Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tid for å dolle seg opp litt når man skal ut og være sosial med kollegaer. Og jeg har skikkelig lyst på et par :ol: i kveld ...... :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...

Vel, da er det vel på tide å børste litt støv av denne dagboken.. livet har gått veldig opp og ned i det siste, spesielt nedover, men nå har jeg bestemt meg for at nok er nok. Jeg skal gjøre mitt beste på å snu den negative trenden i livet mitt til det mer positive. Det meste sitter i hodet.

Håper de som skulle finne på å titte innom her har hatt en flott 17.mai feiring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom det litt :sol: og varme.Mine tidligere innekatter har fått lov å være litt ute nå de siste årene, men de nekter å gå ut når det regner. :lol: Nå har de tuslet rundt i hagen en times tid, og rømmer av og til inn for å kjøle seg ned litt. Jeg "pleier" husmorgenet idag, så her er oppvasken tatt og en vask med håndklær er klar til å henges opp. Selv om det er pinsafta så skal jeg være så frekk å sette ut et tørkestativ og benytte meg av godværet. så skal eg heller prøve å la være å tørke klær ute i morgen.. :P Så blir det å gå på en aldri så liten hybelkaninjakt med støvsugeren, før jeg får prøve å leke litt flittig student... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel deilig å drive på med slikt når det er fint vær? Jeg husker vi alltid hadde knallvær når det var eksamenslesing. Etterpå kom alltid regnet. :sukk:

Masse lykke til med innspurten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel deilig å drive på med slikt når det er fint vær? Jeg husker vi alltid hadde knallvær når det var eksamenslesing. Etterpå kom alltid regnet. :sukk:

Masse lykke til med innspurten. :)

Det har egentlig gått greit å gjøre det idag. Jeg vekslet bare på å lese ut i sola, inn og skrive litt når jeg ble lei varmen, og så ut igjen og lese en stund før neste skriveøkt :fnise:

Innspurt og innspurt... Jeg skal ikke levere før den 31.mai.... men er jo greit å ha begynt en stund før kvelden rett før levering :) hehe...

Men takk forresten! :)

Lykke til! :klemmer:

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*leker flittig student* :) Idag har det blitt en del jobbing med oppgaver i forbindelse med praksisperioden min, og så blir det vel å få knotet ned noen ord på eksamensoppgaven også i løpet av dagen.

Jeg har hatt det veldig fint der jeg har vært i praksis, men skal bli godt å komme tilbake til mitt eget arbeidssted. 6 uker har gått kjempe fort, men også veldig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kari: "Du har nå kommet til en student som er ute av funksjon"...

:bond::murvegg::bond::murvegg::murvegg: ååååh.. hvorfor får jeg ikke til å formulere tankene mine ned i oppgavene mine!!??!!??

----

Praksisperioden min er forresten over for denne gangen, og jeg gleder meg til å komme tilbake til min egen jobb på mandag. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...