Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

Misunner deg å bo såpass nærme tantungen altså....:sjenert:

Ja, jeg er veldig heldig sånn.

I tillegg er foreldrene veldig flinke til å låne ut go'pia, sånn at vi kan kose oss bare vi 3. Evt. 4 når Storesøster er på besøk.

Husker hvor mye jeg misunte deg, når du ble tante.

Herlighet, tida flyr!

Skjønner at det er kjipt med store avstander, man vil jo så gjerne bli godt kjent med de små. Men håper du får kvalitetstid innimellom da, og du er nok en super tante uansett hvor langt unna du bor. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis er min lille A tillitsfull og sjeleglad for at noen vil være med ham i sandkassa, så han tør veldig fort opp når vi møtes. Men kunne ønske vi hadde nærere kontakt, helt i det daglige ja. Håper det går seg litt mer til når han får mer språk - telefon er en fin ting! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten & daff.

Har vært ute på ukas storhandling av mat, så nå er kjøleskap og fryser fyllt opp igjen.

Masse frukt & grønnsaker.

Liker å åpne kjøleskapsdøra og bli møtt av grønne epler, røde tomater og gule paprika. :)

Kunne lagt inn en avhandling om dagens møte på jobb.

Men jeg står over, og har vel mer eller mindre begynt å gi f...

Såvidt jeg har forstått, er planen til legene at jeg blir sykemeldt 100% fra uke 30. Dvs. ca. 11 uker igjen å jobbe, og ca. 25 arbeidsdager. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På utflukt idag, fått unna litt ærend her og der.

Leverte inn bil for takstering, og fikk låne vår fremtidige bil i mellomtiden. Gleder meg til oktober! ;)

Møtte en forholdsvis nybakt englemamma, spiste lunsj og prata litt. Blir nok så vi møtes flere ganger utover høsten.

I ettermiddag skal vi ut til foreldrene mine, for kakespising og feiring av 50-årsjubilanten.

Jeg har kjøpt en stor bukett med blomster, og skal skrive et kort med invitasjon til middag på favorittplassen vår når det måtte passe. Hun har absolutt ingen ønsker, og har alt hun behøver. Håpløst å finne på noe, så da ble middag løsningen.

Men nå må jeg hoppe i dusjen, er svett etter en lang gåtur i sola. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden kan du bo som har solskinn :hakeslepp: , i hvertfall ikke samme sted som meg :regn: ...

Har sendt deg en PM.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM er sendt i retur, Belle. ;)

Her har det vært strålende vær i hele dag, og vi har kosa oss ute med kaker&brus i ettermiddag. Herlig!

Gaven ble godt mottatt, og det blir nok en deilig middag i løpet av høsten en gang. :)

Ny dag på jobb i morra, og deretter helg.

Helt uten planer, bortsett fra bursdag til Svigerinne på søndag ettermiddag. Men det skal vi nok holde ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker bare innom for å ønske deg en god helg. :klemmer:

Er det lov å spørre om det var under fødselen det skjedde noe galt, forrige gang. ( Ikke svar hvis du syntes jeg spør for personlig). Fulgte ikke med deg i forrige sv. skap - så jeg vet ikke hva du fortalte den gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg god helg :blomst:

Ha en fin helg! :klem:

God helg, snuppa mi!!!! :klemmer:

God helg til dere oxo, koslig at dere stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker bare innom for å ønske deg en god helg. :klemmer:

Er det lov å spørre om det var under fødselen det skjedde noe galt, forrige gang. ( Ikke svar hvis du syntes jeg spør for personlig). Fulgte ikke med deg i forrige sv. skap - så jeg vet ikke hva du fortalte den gang....

Hei Myrthel, det er absolutt lov å spørre.

Vi var nok uheldig under fødselen ja, og Lille Pi fikk for lite oksygen over litt for lang tid. I tillegg ble han smittet av en infeksjon som jeg hadde i kroppen, som blussa opp ved fødselen.

Alt i alt en masse uheldige tilfeldigheter, som i sum ble litt for mye for en liten tass.

Håper du har en fin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi svidde av noen hundre tusen før kl 11:00 idag vi... :cool:

Splitter ny bil er i bestilling, med levering i slutten av oktober.

Gjett om vi gleder oss! :mrgreen:

Nå har vi akkurat fått hengt opp litt stæsj på stua, sånn at det faktisk ser ut som det bor folk her. Jeg er ikke sånn som henger opp masse familiebilder e.l. på stueveggene, men noe bør henge der. Nå har vi et Gustav Klimt-bilde, speil og en Ikea-hylle på plass.

Familiebilder skal vi henge opp litt sånn "tilfeldig", på ene trappeveggen opp til loftstua.

Det er bare Lille Pi som får æren av å henge i stua. :rødme:

Han er plassert på Ikea-hylla, sammen med lys og engler.

Ikveld blir det rekelag her, men først litt tv-avslapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå reker! Det er lenge siden, det! Benyttet finværet til grilling her vi, også blåbær til dessert. Ikke verst det heller!

Håper du har en super kveld, berta - og du? Grattis med ny bil,jeg digger!!! ;) Hvilken farge ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reker var knallgodt, Frk. Stella!

Vi har spist veldig lite sommermat i år, tydelig at noe har skjedd med meg! Jeg som normalt fråtser i grillmat, spekemat og reker hver sommer! :jepp:

Kan ha noe med at jeg ikke har likt varmen vi har hatt her oppe, og i tillegg vært litt kresen på middag.

Det ble en super kveld igår, koslige gjester som dro hjem rundt 2 i natt. Da var jeg helt stupings, og klarte knapt å komme meg i seng før jeg slokna.

Heldigvis hadde vi rydda og shina her, så det var greit å stå opp i dag tidlig.

Baktus er ute på joggetur med en kompis, når han er tilbake blir det søndagsfrokost. Med store kopper te og kokt egg.

I ettermiddag skal vi på bursdag til Svigerinne.

Det blir stas, for den familien har bestandig masse deilige kaker! :ler:

Bl.a en iskake som er bare helt mmmmm... :wow:

Blir nok en sprengt Karius som ruller til sengs ikveld oxo... :fnise:

Ang. bilfarge kommer det en PM...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååååja. Du pleier aldri kalle henne svigerinne (bare Bror&Dame eller no) og da blir jeg forvirret vettu! :fnise:

Akkurat den fargen jeg ville valgt selv forøvrig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner at du blir litt forvirra Frk. Stella! ;)

Men tror jeg kommer til å kalle den andre slekta, for Baktus sine fra nå av... :sjenert:

Baktus mottok et lite oppgulp fra den kanten igår, og jeg har igjen meldt meg ut... :forvirret:

Veldig fornøyd med fargevalg, og bila blir nok bærre lækker!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med ny bil da! Selv om irritasjonen over striper blir høyere da. Noen har laget en nesten 10 cm skrape på passasjerdøren min så jeg i går, sikkert gått forbi med en veske som har skrapet opp eller noe sånt. Merker sånn irriterer meg litt mer når jeg har ny bil enn da jeg hadde gammelbil. Men men - mitt valg å kjøpe ny bil... Hva slags bil ble det tilslutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...