Gå til innhold

Kvinneguiden i Secondlife!


Hilde

Anbefalte innlegg

Jepp, vi hadde fiksa det vi. Har ikke sett så mye liv i de andre husene, men i KG huset var det jo liv en tid. Vi har møbler også.... *frister*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

/me stemmer for Catonittenes rebygging av KG huset!! De har etterhvert blitt veldig drevene i å lage underholdende plasse. Jeg kan vanne blomstene med lekker dans så blir det skikkelig gammelnorsk dugnad :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det bygges i SL. I går kjøpte Winona, Reven og jeg vår egen sim (ekte norsk spleiselag). Vi fant ut at når vi delte så ble det ikke så veldig mye verre enn når vi leier. Dvs. kjøpssummen er jo større så klart, men månedsleia blir ikke så altfor gal når vi deler.

Foreløpig har vi laget hver vår boligøy, men etterhvert kommer vi til å utvikle fellesområde også, så hvis det ikke er noen på KG-øya så går det an å se etter venner og kjente hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

/me er lei av terraforming.

Da hjelper det å ha høyblokkskybox med grottekjeller.

Jeg har altfor mange primmer tilgjengelig og vurderer å rezze bestikk... del for del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av terraforming allerede??? Og enda har vi bare planert 1/3 av landet. (Eller har kanskje noen jobbet litt mens andre har vært ute i den friske luften...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillebøll

Nå er jeg på tur inn i secondlife igjen. Er dere der enda og hvor er dere?

Husker knapt noe av det lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Du finner oss i Roscana. Cata til venstre (evt. til høyre, foran eller bak), Win in the middle og Reven på ytterste høyre/venstre/forreste/bakerste flanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du på "Roscana" får du opp ett treff, simmen vår.

Velg teleport, og du lander midt på øya. Flyr du mot vest, finner du oss bak fjella, dersom vi da ikke jobber med resten av simmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eksamen er over kommer jeg tilbake og inspiserer igjen....ikke mere fallossymboler vel? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillebøll

Jeg måtte lage meg t nytt menneske. Min gamle surrer vel rundt på Bergen Brygge enda, men klarte rett og slett ikke komme på hvilken epostadresse jeg benyttet. Stakkars.

Men nå er jeg snart der med mitt nye menneske. Må bare kle på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillebøll

Nei, aner ikke hva jeg het før..

Cascabel Mubble er jeg nå hvertfall. Se etter noe superblondt bimboaktig noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillebøll må jo bli det perfekte pimp my n00b-prosjektet dere kan vise frem på reklameplakater :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebøll er pimpa! :)

Garderoben er ikke veldig stor ennå, men et ørlite lynkurs i sjåpping er alt som skal til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebøll er pimpa! :)

Garderoben er ikke veldig stor ennå, men et ørlite lynkurs i sjåpping er alt som skal til ;)

Najs...ikveld kommer jeg også. HURRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har også registrert meg der og prøvd meg et par dager, men så ble jeg plutselig til en hvit "sky" og jeg skjønner ikke hvorfor og hva jeg skal gjøre for å bli normal igjen...

Noen som kan hjelpe meg? Jeg prøvde å søke i Secondlife, men jeg fant ikke ut av det der heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...