Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

Deilig lørdag så langt.

Har vært ute på gåtur i herlig høstvær! Snuppene er i godt humør, og lillesøster har virkelig blitt husvarm for å si det mildt. :fnise:

Nå er de ute på lekeplassen utenfor her sammen med Baktus. De har med saft og kjeks, mens jeg er inne og skal henge opp litt klær. Blir vel mest uteliv idag, må utnytte sola mens den enda er her!

Til kvelds blir det pitapizza, der snuppene kan mekke sin egen pizza etter smak&behag. Deretter snop og tv, tror det blir en bra kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig helg! :)

Virka som småsnuppene var godt fornøyd når de dro i formiddag oxo. Fikk en lang og ordentlig go' hadekos av lillesøster. Hun ble ganske fort varm i trøya her, og vi fikk fin kontakt.

Jeg har stort sett bare sløva idag.

Gikk en runde med støvsugeren, var litt smårusk rundt spisebordet bl.a...rart?! :ler:

Men nå er det ganske rent & ryddig her igjen, og klart for syforening i morra.

Har planer om å lage ost&skinkepai, det går rimelig kjapt og veldig godt. Dessuten tror jeg ikke det har blitt servert før, på tide med noe nytt. ;)

Blir koslig å treffe jentene igjen, mange uker siden sist!

Forøvrig nye høyder med svigerslekta, vil ikke skrive så mye her - men blir nok oppvask med alle parter rimelig snart. Det har gått over en viss grense, Baktus rimelig forbanna og fortvila...jeg er forsiktig med hva jeg sier og mener om temaet på hjemmebane, vil ikke "ause" opp mer stemning enn nødvendig. Han vet godt hva jeg mener om temaet fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travel uke, som så langt har gått utrolig fort!

Egentlig bare innom for å minne meg selv om:

!!11 arbeidsdager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og oppdaterer meg*

Julegaver har jeg ikke begynt å tenke på ennå -den siste uka har vært flytting og ny jobb, så det er en del som må på plass der før jeg kan tenke på jul. Men jeg pleier ikke være så tidlig ute uansett -er jeg ferdig i midten av desember synes jeg egentlig jeg har vært flink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten her inne jeg fikk påpakning for ikke å ha lest Neshov-bøkene til Anne B. Ragde? I så fall kan jeg meddele at jeg nå har fylt dette hullet i min kulturelle dannelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten her inne jeg fikk påpakning for ikke å ha lest Neshov-bøkene til Anne B. Ragde? I så fall kan jeg meddele at jeg nå har fylt dette hullet i min kulturelle dannelse :ler:

:ler: Mulig det var her inne ja, husker det var litt Neshov-snakk her etter at den tredje boka kom.

Hva synes du om gjengen på Neshov da?

Forøvrig starter vel tv-serien i neste uke.

Har ikke så store forventninger, men blir vel til at jeg benker meg foran tv'n uansett. ;)

Ble litt skuffet etter å ha sett teaterstykket. Har vel noe med at man danner seg egne bilder på hvordan folk er, og omgivelsene rundt - vanskelig å tilfredstille fantasien til så mange mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig fikk vi 1. utbetaling for solgte aksjer på jobb igår. :sjarmor::5::mrgreen:

Jeg tok med Baktus ut på en bedre middag for å feire.

Resten er satt på sparekonto, har helt angst for baksmell på skatten til neste år. :roll:

Fikk skatteoppgjøret for 2006 idag, både jeg og Baktus fikk igjen litt. Baktus mer enn meg, lurer på om jeg får en ekstra fin bursdagsgave i år? :fnise:

Har skrevet årets ønskeliste for bursdag og jul, og lurer på om jeg skal føye på et par punkter helt nederst...? :jepp::lol:

Ikveld er det foreningstreff igjen, første etter sommeren.

Blir koslig å møte igjen folket, og kanskje får vi hilst på en pjokk som kom 10 uker for tidlig oxo?! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt ekstra penger og god middag ute. Det er jo viktig å skjemme bort seg selv litt og.

Du verden, allerede skrevet ønsker for jula? Jeg har ikke tenkt på det enda jeg. Men jeg er godt i rute med andres julegaver da :ler:

Håper du får en fin kveld på foreningstreff.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Mulig det var her inne ja, husker det var litt Neshov-snakk her etter at den tredje boka kom.

Hva synes du om gjengen på Neshov da?

Jeg var egentlig ikke så veldig begeistret -synes de var litt oppskrytte... Hverken historien eller personene grep meg noe særlig.

Forøvrig starter vel tv-serien i neste uke.

Har ikke så store forventninger, men blir vel til at jeg benker meg foran tv'n uansett. ;)

Ble litt skuffet etter å ha sett teaterstykket. Har vel noe med at man danner seg egne bilder på hvordan folk er, og omgivelsene rundt - vanskelig å tilfredstille fantasien til så mange mennesker.

Det er alltid en risiko når man dramatiserer bøker. Av og til blir det veldig riktig -jeg synes Harry Potter-filmene stor sett har lykkes der, de fleste ser veldig riktige ut (selv om filmene innholdsmessig ikke kan måle seg med bøkene) -og av og til blir det så feil at det ødelegger fullstendig. Men utfra det lille jeg hyar sett av trailer på berlinerpoplene, stemte hvertfall Margido veldig med mitt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker - begynner det til uka allerede? Jeg som hadde store planer om å få lest bøkene innen tv-serien begynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig ikke så veldig begeistret -synes de var litt oppskrytte... Hverken historien eller personene grep meg noe særlig.

Det er alltid en risiko når man dramatiserer bøker. Av og til blir det veldig riktig -jeg synes Harry Potter-filmene stor sett har lykkes der, de fleste ser veldig riktige ut (selv om filmene innholdsmessig ikke kan måle seg med bøkene) -og av og til blir det så feil at det ødelegger fullstendig. Men utfra det lille jeg hyar sett av trailer på berlinerpoplene, stemte hvertfall Margido veldig med mitt bilde.

Tror jeg leste bøkene på et veldig gunstig tidspunkt. Før de ble "hausa" opp i media osv...

Så jeg hadde ingen forventninger på forhånd.

Tror det var derfor jeg ble så skuffet over 3. boka..Masse forhåndsomtale som fikk opp forventningene mine til det maksimale. Men var liksom ikke så mye nytt, og slutten var intetsigende.

Enig med deg ang. Harry Potter bøkene og film, nesten så jeg synes filmene er bedre enn bøkene.

Pokker - begynner det til uka allerede? Jeg som hadde store planer om å få lest bøkene innen tv-serien begynte...

Jepp, starter å tirsdag - så du har en lesehelg foran deg Frk. Stella! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri idag.

Har planer om å skifte sengetøy og ta en liten razzia på soverommet. Tørke støv og sortere litt i blader/bøker som ligger på hylla.

Nå har vi bestemt oss for å bytte ut kontoret vårt med walk-in-closet! :tommelsmil: Kontoret blir bare brukt til rot, og Baktus har jo et eget "server-rom"(!) så pc'er osv. er plassert utenfor kontoret uansett.

Den største jobben er å rydde der nede, heldigvis mest Baktus sine ting. :fnise:

Deretter montere skap på 3 vegger, og muligens en kommode på den 4. veggen. Litt kronglete pga 3(!!) dører på det rommet, men skal nok få det til.

Skal bli deilig å få klærne utav soverommet, støver jo noe innmari!!

Vet ikke når vi starter på prosjektet, jeg må nok samle opp litt overskudd og pågangsmot først. :sjenert:

Helg snart, Baktus har planer om å komme hjem tidligere idag! :)

Skal kose oss med nachos & film til kvelds, gleder meg til en kjærestekveld! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt ekstra penger og god middag ute. Det er jo viktig å skjemme bort seg selv litt og.

Du verden, allerede skrevet ønsker for jula? Jeg har ikke tenkt på det enda jeg. Men jeg er godt i rute med andres julegaver da :ler:

Håper du får en fin kveld på foreningstreff.

:klem:

Veldig godt å skjemme seg bort litt ja, Monja.

Føles ut som litt luksus å spise på restaurant på en helt vanlig tirsdag. ;)

Her er vi godt i gang med juleforberedelser! :jepp:

Ønskelista mi begynner å bli lang, men så har jeg jo vært snill pike i år oxo da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg leste bøkene på et veldig gunstig tidspunkt. Før de ble "hausa" opp i media osv...

Så jeg hadde ingen forventninger på forhånd.

Tror det var derfor jeg ble så skuffet over 3. boka..Masse forhåndsomtale som fikk opp forventningene mine til det maksimale. Men var liksom ikke så mye nytt, og slutten var intetsigende.

Det er alltid "farlig" å lese bøker man har hørt så mye om på forhånd -man har -bevisst eller ikke -en oppfattning om hvordan de er. Jeg er forøvrig villig til å vedde ganske mye på at det kommer en bok til -det kan jo ikke bare ende sånn...

Nå har vi bestemt oss for å bytte ut kontoret vårt med walk-in-closet! :tommelsmil:

Så deilig! Det ønsker jeg meg også -sa hun som nettopp er flyttet inn i to-roms leilighet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi godt i gang med juleforberedelser! :jepp:

Ønskelista mi begynner å bli lang, men så har jeg jo vært snill pike i år oxo da! :fnise:

Få se lista di da!!! Kanskje jeg får (enda fler) tips til min egen liste... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid "farlig" å lese bøker man har hørt så mye om på forhånd -man har -bevisst eller ikke -en oppfattning om hvordan de er. Jeg er forøvrig villig til å vedde ganske mye på at det kommer en bok til -det kan jo ikke bare ende sånn...

Så deilig! Det ønsker jeg meg også -sa hun som nettopp er flyttet inn i to-roms leilighet... :sjenert:

Jeg har oxo tenkt tanken om bok nr. 4, Daria. ;)

Få se lista di da!!! Kanskje jeg får (enda fler) tips til min egen liste... :lur:

Lista er som følger pr. idag:

*Ipod - rosa? :sjarmor:

*SingStar ps3

*Tekanne i glass fra Black Design

*Etasjefat fra Black Design

*Gavekort fotpleie

*Gavekort ansiktspleie

*Eva Solo vannkaraffel

*Vannglass store Rosendahl

*Krydderglass Rosendahl

*Salatbolle Rosendahl

I tillegg skal jeg sjekke om det er noen cd'er og/eller dvd'er jeg kunne ha tilføyd?

Og ikke minst, sjekke nye bøker - regner med det blir god tid til lesing fra nov-jan. :lur:

Har bestilt 2 gaver til Baktus på cdon idag;

Playstation 3 - Colin McR Dirt

Dvd 300 (Blu-Ray)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julegaveønsker...Så langt har ikke jeg kommet nei ;)

Holder på med siste boka om Neshov-gjengen nå jeg. Jeg likte teaterstykket, men er veldig spent på tv-serien. Blir jo litt rart at de ikke snakker trøndersk...Det har jeg hengt meg opp i da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemepfin ønskeliste! Jeg har en "pågående ønskeliste", en jeg fyller i etterhvert som jeg kommer på ting/stryker ut når jeg får noe/kjøper noe derfra. Der har jeg alt fra sminke til bøker til tørketrommel til håndklær til slikkepott til Rosendahl-servise. Noe for enhver "smak" med andre ord! :fnise:

Håper du har en fin helg, snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestemt oss for å bytte ut kontoret vårt med walk-in-closet! :tommelsmil:

Ååhh.. *ikkemisunneligidetheletatt* :fnise:

Det verste(/beste) er at vårt kontor også ligger vegg i vegg med soverommet, som er altfor lite. Så i teorien er det gjennomførbart her også... hmmm.. Men dessverre er kontoret flittig brukt av sambo.

God søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveønsker...Så langt har ikke jeg kommet nei ;)

Holder på med siste boka om Neshov-gjengen nå jeg. Jeg likte teaterstykket, men er veldig spent på tv-serien. Blir jo litt rart at de ikke snakker trøndersk...Det har jeg hengt meg opp i da ;)

Veldig spent på tv-serien jeg oxo, men MÅ jo bare se på da! :)

Er jo lokalkjent i området, så bare det er jo grunn god nok. ;)

Kjemepfin ønskeliste! Jeg har en "pågående ønskeliste", en jeg fyller i etterhvert som jeg kommer på ting/stryker ut når jeg får noe/kjøper noe derfra. Der har jeg alt fra sminke til bøker til tørketrommel til håndklær til slikkepott til Rosendahl-servise. Noe for enhver "smak" med andre ord! :fnise:

Håper du har en fin helg, snuppa! :kyss:

Vi har ei felles-liste som fylles opp fortløpende av både meg og Baktus vi. Der har vi alt av sånne "kjedelige" ting. ;)

Ååhh.. *ikkemisunneligidetheletatt* :fnise:

Det verste(/beste) er at vårt kontor også ligger vegg i vegg med soverommet, som er altfor lite. Så i teorien er det gjennomførbart her også... hmmm.. Men dessverre er kontoret flittig brukt av sambo.

God søndagskveld :)

Blir bra med garderobe-rom ja, men kan nok ta litt tid før det er på plass...Baktus har en stoooor jobb foran seg med rydding først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...