Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vel, egentlig har besøket reist for en uke siden. Jeg nyter later dager hjemme hos mor på Vestlandet for tiden. Idag har det utrolig nok vært såpass med sol at jeg har kunnet sittet ute og solet meg litt. Deilig! :jepp:

Har mistet litt skrivelysten for tiden, men skal somle meg til å skrive litt oppdateringer i bloggen min snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Uff, ja nye KG.. :glare:

Er småforvirra her inne, men det kommer seg vel etterhvert...

Koselig å se deg her igjen. :klem:

Skal prøve å huske å stikke innom oftere... :klem:

Fredag! :ol:

Allerede?! Synes ukene går så innmari fort for tiden jeg.... Men kanskje jeg skal ta meg et glass vin i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde vel lage meg litt ordentlig middag i kveld... 2 knekkebrød + en banan + litt kaker i et selskap er vel ikke så mye å skryte av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble fish'n'chips på meg i dag. Yummy, altså. Junk food, ja, men torsk, så litt sunnere enn burger. ;)

Det er nesten litt flaut å innrømme det.. men jeg har alltid lurt på hva fish'n chips egentlig er... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten litt flaut å innrømme det.. men jeg har alltid lurt på hva fish'n chips egentlig er... :fnise:

Det er digg! ;)

Når jeg lager det hjemme, så bruker jeg Findus Fish & Crisp og pommes frites også lager jeg tartarsaus til. Jumjumjummmmm!!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes egentlig godt ut det Rosalie! Kanskje jeg må prøve det en gang :)

De nye fiskenuggetsene til Rimi med ulike smaker er forresten også veldig gode... :sjenert:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...