Gå til innhold

Kvinneguiden i Secondlife!


Hilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roscana? jeg og ser merkelig ut på håret. Jeg får ikke håret komplett oppå hodet liksom. Og visst jeg forandrer håret til slik jeg VIL ha det, så får jeg ikke bort luggen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har omtrent ikke kommet meg inn på SL i hele dag. Og når jeg har kommet meg inn, har jeg blitt logget ut igjen.. :klø:

Noen som har hatt samme problem? Lurer på om jeg har noe feil på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har omtrent ikke kommet meg inn på SL i hele dag. Og når jeg har kommet meg inn, har jeg blitt logget ut igjen.. :klø:

Noen som har hatt samme problem? Lurer på om jeg har noe feil på nettet..

Har ikke hatt det problemet, men SL har generelt vært kranglete hele helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt morsomt å lese denne tråden nå som jeg har vært på SL nesten 2 mnd. :biggrin:

Nå har jeg fått flott hår, skjønner hva rezzer betyr og har min egen øy :)

Og det er alltid plass til flere... *blåse liv i denne tråden*

/me har blitt bittelitt hekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned idag da jeg kjeder meg veldig, men kan ikke si jeg forstår voldsomt mye enda. Har vært på en sånn tutorialøy og lært litt småtteri, og endelig kan jeg se meg selv som annet enn en dott.

Er det noen som fremdeles er aktive ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned idag da jeg kjeder meg veldig, men kan ikke si jeg forstår voldsomt mye enda. Har vært på en sånn tutorialøy og lært litt småtteri, og endelig kan jeg se meg selv som annet enn en dott.

Er det noen som fremdeles er aktive ?

Jadda, det er det. Du finner folk i Roscana store deler av kveldene. Bruk map og så search og tast inn Roscana. Vi driver og bygger og styrer litt der, men er vi på så har vi alltids tid til en prat. Reven Rosca, Winona Wiefel eller Cata Fredriksson holder til der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kanskje litt tidlig på kvelden.

Men send oss en IM eller noe eller kom innom litt senere på kvelden. Vi våkner stort sett til liv ved 20-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned idag da jeg kjeder meg veldig, men kan ikke si jeg forstår voldsomt mye enda. Har vært på en sånn tutorialøy og lært litt småtteri, og endelig kan jeg se meg selv som annet enn en dott.

Er det noen som fremdeles er aktive ?

Jeg og er aktiv, men sånn av og til eller oftere i perioder. Men hør på disse to i forumet, Winona og cata, de hjalp meg så fint igang :)

:helen: igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Lise_*
jeg har lært meg å lage mascara av voks og vaselin og kull!! :gjeiper:

ja, det høres så kult ut. Er jo ikke low life å spille SL i d hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Mia_*

Er det noen her inne som er aktive i SL i det hele tatt mer?

Bare lurer, siden jeg ikke syns jeg ser så mange norske der inne mer. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er ikke aktiv lenger, men kan jo innrømme at jeg savner det bittelitt av og til :gjeiper: Grunnen til at jeg sluttet var dog at jeg ble for hektet, jeg spilte gjerne fra 6 om morgenen (ja, jeg sto opp 6 for å rekke å spille før jeg dro på jobb kl 10) til jeg la meg i 3-4 tiden om natta. Jeg traff ikke venner lenger, gikk fra daværende samboer og lukket ute familien. For meg ble det på samme nivå som for mange WoW'ere. (og ja, jeg har hatt min periode med WoW oxo :gjeiper: )

Jeg vil nå dog innrømme at det var en rimelig flott vampyrdame jeg på slutten der stolt kunne kalle min (legger ved bilde)

Merk: Dett var for 2 år siden, så ting har sikkert fått bedre kvalitet der inne nå!

http://i725.photobucket.com/albums/ww256/e...napshot_040.jpg

img-tags fjernet iht Kvinneguidens regler om bildebruk.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Er det noen her inne som er aktive i SL i det hele tatt mer?

Bare lurer, siden jeg ikke syns jeg ser så mange norske der inne mer. :gjeiper:

Jeg er veldig aktiv.

Driver to simmer sammen med en gjeng norske flotte venner i SL og RL.

simmene består av ballroom, shopping, gaming, beachclub, bryllup, dans, morro, relax etc.

Man kan gjøre alt der. Det er noe for alle, og det er to simmer som er ryddige og vi får mange tilbakemeldinger om hvor fint vi har det.

Ta en tur til Myst Harmony og Myst Romantic=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...