Gå til innhold

Ottines loggbok


Ottine

Anbefalte innlegg

Det var så koselig at du hadde vært innom dagboka mi da jeg var på ferie, så nå gjør jeg det samme. Håper dere har det herlig på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt god sommer! Jeg starter ferien om et par dager, og da blir det ikke noe data på en stund, så benytter anledningen til en sommerhilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for hilsener! Koselig at noen titter innom i ferien også!

På grunn av feriemodusen er jeg her litt sjelden nå...

Vi hadde en veldig koselig tur i Sverige. Campinghytta var av bra standard, og det var trivelig der vi lå. Deilig bare gjøre små utflukter i løpet av dagene - været var kjempenydelig og unga hadde det helt topp!

Ellers har vi vært en del på hytta. Nå har jo dessverre ikke været vært av det helt store en periode nå, men vi får gjøre det beste ut av det! :regn: Prøver VIRKELIG ikke bli værsjuk...

Vi kom ned igjen fra hytta i dag. Deilig å være litt hjemme også. Må ordne opp i litt klær, blomster og generellt i heimen. Vi drar til Oslo en tur over helga hele gjengen. Må la unga oppleve litt kultur! :opplyser: Kombinerer med familiebesøk, så det blir nok bra!

Drar opp til hytta igjen mot slutten av uka, så jeg blir nok litt fraværende her inne ei stund til!

Fortsatt god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au,au,au - i dag har jeg hatt ille vondt i hodet!! (Nei, jeg var ikke på fest i går.. :fnise: ) Hatt utrolig dårlig tiltakslyst, kan man si...

Far i huset og eldstemann dro på fisketur mens vesla og jeg ble igjen her og puslet litt. Har tatt sol nå, deilig det når sola lar vente på seg ute!

Regner med det blir tidlig kveld på meg i dag. Skal surfe litt på KG nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: håper hodepinen er borte nå.

Kos at far tar med seg eldstemann på fisking, tenker de kosa seg begge to :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bare innom og leser litt i dagboken din. Håper du får en fortsatt god sommer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine foreldre var også nøye med at det skulle være kulturinnslag i feriene. Vi gjorde litt narr av det den gangen, men vi syntes nok det var spennende.

Du har vel hatt noen gode værdager i ferien nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre var også nøye med at det skulle være kulturinnslag i feriene. Vi gjorde litt narr av det den gangen, men vi syntes nok det var spennende.

Du har vel hatt noen gode værdager i ferien nå?

Ahhh - nå har jeg virkelig kost meg!! :) Det har vært skikkelig sommer, og jeg har sløvet i skyggen mens unga har løpt nakne rundt fra vannspreder til basseng til Mjøsa...Helt herrrlig!!

Innom med en onsdagsklem, håper du har det bra :klem:

Koselig! Klem til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått koblet meg til igjen...Har vært en smule fraværende nå i ferien, men været har ikke akkuratt fristet til innendørs PC virksomhet! Nå har det vært helt fantastisk! :cool::danser: :juhu: :is:

Sommer på sitt absolutt beste.

Mannen har begynt på jobb igjen, så unga og jeg har vært alene. De har vært storfornøyde; de har hatt masse tilgang på vann i all slags former, skulle jeg si, så det har vært masse bading. Unger og vann er sikker suksess!

Det ser ut til at vi skal få en flott dag i dag også.

Men det synger jo på siste verset...Ferien må jo engang ta slutt, og godværet sikkert likeså.

Neste uke starter eldstemann på SFO og vesla i barnehagen.

Har satt på klesvask og vasket opp, og skulle egentlig henge opp nye gardiner på veslas rom - råååsa - men jeg får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger og vann er sikker suksess!

:fnise: Det skal være sikkert, har en på 14 år jeg som har holdt til i bassenget vårt flere timer hver dag. Jammen hentet han snorkel og dykkemaske også, bassenget er ikke så stort da :fnise:

Ha en fin dag Ottine og kos deg med barna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger Syden når det er sommer ved Mjøsa? Har store planer om en dukkert senere i dag, finnes ikke noe bedre enn det. Virker som om dere har hatt en flott ferie, håper du har kost deg mye og at batteriene er fulladet for begynnelsen på et nytt skoleår. Men føst har du litt flere feriedager å kose deg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer ved Mjøsa er noe av det beste i verden, hadde sesongen enda vart lenger enn 1,5 dager i året. Jeg har da i det minste fått svømt der i år, og det er mer enn en kan si om hva jeg gjorde på sørlandskysten, *der* var det iskaldt, der!

SFO-start her i gården også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å lakke mot skolestart, ja! Jeg er egentlig ikke helt klar, men det er vel bare å hoppe i det. Blir litt sløv av å ha fri så lenge, men jeg tviler ikke på at vi snart stresser omkring igjen for full musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...