Gå til innhold

Hvor skal vi gjøre av narkissene?


Snasen

Anbefalte innlegg

Jeg blir rett og slett flaunår jeg leser endel av innleggene i denne tråden. At man skal ha rett til å diskriminere og si slike ting om mennesker som er i en(ofte) fryktelig livssituasjon er for meg helt hinsides all fornuft. I dagens samfunn hvor vi er såpass opplyste(tenker tydeligvis litt anderledes enn enkelte andre), bør vi vite at alt ikke er helt svart-hvitt, og at det finnes mennesker som ikke har det enkelt. Å si at man enten "velger" å ruse seg eller ikke, er i og for seg sant, men det ligger ofte noe bak dette. Mange folk har det utrolig vanskelig, og istedet for å se ned på de som er narkomane, bør man heller se "ned" på politikere og regjering som ikke setter inn flere midler for å hjelpe de som har problemer med dette.

Empati er noe enkelte tydeligvis burde gå i kurs for å lære..

Og bare så det er sagt, jeg har heller ALDRI sett en sprøyte ligge og slenge på KJ..

Denne tråden ligger på Skråblikk og generaliseringer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden ligger på Skråblikk og generaliseringer... ;)

Det forhindrer nok ikke at det finnes folk som faktisk mener det Snasen åpner denne debatten med.

Hvor mange er det ikke som ikke ser de narkomane som mennesker med tanker og følelser? Hvor mange er det ikke som ser på dem som både uintelligente og laverestående individer?

Ignorans/mangel på kunnskap er en farlig hest å ri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forhindrer nok ikke at det finnes folk som faktisk mener det Snasen åpner denne debatten med.

Husker jeg rett befant den seg vel først på generell debatt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Husker jeg rett befant den seg vel først på generell debatt også?

Det gjorde den. Om man kan ta S seriøst er en annen diskusjon.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lille_trille_*

Tar det kanskje ikke seriøst.. Hvis det virkelig er det, synes jeg det er rimelig tragisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...