en fuckfriend og en gang jeg gav ham blowjob så han på meg å sa; fyfaen den der skulle du hatt en oscar for!

Første gangen jeg hadde sex var jeg 14 år å hadde vært på fjortissfylla, endte opp med en fyr og var veldig full. Midt i akten skrek jeg "mikael", han heter forresten thomas og jeg møter ofte på han men vi har ikke vekslet et ord med hverandre siden. Jeg endte også opp med å slokne midt under akta..

Jeg holdt på med en fyr å endte opp med å bli med han hjem engang fra fylla, han bor sammen med en kompis. Vi endte opp i senga og da kom kompisen hans hjem ganske dritings, inn på rommet der vi var i full gang. Så sier han; er dere ferdig snart? vi fikk sendt han ut og det gikk 5 minutter før han kom tilbake, slik forsatte det gjennom hele natta og siste gangen sa han; ja okey send henne inn til meg når du er ferdig da!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Klarer ikke helt å huske hva mer han sa. Men fikk med meg ordet "dåsa di". Ikke helt et ord for meg.

Lo meg nesten ihjel. :)

Anonym poster: 34006832968b85264c3959e3a0ac63ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pålogget

presterte å si "din inkompetente satan" til min nåværende kjæreste da vi nylig hadde begynt og skulle ha sex for førstegang, fordi han hadde prestasjons angst å ikke fikk den opp. Var litt slem men ser ikke ut som at jeg dreit på drage for det om :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ikke så sykt, men jeg presterte selv å si "shit pommfrit" i et helt åndssvakt toneleie en gang jeg kom, aner virkelig ikke hva som gikk av meg. Aldri brukt det "uttrykket" hverken før eller senere i noen som helst anledning.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var etter hyrdestunden da. Jeg sier "Jag og du xxxx" og han svarer "Jag og du xxxx, du er min aller beste venn" Og etter litt stillhet sier han "Når jeg skal gifte meg så skal du få være forloveren min"

Aldri ledd så mye i hele mitt liv! Heldigvis tullet han

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg og en ons holder på å innlede litt dagen-derpå-sex, jeg er lys våken og han en smule trøtt. Plutselig våkner han helt og ser lenge på meg. Så løfter han dyna og studerer kroppen min en stund. "Du er jo fin dagen derpå også du", sier han med et overrasket uttrykk i ansiktet.. Joda, ehh.. takk?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en ons holder på å innlede litt dagen-derpå-sex, jeg er lys våken og han en smule trøtt. Plutselig våkner han helt og ser lenge på meg. Så løfter han dyna og studerer kroppen min en stund. "Du er jo fin dagen derpå også du", sier han med et overrasket uttrykk i ansiktet.. Joda, ehh.. takk?

Hahaha den var søt!

Anonym poster: de4170fa9ca8a0cb666243582e249c77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hadde vært på byen og møtt en søt fyr. Da vi etter mye stress kom hjem til han, og inn på rommet ble jeg utrolig skuffet over størrelsen.. Kan vel si det sånn at det var om å bruke en lillefinger. Han pushet på og stønnet som bare det, da jeg plutselig utbryter: "Jeg lurer på hva som har skjedd på facebook de siste timene".. Og det verste av alt, var at han fortsatte i en god stund før han var ferdig, og svarer: "Det var ikke den kommentaren jeg hadde forventet meg når jeg mistet jomfrudommen min".

Min x-forlovede pleide ofte og tulle med å bla fram penger og legge ved sengekanten før han forsvant fort ut av rommet... :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...