Gå til innhold

Kvinneguiden i Secondlife!


Hilde

Anbefalte innlegg

Kommer når jeg får nye pc'n. Gidder ikke laste ned i dag, og så på nytt i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså!! Skjønner ikke så mye av dette her.. Befinner meg en plass med rotter og gasser og noen to-hjulinger..

Hvor er KG huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når vi er på KG øya hvordan kommer vi oss ut derfra til et annet sted? Hvordan pauser vi og hvordan logger vi oss ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er på øya og vil andre steder kan man bruke søkefunksjonen Ctr+F

Pause kan man gjøre ved å gå på "world" i menyen oppe, og deretter velge "set busy" eller "set away".

Du logger ut ved å lukke skjermbildet eller velge "file" og "quit" i menyen oppe på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Jeg sitter på benken forran KG huset og har satt meg som busy. Syns det for dere andre at jeg ikke er tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på benken forran KG huset og har satt meg som busy. Syns det for dere andre at jeg ikke er tilgjengelig?

Ja, det synes at du er busy. Du sitter med hodet ned, og det står busy skrevet over deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvordan kan jeg spille golf? Fikkk det ikke til.....

Minigolfen er ikke helt klar. Den skal få instruksjoner på norsk, og pr i dag koster den litt (50 lindendollar), slik at ikke alle skal forsøke den før den er helt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Det er oppe igjen :--D LØØØØP! Jeg sitter i huset, fort før jeg blir kidnappet! Jeg er helt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Noe så utrolig lite interesant! Men sikkert perfekt for de som ikke har jobb, familie eller venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Det er oppe igjen :--D LØØØØP! Jeg sitter i huset, fort før jeg blir kidnappet! Jeg er helt alene.

Du sitter ikke, du danser for meg i KGbåten.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Noe så utrolig lite interesant! Men sikkert perfekt for de som ikke har jobb, familie eller venner.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingen verdens ting, hvor laster jeg det ned? Har da konto der nå hvertfall så jeg får logget meg inn på ett eller annet. Men jeg skjønner ingen verdens ting :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...