Gå til innhold

Kvinneguiden i Secondlife!


Hilde

Anbefalte innlegg

Da har du nok lastet det ned en gang. ;) Men jeg er enig i at det er ganske forvirrende nå i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

Det er veldig forvirrende!Hvis du er inne går du på edit, search, skriver kvinneguiden på søk, trykk på teleport så kommer du til KG øya ;)

Jeg har funnet et sted(ikke KGøya) hvor jeg tjener penger på å spille fele :sjenert:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Fortell meg HVOR! Silmarill du må.

:ler: det forstår jeg

Det heter VooDoo Lounge (eller noe) Jeg står forran Loungen å tjener 6 penger pr. 10 minutt. Har stått der en stund mens jeg irl. har gjort andre ting, så nå har jeg kr.36; penger :danser:

Du får plassen når du kommer

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... tjene penger på å spille fele (antar man ikke må kunne det irl...) mens man gjør noe annet egentlig... og de pengene bruker man på å kjøpe ting i spillet antar jeg?

Virker fasinerende, om enn forvirrende til å begynne med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
Hmm... tjene penger på å spille fele (antar man ikke må kunne det irl...) mens man gjør noe annet egentlig... og de pengene bruker man på å kjøpe ting i spillet antar jeg?

Virker fasinerende, om enn forvirrende til å begynne med?

Genialt :) Tror dem sa noe om at hver mandag fra 5 pm til 7 pm kaster DJ en ut penger på dansegulvet

Nice, jeg kommer der :-D

Jeg venter på deg jeg! Kommer du snart eller?Nå har jeg 42 penger, så nå drar jeg derfra for å bruke dem opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Second Life kan oppleves forvirrende til å begynne med. I ukene fremover kommer det flere artikler på Kvineguiden som forhåpentlig vis gjør ditt andre liv mindre forvirrende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke kg visst jeg prøver å søke etter det

og jeg har nok ikke lastet det ned, for det ligger ikke i nedlastningslista mi

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Hmm... Nå har jeg lastet ned og alt sånt, men det kommer bare opp feilmelding:

"Unable to find the server domain name.

This could be the result of a lost network connection or a server problem. Please try again in a few minutes or click help for advice and a link to the systems status web page."

Men netten min funker joooo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madeline

Nå har jeg fått registrert meg og endelig funnet fram til KG-huset, men det er jo ingen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke kledt på bærta mi jeg. Kan jo ikke fly rundt uten klær. Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...