Gå til innhold

Ottines loggbok


Ottine

Anbefalte innlegg

Hei! Innom og hilser tilbake! Koselig med en dagbok til en som er lærer for 1. klassinger. Siden jeg har et par stykker selv.

Hei! :vinke: Ja, det er spennende med 1.klassinger. Jeg har 1.klassing til neste år, men det er sikkert litt "rart" når unga blir så store? Det er jo en overgang. Koselig at du stikker innom dagboka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Høsten er en fin tid den ja, kose seg inne ved peisen og stearinlys tent*kos*

Men siden jeg har flyttet så langt nord kan jeg garantere deg at det blir høstshopping på meg ja. Må skaffe meg noen veldig varme klær jeg da, som den frysepinnen jeg er :ler: eskimodrakt :ler:

Vet jo ikke helt hvordan vinteren er her, men har hørt at den er kald og mørk. :fryser: bare av tanken jeg...

He he he...men shopping det er alltid morsomt.

Ha en god helg da Ottine, og kos deg med kjæresten :)

Å ja- gjett om det blir en smule uvant med nord-norsk vinter...! :ler::fryser: Good luck to you! Men det kan jo bli bra,det - er jo litt koselig, også!! Du får nyte høsten i lange drag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :)

Får godfølelse inni meg når jeg leser det du skriver om høsten! Jeg liker også høsten, lene seg tilbake i godstolen med en kopp te og ei god bok! ahhh.... Lite som er bedre enn det!

Ja, høsten er ordentlig koselig! Må ta oss tid til å nyte den...

Så godt å høre at det er litt :rødme: i heimen. Er godt med den følelsen.

Håper du får ei bra helg, var det slik at det er full bursdagsfeiring i helga? Blir det stort selskap eller?

Her var det full fres stort sett hele helga! Et par selskap med familie - og en skikkelig guttebursdag på søndag. Puh! Det er jo stas da, men jammen var det OK da det hele var over...! :ler:

Jeg må nok innrømme at jeg gleder meg litt til peiskos, jeg også. Selv om jeg gruer meg til vinterføre på veiene...

Det høres ut som du koser deg med 1. klassingene dine - det er bra! Litt rot hos oss nå, men den læreren som har 1. og 2. kl. er bare i vikariat. Nå blir hun borte fra nyttår, så da ser det ut til at jeg får hennes plass... Litt spenning i hverdagen her. altså.

Ønsker deg en kjempefin helg!

Er skikkelig pyse på vinterføre selv, så jeg gleder meg ikke til skumle, glatte veier, nei! Vel, vel, vi får ta det som det kommer!!

Innom en liten tur for å ønske deg God helg.

Henger meg på "Høstelskerene", fantastiske farger, levende lys, rødvin, kakao, koseklær, bøker og roser i kinnene.

Takk for det - og god høst til deg!!

Endret av Ottine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg si var en fin avslutning på denne dagen; nå har jeg altså gått meg en tur i den gode, friske høstlufta! Deilig å komme inn igjen - mannen har fyr i ovnen og satt klar med et glass vin. :vin: Føler meg litt livsnyter nå... :fnise:

Det går veldig bra med 1.klassingene. Tida går fort sammen med dem, og vi trives godt i lag. I morgen skal vi snakke om frukt - og da lager vi fruktsalat, tenkte jeg. Har kjøpt med vaniljesaus også. :wow: Det blir nok kos.

I helga var det bursdagsfeiring - eldstemann ble feiret til gangs. :smilyblomst: Veldig koselig, men det er en smule greit at det er vel overstått, kan man si...

I morgen skal mannen hente barna i barnehagen, da får jeg mulighet til å sitte litt lenger å jobbe uavbrutt. Det skal bli bra!

Stikker innom igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du som går tur, jeg er aaltfor dårlig med det :fnise:

Og romantiske mannen din da som har klar vin til deg og fyr i peisen, hørtes herligt ut :jepp:

Ønsker deg en fin uke Ottine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Enig med deg angående selskap. De er veldig koselige dem, men det er også godt når de er over.

Flink du er som går turer, det skulle jeg vært også, men bare senga/sofaen som frister.

Har satt igang kjæresten med å skaffe ved nå da, for det må vi jo ha så kaldt som det begynner å bli her. Så gleder meg til fyr på peisen ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barnebursdag er travelt nok. Minsten skal snart ha sin første... Får si som Karsten i "Karsten og Petra"; jeg gleruder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, LilleKylling, Lara Croft, linky og Kayli!! :klemmer:

Nå begynner det å bli litt VEL mye høst om morgenen... :fryser: Bare 4 grader i dag tidlig!! Sitter faktisk på jobb ennå - har igjen litt ymse kontorarbeid men nå vil jeg snart hjem!!! Skal ta sol og slappe av litt før jeg synker ned i sofaen hjemme...

Må bare stå på litt her så jeg blir ferdig snart, så tuddelluuu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye høst for tida ja.

Jeg vil ha tilbake sommeren! Men det er vel kanskje mye å be om når vi straks har september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Tror jeg må lære opp gutten min til å ha vinglasset klart når jeg kommer inn døra også. :rødme:

Ellers er det kaldt her også, sommeren er over, sukk, men høsten er jo også en herlig tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du jobber med 1 klassinger. Så spennende. Det er det jeg har lyst til å jobbe med når jeg blir ferdig utdanna også :) Du er heldig!

Håper du har en fin torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen alle!

Nå har jeg fått helga!! :danse: Er storfornøyd med dagens innsats; jeg har vasket og lagt sammen klær, tatt oppvasken og vasket 1.etasjen!! :husarbeid: Klokka er ikke halv tolv ennå, så det synes jeg er bra! OG jeg har handlet, også og fått ryddet i kjøleskapet.

Du verden, for en energi!! Men sola skinner, jeg stortrives i jobben min (Ja, Meteora - jeg er heldig... :-D ) - mannen og jeg har det kjempefint og jeg har to flotte, friske unger! Føler meg veldig heldig og glad! :rødme:

Sitter og venter på moder`n. Vi skal opp på hytta en liten tur - kjempefint nå i det fine høstværet - og da blir det vin i kveld... :vin: Mannen tar unga alene i kveld så jeg får sovet i morgen tidlig!! Det er kjempegodt en gang i blant. Vi drar ned fra hytta i morgen så da blir det familiehelg resten. Og ikke å forglemme; i dag skal jeg gå tur!!

God helg! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...