Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muntlig framlegg på høyskolen gjennomført - check! (skalv som en sentrifuge, men overlevde :ler: )

Pedagogikkeksamen printa ut og klar til levering - check!

:danse::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Sitter med en :kaffekopp: og prøver å våkne litt. Startet dagen med ryggprotester fordi jeg ble liggende litt for lenge i senga (men har vært oppe en stund altså, bare for å ha sagt det).. jaja. Den mykner nok opp litt etterhvert. Burde fått sparket meg bak til å male litt på verandaen mens det fortsatt er vær til det, men får se om tiltakslysta kommer innom en tur i løpet av dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag klare jeg ikke bestemme meg for om jeg vil tiden skal gå liitt sakte (så jeg rekker å gjøre det jeg har tenkt..) eller kjempe fort... ;) De første koppene med kaffe og frukosten er unnagjort, og skal snart på jakt med støvsugeren. Så om et par timer reiser jeg til storesøsteren min og skal bli der et par dager. Hun trenger litt logistikkhjelp med jobb og barn, og denne tanta er ikke sen å be! :nigo::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt noen fine dager hvor jeg har fått vært skikkelig tante og storkoset meg sammen med min yngste nevø. Nå sitter jeg og nyter et glass :vin::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær her idag :sol: så har vært på gå-/trilletur sammen med søsteren min og en venninne av henne. For meg som ikke eier kondis i det hele tatt, så ble det en slitsom, men også en deilig tur på over seks km på skogsvei. Spent på hvordan kroppen fungerer i morgen ja.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å finne startknappen om dagen, og listen min over ting jeg burde fått gjort unna blir lengre og lengre... :daane:

Men nå har jeg iallefall fått i gang en vaskemaskin med sengetøy, og har brød stående til heving. Så håper jeg været har tenkt å være på min side idag, for jeg planlegger å få oljet rekkverket på verandaen. *leter febrilsk etter startknappen* :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...