Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, med den nye vieweren så blir man litt skydott når man rezzer (før grafikken er kommet skikkelig på plass). Mulig det hang litt? Eller rezzet du i en veldig travel region? Da kan det ha vært skikkelig lagging, slik at du ikke rezzet skikkelig av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at du var uheldig med tidspunktet.

Det har vært noen ustabile perioder de siste dagene og dermed rezzer man seint eller aldri når man kommer inn til feil tid. Evt har du for dårlig grafikk-kort eller noe sånt. Skya er med i den siste vieweren ja. De er faktisk mye bedre enn å går rundt som under-rezzet.

Hvis du gir SL en ny sjanse, så rop på oss da :)

Vi kan hjelpe til med det meste. *mener å ha erfaring*

Skrevet

Vet ikke helt hva rezzer betyr, men jeg regner med at det er en ting som skjer så man ser ut som en sky.

Det er ikke noe galt med grafikkortet, tror jeg, for jeg har vært inne uten å være en sky tidligere. Jeg ble det plutselig mens jeg fløy et eller annet sted.

I går prøvde jeg meg igjen og da så jeg flere inne i en eller annen bygning som også var skydotter - ikke alle, men noen...

Jeg kommer til å prøve igjen. :)

Må jeg bruke penger for å se bra ut? Jeg får ikke til å se bra ut sånn som det er nå, håret ser ikek bra ut, føttene stikker utenfor skoene og sånn...

Hvor mye koster det i tilfelle?

Skrevet

Komme til oss i Roscana så skal vi se hva vi kan gjøre ;) .

Skrevet

Evt...hva heter du der inne, så kan vi teleportere deg hvis du vil?

Skrevet

Takk for svar, men jeg skjønner jo ikke hvordan jeg kommer meg videre heller... jeg søkte på Kvinneguiden, og jeg fikk til å legge til Kvinneguiden som gruppe.

Men, jeg er fortsatt litt sånn på stedet hvil - er det hjelpeøya jeg er på?

Jeg skjønner egentlig ikke så veldig mye, annet enn at jeg kan løpe og gå og fly og endre utseende.

Jeg registrerte meg den dagen NRK haddde en dokumentar om SL og det var flere enn meg som registrerte seg den dagen pga programmet...

Skrevet

Send PM til Win eller meg med navnet ditt i SL, så skal vi finne deg.

Skrevet

Det er litt tomt her på tomta...

I vedlagte bilde så sitter Winona W og jeg på det som vi tror var den gamle tomta til KG-huset og det er litt tomt.... Nå har vi jo vårt eget sted, men mimrer stadig over det gamle KG-huset. Det er faktisk litt greit å ha et sted å møtes når man entrer SL for første gang og som ferske SL'inger var det fint å møte likesinnede.

Er det muligheter for at noen kan gripe hammer og sag og snekre et lite hus til "oss" her. Vi prøver å fiske evt. ferske fjes bort til vår sim slik det er pr. i dag, men vi kan jo ikke akkurat avertere heller ;) , dessuten hadde det jo vært trivelig med et aktivt KG hus der de mer taletrengte av oss kunne stikke innom for en chat. :fnise:

post-6407-1220704449_thumb.jpg

Skrevet

Det var lit artig. Jeg logget meg inn i januar i år eller noe, og har ikke vært der på lenge, men nå må jeg nesten inn å se :) Det er stort sett folk fra Frankrike der. Og tyskland har jeg sett en del av.

Skrevet

Hvor mange KG'ere er det sånn ca egentlig i SL?

Skrevet

Det har nok vært en del KG-ere i SL. Nå vet jeg egentlig bare om noen få som er aktive.

Dvs 5 eller 6 stk kanskje?

Skrevet

Men på Edda Medias er det jo ingen..?? :klø:

Skrevet

Nei.. ikke for tiden.

Men hos oss er det som regel noen, så bare gi oss et pling :)

Send meg en PM med navnet ditt så kan jeg legge deg til og sende deg et landmark.

Skrevet
Nei.. ikke for tiden.

Men hos oss er det som regel noen, så bare gi oss et pling :)

Send meg en PM med navnet ditt så kan jeg legge deg til og sende deg et landmark.

pm hvor? :)

Skrevet
pm hvor? :)

PM til Winona W (eller meg) her inne i forumet.

Skrevet
PM til Winona W (eller meg) her inne i forumet.

jamen pm? hæ :ler: jeg skjønner ikke hva du mener. :)

Skrevet
Personlig melding

Her på KG :)

Personlig Melding ja :ler: aha

med navn i SL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...