Gå til innhold

Ottines loggbok

Ottine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikea katalog :gråte: det er jo 7 timer til nærmeste butikk jo :kjefte:

Ikke har jeg fått den i posten heller....Tror ikke den kommer så langt nord jeg :forvirra:

Men trøster meg med nettet jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Kommer Ikea katalogen til alle husstander? Har også lyst på... :kjefte: Og i år som jeg trenger den også.

Men men, ikke meningen å kuppe dagboken din med Ikea frustrasjoner. :) Håper ting går bedre i heimen, kommunikasjon er ikke alltid enkelt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått IKEA-katalogen! Nærmeste butikk er 3 timer unna, så det gjelder å planlegge innkjøpene godt, samt å låne seg en stooor bil :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKEA, i like :fnise: har heller ikke fått noe katalog enda, men den kommer vel snart. Mannen derimot hater IKEA...he he er også så heldig å ha butikken 15 min unna :-D

Ha en fin uke Ottine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å pushe litt på!

Jeg har hatt to supre treninger denne uka, sånn at jeg var helt utkjørt etterpå! :jepp:

Ellers håper jeg du har det bra! Og at helgen blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å pushe litt på!

Jeg har hatt to supre treninger denne uka, sånn at jeg var helt utkjørt etterpå! :jepp:

Ellers håper jeg du har det bra! Og at helgen blir fin!

Hatt en fin dag?

Ønsker dge en fin helg :klemmer:

Ønsker deg en fin helg, Ottine!

Innom for å ønske deg en fin helg :) .

Hallo!! :hallo:

Jeg har hatt ei fin helg! Jeg hadde tre arbeidsager før jeg igjen tok helg, så det var jo en myk start. :-D

Jeg synes egentlig det er helt greit å begynne igjen. Jeg føler vel - som vanlig på starten av et nytt skoleår - at mye "flyter"; men det kommer på plass etter hvert. Har ordnet og pyntet i 1.klasserommet og gleder meg veldig til i morgen. Det skal bli veldig spennende!

Fredag handlet vi inn mye god mat, og mannen og jeg koste oss med vin om kvelden. På lørdag hadde vi besøk av et vennepar med to barn, så det ble mye leking. Mannen vartet opp med deilig fiskemiddag til alle sammen. :fisk:

Og apropos mannen; nå går det veldig bra med oss, altså! :rødme: Det er VELDIG koselig og vi har det fint sammen nå. Jeg er VELDIG glad for det. Vi har jammen hatt våre tøffe tak. Det er godt å kjenne at det går seg til, og at det er verdt det. Jeg håper virkelig at vi klarer det. :smile:

I dag har vi vært på fjelltur. Surt og kaldt var det, men godt å få litt luft under nesen. Spiste middag på ei fjellkro og koste oss.

Nå har jeg pakket barnehagesekkene og lagt fram klær til i morgen. Hører eldstemann ikke har sovnet ennå. Er litt spent på morgendagen nå - og det er nok mange kommende 1.klassinger som har sommerfugler i magen nå kan jeg tenke meg.

Ønsker alle ei fin uke! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som så "Sjimpansen Ham i verdensrommet" på NRK1 i kveld?

Jeg så den..og ble rørt, selvsagt.. :gråte: Det kommer veltende over meg hvor fæle vi mennesker er både mot hverandre - og mot dyr.. Og når det i spesielle situasjoner da oppstår denne særegne kontakten mellom et dyr og et menneske så rører det meg.

For ikke lenge siden så jeg "Blood Diamond". Selv om det er en film, så VET vi jo at forholdene under krigen i SIerra Leone var helt forferdelige. Og igjen er det jo barn som er de største taperne...Og jeg kan igjen ikke FATTE hvordan vi mennesker kan være slik mot hverandre.

Får vel bare en higen etter å dra ut og redde verden av og til, tror jeg...Skal legge de negative og litt dystre tankene på hylla. Men jeg tror vi alle har godt av å kjenne etter hvor godt vi egentlig har det- og vise litt mer takknemlighet for dèt.

Det var dagens filosofiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med :rødme: med deg og mannen.

Heldig du er som jobber med 1. klassinger - det må være kjempe koselig. Ha en fin uke.

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

Det er nok en god ide å roe ned litt. Kanskje tre eller fire timer med meditasjon hadde gjort susen! ;)

Så fint å høre at du og mannen har det bare fint! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, Alou, Majabeth og melloz! :klemmer:

Dette har vært en sååå fin dag! Jeg har tatt i mot 10 rett og slett nydelige 1.klassinger og føler jeg har verdens beste jobb iallfall akkurat i dag! :dagens-rose::hjerte: De er så flotte, disse ungene - så fulle av tillit, stå-på-glede og forhåpninger. Jeg har bare hatt en fantastisk dag!!! Nå er samlingsstunden for i morgen planlagt, og den gleder jeg meg virkelig til. I morgen introduseres nemlig hjelpevikaren Teddy...Føler samtidig at det er et stort ansvar som ligger på meg nå - det er så mye som skal klaffe for at alle skal ha det bra og lære etter sine forutsetninger - men jeg skal gjøre mitt beste.

Så ble jeg møtt av to strålende fjes og lubne armer da jeg hentet i barnehagen.... :hjerter_rundt:

Mannen er borte på kurs; og jeg kjenner at jeg virkelig SAVNER ham. Nå har vi holdt sammen i over 10 år, og nå begynner jeg å få tilbake virkelig gode følelser. :rødme:

Ottine er rett og slett LYKKELIG!!! :hjerter_rundt::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig når man ikke lenger har denne nyforelsket- følelsen, men mer denne følelsen av at man blir glad i magen når man ser/ tenker på den andre. Har vært sammen med gubben min i 13 år. Til og begynne med hadde man jo denne stormforelsket- følelsen. Så etter noen år kom det litt dette med at man tar personen litt for mye for gitt. Men etter at vi gifta oss har jeg igjen fått sånn at når jeg ser på han får jeg sommerfugler i magen og blir glad i hele meg. Litt vanskelig å forklare, men håper du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig når man ikke lenger har denne nyforelsket- følelsen, men mer denne følelsen av at man blir glad i magen når man ser/ tenker på den andre. Har vært sammen med gubben min i 13 år. Til og begynne med hadde man jo denne stormforelsket- følelsen. Så etter noen år kom det litt dette med at man tar personen litt for mye for gitt. Men etter at vi gifta oss har jeg igjen fått sånn at når jeg ser på han får jeg sommerfugler i magen og blir glad i hele meg. Litt vanskelig å forklare, men håper du skjønner...

Ja, jeg skjønner godt hva du mener! :) Samtidig er jeg egentlig litt STOLT av at det er slik mellom oss om dagen, for det har vært en del tøffe tak, kan man trygt si... Vi har virkelig hatt våre "onde" dager, for å si det slik. Derfor er det en god følelse når man har satset en del og får uttelling for dèt. :rødme: Dere har 13 år i lag, ja - flott at det fortsatt er bra, altså! Det er MANGE dager!!

Hmmm... Tror jammen jeg skal se Anna Pihl og samtidig ta en liten skål for kjærligheten! :vin:

Livet er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...