Gå til innhold

Kvinneguiden i Secondlife!


Hilde

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke kledt på bærta mi jeg. Kan jo ikke fly rundt uten klær. Hvordan gjør jeg det?

Nede i høyre hjørne finner du noe som kalles "inventory". Der finner du klær. Høyreklikk på det du vil ha på deg og velg "wear", eller dra klærne fra inventory og over på avataren din.

Du kan lage nye klær ved å høyreklikke på deg selv og velge appearence".

Der endrer du også på kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan en få barn i SL?

Tja.. Man kan i alle fall ha sex, og etterpå

ha en avatar som ser ut som et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. Man kan i alle fall ha sex, og etterpå

ha en avatar som ser ut som et barn.

Ha sex, og deretter ha en avatar som ser ut som et barn, altså blir DU da barnet?

Ikke som å HA barn (som må leveres i en barnehage det må betales for, eller man må passe på dem selv) men som å VÆRE barn? Eller ha en avatar som ser "gravid" ut, og deretter en avatar som ser ut som om den bærer på en baby?

Bare lurer, nysgjerrig som jeg er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Æsj jeg gikk så fort lei, jo! :--( Hadde glemt vekk SL bare på noen dager.

Jeg gikk også fort lei. Jeg ble litt oppgitt da jeg satt på en benk på Money Island for å tjene penger, så fikk jeg ingenting :sur:

Fornærmet og vondbråten å fløy min vei...........

dette er noen dager siden, men jeg kan gå inn igjen om jeg får lyst da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Jeg var inne på SL nå jeg, men ingen var på KG øya for ca 1 time siden.

Teleporterte litt rundt og snakket med en hvit mann i dress på Bryggen i Bergen - fikk visittkortet hans og tok det i mot, men hvordan gjær man det+

Følte meg litt teit når jeg ikke ga noe tilbake, men bare takket og fløy min vei :sjenert:

Må le litt og da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der, men da jeg kom til døra så forsvant du. Så stakk jeg et annet sted (skummelt :sprettoy: ) og inviterte deg til å teleportere deg (moralsk støtte), men akkurat da logget du av.

Akkurat nå jobber jeg i et gatekjøkken mens jeg venter på at noen skal dukke opp der inne :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Jeg var der, men da jeg kom til døra så forsvant du. Så stakk jeg et annet sted (skummelt :sprettoy: ) og inviterte deg til å teleportere deg (moralsk støtte), men akkurat da logget du av.

Akkurat nå jobber jeg i et gatekjøkken mens jeg venter på at noen skal dukke opp der inne :ler: .

Var du der? Hmmm, så deg ikke jeg Cata, men jeg fikk melding av deg mens jeg var et annet sted, og da skrev jeg til deg og spurte hvor du var?

Har du fått deg jobb på gatekjøkken? Hvordan fikset du det, og hvor er dette henne?

Jeg har brukt 10 penger på tull (uten å få noe igjen :sjenert: ) så jeg kjøper gjerne en burger av deg Cata om du har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burger blir verre. Jeg selger nudler på Côte d'Azur :ler: . Du var forresten logget på litt for tidlig. Nå sitter vi 3 stk. og lurer på hvordan vi skal få gitt hverandre melding når det er noen på øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skulle gjerne visst når det var folk på øya.

Og så skulle det vert litt mere aktiviteter der.. evt jobber slik at vi kan tjene litt penger.

Når skal golfen begynne å virke da? Jeg har kjøpt meg golfkølle og er helt klar, men den funker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte ut en jobb på øya i går, man kan nå holde på med rengjøring. Flere jobber kommer.

Det har vært mennesker innom nesten hver kveld nå :)

Minigolfen skal egentlig fungere. Når du bærer kølla (klikk wear) og klikker på den skal du få frem en ball. Jeg vet det er noen som har problemer og har kontaket han som opprinnelig har scriptet mini-golfen. Venter på svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan jeg ikke pakke ut det jeg har kjøpt meg på KG øya?

Jeg synest det er et fint sted å prøve ut det en harkjøpt seg i stedet for å stå et sted med masse folk du ikke kjenner.

Men hver gang jeg skal prøve å åpne en pakke på øya så for jeg ikke lov.

DUMT!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vurdere å endre det, men det kan bli liggende mange objekter som jeg ikke ønsker å ha på øya ved å tillate det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...