Amalie_85 Skrevet 26. januar 2008 #461 Del Skrevet 26. januar 2008 Åååå tenk det at i morgen skal de hjem! Var godt de ble ferdig med barnerommet å fikk malt det. Var så vidt det Gleder meg masse jeg til å se deg igjen jeg vennen Men dere skal få lovt til å ha litt tid for dere selv først, regner med at det er nok av mennesker som kommer til å renne ned dørene hos dere om ikke jeg skal komme og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 26. januar 2008 #462 Del Skrevet 26. januar 2008 GRATULERER Flotte nyheter. Den var akkurat passe storrelse ogso. Kos dere masse med babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. januar 2008 #463 Del Skrevet 26. januar 2008 gratulerer så masse|med den lille jenta deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 26. januar 2008 #464 Del Skrevet 26. januar 2008 Har vært så heldig å møte det lille vidunderet... Så liten og nydelig! Og Minnie er stolt og flink mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. januar 2008 #465 Del Skrevet 27. januar 2008 Et lite tips: 44 er en fin str Her brukte vi det i ca 1mnd.. og det til tross for at min var 49 cm ved fødsel. (men veldig slank da.. ca 500gram mindre enn jenta di). Kjøpte et par bodyer og joggedress.. kjekt med noe som hun slapp å svømme i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2008 #466 Del Skrevet 27. januar 2008 Gratulerer masse med den lille jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 27. januar 2008 Tusen tusen takk alle sammen! Jeg er verdens stolteste, lykkeligste og heldigste nå føler jeg. :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: Kommer sterkere tilbake her med full rapport, hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 28. januar 2008 #468 Del Skrevet 28. januar 2008 gleder meg til å høre mer, men jeg har god tid til å vente på den hele og fulle storien! Kos dere... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 29. januar 2008 #469 Del Skrevet 29. januar 2008 vise oss bilde av vidunderet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. januar 2008 #470 Del Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer så mye med lille jenta!!! Får helt frysninger her jeg sitter å leser! hehe.. Kos dere så masse med henne Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. februar 2008 #471 Del Skrevet 4. februar 2008 Tenker på dere. Håper dere nyter tiden sammen nå Gleder meg til å møte vesletulla di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei alle sammen! Godt dere er tålmodige..Heheh...Som dere sikkert skjønner så blir det ikke mye tid til internett nå som jeg har en liten snuppe i hus. Hun har ikke fått noe navn ennå da, navnet dom vi hadde mer eller mindre klart ble plutselig pappa´n til lilleminnie usikker på...Så nå heter hun bare prinsesse sålenge. Må ha hjelp av mannen min til å skrive fødselshistorie for jeg husker langt ifra så godt som han! Så var jeg jo helt i tåka etterpå og er det mer eller mindre ennå..HIhi, skjønner jo NÅ hva ammetåka betyr. Det er virkelig sant, for det ER tåke! Glemmer fortere enn svint og konsentrasjon er luksus...Heheh! Nå skal jeg benytte sjansen mens snuppeliten sover til å ta en cowboystrekk på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 7. februar 2008 #473 Del Skrevet 7. februar 2008 Forstår godt at du ikke har tid til KG i disse dager. Gleder meg til å lese din fødselshistorie. Hvordan har de første dager etter fødselen vært? Var det noe spesielt du var overrasket over? Håper du får en flott barselstid med jenta di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #474 Del Skrevet 14. februar 2008 Lillemin har nå fått fornavn... Mellomnavnet kommer etterhvert, navnet hennes er EMILIE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2008 #475 Del Skrevet 15. februar 2008 Ååååå grattis med navnvalg. Nydelig navn og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. februar 2008 #476 Del Skrevet 15. februar 2008 Så fint navn Satser på at dere storkoser dere som en familie på tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 15. februar 2008 #477 Del Skrevet 15. februar 2008 Lillemin har nå fått fornavn... Mellomnavnet kommer etterhvert, navnet hennes er EMILIE Nydelig navn, har selv ei datter som heter Emilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. februar 2008 #478 Del Skrevet 15. februar 2008 flott navn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. februar 2008 #479 Del Skrevet 15. februar 2008 Så fint navn. Og så riktig på en måte, syns helt klart at hun kler det navnet. Ønsker dere en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. februar 2008 #480 Del Skrevet 15. februar 2008 Enig med Kvist, det passer veldig godt! Husker jeg tenkte at hun kunne vært en liten Emma, og når jeg hørte Emilie tenkte jeg; aaaahh..selvfølgelig! Det er en Emilie hun er, og Emma passet sikkert litt fordi det ligner! (Jada..henger meg opp i navn nå.. ) Anyhûr, Grattis med navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå