Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare to dager igjen til det er ferie på meg. Det skal bli veldig godt! Tror jeg skal feire feriestarten på fredagskvelden med et glass vin. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett? :gjeiper:

Jeg starter med ett glass iallefall :fnise: (og forresten så tar mine vinglass opp mot 5 dl.... :fnise:

Men har ikke mindre enn 13 viner i vinstativet mitt av ulike slag + en liten(1,5l) pappvin.... :sjenert: Så noe vin burde det vel bli sommer :)

:kaffekopp: ?

Takk for det! Trenger den nå egentlig, er blitt døsig av å ha vært ute i solen i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: Og det selv om jeg la meg tidlig i går kveld, sov 8 timer, og kræsjet en time på sofaen etter jobb... :veslejenta:

Men bare en dag igjen til ferie så det får jeg vel overleve!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

13 vin, ja det var ikke dårlig.

Jeg har 2. :ler:

Det har blitt lite drikking i det siste for å si det slik.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin ja... Skulle kanskje kjøpt noen flasker av min favoritt alkofrie rosèvin i tilfelle det blir noen dager med sommervarme...

God fredag, god helg og god ferie Løven. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin ja... Skulle kanskje kjøpt noen flasker av min favoritt alkofrie rosèvin i tilfelle det blir noen dager med sommervarme...

God fredag, god helg og god ferie Løven. :klem:

Sånt holder seg vel en stund også, så greit å ha liggende :)

God helg osv til deg også! :klem:

----

Da er det endelig helg og ferie!!!! :bolledeig:

Så det feires med et lite glass :vin: (bare det er hvitt..) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en lang liste med ting jeg burde ha gjort unna de nærmeste dagene. Men idag var det vanskelig å starte motoren gitt.... :sjenert: Kun fått sett på en klesvask og ryddet bort litt klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Du får kanskje gjort litt mer i dag da? Men husk at det er lov til å være lat når man har ferie. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :kaffekopp:

Du får kanskje gjort litt mer i dag da? Men husk at det er lov til å være lat når man har ferie. :jepp:

God dagen! Ja, idag er både humør og energi litt bedre, så regner med jeg får gjort litt mer da. Skal ha unna en del ting i dag og i morgen, og så skal jeg bli lat når jeg får besøk :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Ja, det nærmer seg vel besøk nå. Og da er det greit å få unna mest mulig på forhånd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Ja, det nærmer seg vel besøk nå. Og da er det greit å få unna mest mulig på forhånd. :jepp:

Ja, og jeg begynner å få for liten tid.... :sjenert:

Og så skal jeg besøke en venninne i kveld også, for å se den lille babyen hennes på omtrent 2 uker...

Veldig veeeeeldig gøy med besøk :rodmer:

Ja! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...