Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok

Sympatia

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet drømmekjolen!!! :) Så no driver jeg å leter etter den litt billigere. Den kosta 13900.... Er ikke vits å legge inn bilder av modellen fordi de har altfor tynne modeller i den kjolen. Og den er MYE finere med en frodigere person i den, det blir noe helt annet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å så gøy :)

Du vil ikke vise oss en snik titt for de om?? :hoppe:

Er det ikke herlig når man vet at man virkelig har funnet den rette kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier hva den heter kan folk hjelpe deg å lete etter den vettu :)

Så bra du har funnet fin kjole. Men det er alltid ålreit om man kan finne den billigere...14.000er mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier hva den heter kan folk hjelpe deg å lete etter den vettu :)

Så bra du har funnet fin kjole. Men det er alltid ålreit om man kan finne den billigere...14.000er mye da.

Jeg har funne den billigere jeg, brukt av ei som giftet seg i år. Halve prisen ca. Hun bor i Ålesund så jeg skal prøve den så fort jeg kommer meg opp dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Jeg har funne den billigere jeg, brukt av ei som giftet seg i år. Halve prisen ca. Hun bor i Ålesund så jeg skal prøve den så fort jeg kommer meg opp dit.

Så bra da!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjolefunn vennen :)

Jeg titter fortsatt, men tror nok jeg må finne meg en ny drømmekjole... :trist:

På den positive fronten er nyheten at vi har fått kirken den 12. juli :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt kjole!!! :):) :) Skal prøve å senere få lagt inn et viss passelig bilde som viser hvor fin kjolen er, den er ikke like fin som tidligere sagt på tynne modeller. Fikk kjolen til halv pris som forventet og det var ingen skade på den annen enn en perle som hang løs som må strammes...ellers perfekt perfekt perfekt!!! :duskedame::duskedame::duskedame: Jippi!

Ikke trenger den å syes inn eller ut, den var generelt perfekt.

Jeg er no på hjemplassen min, kjolen ble kjøpt i Ålesund, og kjolen skal bli her oppe frem til bryllupet så slipper jeg å drasse den opp og ned.

No må jeg bare finne meg et laaangt organza lys champagne slør med litt perler her og der på, en gull tiara gjerne med perler eller "diamant" look alike, så enkle lys champagne fargede sko. Hjelp?? Hehe... :)

Så tenker jeg på å finne perle øredobber i mammas smykkeskrin eller noe slik, og perlesmykke ....

Må si at det var ekstra spesielt å ha med mammaen min da jeg prøvde kjolen idag, og ekstra kos var det jo å ha med svigerinna mi. (Med verdens søteste mave, med mitt nydelige lille tantebarn inni :) ) Stakkars henne, jeg visste ikke om jeg skulle klemme henne eller maven da jeg traff henne idag. Har ikke sett henne etter at hun og broder`n ble gravide. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tok jeg denne lista fra side to i dagboka mi for å sjekke om den trenger å forandres: Det som er med tykk skrift er nytt.

Diverse

Gjesteliste: Den er forsåvidt i boks, trenger litt finpuss.

Invitasjoner: Vi sender ut i februar.

Oversikt over hvem som kommer og ikke:

Ønskeliste: Skal begynne på så smått på nyåret.

Gavekoordinator: En eller anna tante tenker jeg.

Forlovere: Min er i boks. Han vil vente litt med å anskaffe sin.

Brudepiker: Min kusine

Fotograf: Fotograf Kristiansen i Ålesund

Video: En eller anna, sikkert bror min kommer til å få ansvar for vårt videokamera den dagen, med beskjeder om hva vi ønsker skal filmes.

Annonse i avis:

Ringer: Jeg syns det er helt greit å bruke forlovelsesringene igjen jeg.

Prøvelsespapirer: Må vel fikse det snart eller?

Navneendring:

Bruden

Kjole: Den vakreste kjolen på markedet er kjøpt inn.

Slør: Ser etter for tiden...Hjelp?

Undertøy: Korsett i boks, truse mangler...

underskjørt: I boks

Strømper: Må kjøpes like før tenker jeg, tenker på å droppe kanskje, vet ikke jeg?

Strømpebånd: Skal jeg ha det da?

Diadem: Leter... hjelp?

Smykker: Skal lete innen familien.

Frisør: Satser på at forlover som er frisør kan hjelpe til her.Venter fremdeles på at hun skal ordne noe her.

Make-up: Vil kanskje ordne meg selv tror jeg. Tenker litt på det ennå, må se ann frisør er god kanskje?

Negler: Må bestilles time en uke før bryllupet.

Brudebukett: Det skal min kjære fikse.

Brudgommen

Tøy: Han sier han skal fikse alt det der helt selv...skummelt...

Sko: Han fikser

Knappehullsblomst: Han fikser

Dagen før

Ta en siste sjekk oppe på lokalet:

Overnatting for bruden:

Overnatting for gommen:

Kirken

Reservere kirke: Det er i boks, 02.08.08 kl 14.00

Prest:En normal prest i boks,litt usikkert om hvem av de normale.

Samtale med presten: Skal ta kontakt med snart, vil treffe han i påska.

Solist: Diskuterer det ennå med forlovede.

Velge salmer: Diskuterer det ennå med forlovede.

Bestemme inn- og utgangsmusikk: Diskuterer det ennå med forlovede.

Arrangere transport til og fra kirken:Pappa har snakket med en person, er været fint og han er hjemme kjører han veteranbil, pappa skal sjekke med andre også.

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så deilig at du fikk tak i kjolen!!! Litt misunnelig, men det går nok over snart. Ser også at ting begynner å komme sånn halvveis på plass som her hos oss.

Begynner å glede meg skikkelig til to bryllup nå jeg :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med kjolekjøp!!

Jeg har sniksett på nett og syns den var fin uansett om modellen er liten eller stor så du kan trygt vise den frem :)

Tiara og sånt kan du jo se på Ebay etter. Ellers har de mye fint på www.favorfrenzy.com eller www.ariela.no (Ihvertfall hadde de det før ;) )

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang strømper/strømpebånd:

Jeg hadde stayups og de har jo pen blondekant øverst. Jeg hadde kjøpt strømpebånd, men brukte det ikke. Det føltes ikke godt på og dessuten ble det så mye når det allerede var blonde på stay-upsene.

Jeg tror jeg ville anbefalt strømper(ikke helt uten) for da er det ofte lettere å unngå vonde føtter og gnagsår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...