Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå er jeg tilbake i forkledning ;) Det er så deilig å endelig ta del i livene til alle her inne, spesielt deg! Jeg har savnet deg, så bra at du sendte pm innimellom og holdt motet mitt oppe!!! :klem:

Bittelittørelittegranne nysgjerrig på hva som gjorde deg så trist?? Vil ikke at Løvami skal være trist :sur:

Tror du skjønner hvem jeg er!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom med en god :klem:

:klem:

Hei snuppa. Skulle vært der for der, jeg... :klem:

Håper du koser deg med broren din på besøk! Og kona hans! :-D

Jeg tenkte på deg her om kvelden ja... Skulle så ønske vi bodde nærmere hverandre... *sukk*

Men men. Jeg er uansett glad du er der for meg, uansett hvor du er i verden :-D :kose:

(kommer nok til å sende deg en pm eller noe i morgen kveld... :sjenert: )

Håper alt står bra til med deg :klem:

Ha en fin uke :)

Her går det bra, men hektisk :) Blir nok litt mer aktiv skriver når besøket mitt har reist.. :) Og de reiser i morgen.

Håper du koser deg! :kyss:

mhm! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Nå er jeg tilbake i forkledning ;) Det er så deilig å endelig ta del i livene til alle her inne, spesielt deg! Jeg har savnet deg, så bra at du sendte pm innimellom og holdt motet mitt oppe!!! :klem:

Bittelittørelittegranne nysgjerrig på hva som gjorde deg så trist?? Vil ikke at Løvami skal være trist :sur:

Tror du skjønner hvem jeg er!

:klem::klem:

Endelig!!! :hoppe::danse: :juhu:

Jeg kan sikkert sende deg en pm i morgen eller noe slikt...

:klem::kose:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinny

stikker innom dagboka di også jeg, siden du leste min. hihi.. :sjenert:

ha en strålende dag, nå skal jeg lage middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det!! :)

Done! :)

stikker innom dagboka di også jeg, siden du leste min. hihi.. :sjenert:

ha en strålende dag, nå skal jeg lage middag!

Bare å stikke innom så mye du vil :)

Hva ble det til middag idag da? :)

:hallo: Innom og hilser på. Håper du koser deg og har fint vær!

Hei og hopp! Jeg koser meg om dagen ja! Og idag har det vært sol og deilig vær. Hører rykter om regn i morgen, men det vil jeg ikke ha noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reiste besøket mitt i dag tidlig. I kveld har jeg sittet med noen bilder og limt inn i en bok til et barn. vi lager nemlig en bildebok til alle barna i barnehagen, som de får når de slutter. Så nå er jeg snart ferdig med bøkene til "mine" barn :)

Men tror nok det at jeg skal prøve å legge meg relativt tidlig i kveld ja.. Er igrunnen litt sliten i hodet. Men bare to dager igjen nå, så har jeg en uke ferie! :hoppe: først en uke ferie, så jobbe en uke, og så 4 uker ferie. Skal bli deilig!!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hopp! Ferie er deilig, og om to uker er det min tur også :tommel: Lenge siden jeg har vært her nå :sjenert: Hvordan er det med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinny

Det ble taco i går gitt.. Fikk så lyst på det :) Og i dag er det karbiser på menyen. Får se om jeg lager selv, eller om jeg finner noen i fryseren :sjenert:

Ha en fin dag! :) Og hva skal du ha til middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, innom og oppdaterer meg. Godt å høre du er blitt friskere igjen, omgangssyke er noe forferdelig herk! "Gleder" meg stort til minimoyen blir stor nok til å begynne på barnehagen, da kommer vi vel til å ha motorvei mellom senga og badet en stund tenker jeg...

Ikke noe gøy å høre at du har vært trist og ikke hatt noen god venninne i nærheten å dele det med. Jeg vet hvordan det er, min beste venn er mannen min, men han er ikke alltid helt som ei venninne liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferie!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Greit nok i bare en uke i første omgang.. men skal bli deilig med fri uansett :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! Ferie er deilig, og om to uker er det min tur også :tommel: Lenge siden jeg har vært her nå :sjenert: Hvordan er det med deg :klem:

Her går alt berre bra, spesielt nå når jeg har ferie :-D Tenkte jeg skulle kose meg med et glass med vin i kveld og bare nyte helgen ! :)

Det ble taco i går gitt.. Fikk så lyst på det :) Og i dag er det karbiser på menyen. Får se om jeg lager selv, eller om jeg finner noen i fryseren :sjenert:

Ha en fin dag! :) Og hva skal du ha til middag?

Både taco og karbiser er jo godt det :)

I går ble det noe så kjedelig som pølser og potetstapp... :)

Heihei, innom og oppdaterer meg. Godt å høre du er blitt friskere igjen, omgangssyke er noe forferdelig herk! "Gleder" meg stort til minimoyen blir stor nok til å begynne på barnehagen, da kommer vi vel til å ha motorvei mellom senga og badet en stund tenker jeg...

Ikke noe gøy å høre at du har vært trist og ikke hatt noen god venninne i nærheten å dele det med. Jeg vet hvordan det er, min beste venn er mannen min, men han er ikke alltid helt som ei venninne liksom...

Med barnehagebarn så må man regne med en del sjukdomsdager ja :)

Man kan alltid ha en fantastisk venn i mannen sin /samboeren, men det vil aldri kunne erstatte en skikkelig venninne... mener no jeg da... Men vi får håpe det ordner seg for oss begge en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om jeg bare skal finne senga med ei bok nå..?

Men hvilken bok da mon tro... ? :klø:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Halla Pippi! I dag har jeg lyst til å kalle deg Pippi :sjarmor:

Nå var det nå et eller annet jeg skulle skrive til deg da, men jeg ble så opphengt i Pippi-greiene at jeg har glemt det andre... :sjenert:

Uhm.. nuvel..

Natti Pippi-dingse-schnuppa mi! ;)

:kline::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la meg bare ned på sofaen for å kose litt med de to pusefrøkene, og så sovnet jeg plutselig i over 2,5 time!! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Unnskyld for at jeg ikke har vært innom her på en evighet :sjenert:

Jeg tenker mye på deg da, og håper du har det bra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...