Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Å, men det var bare et par dager siden du gjorde husarbeid. Det kan sitte i lenge det. :hoho:

Du har så absolutt rett i det!! :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal man være så innmari trøtt hele dagen da.... :sprettoy::sovne: Trodde det hørte til de mørke månedene, og ikke sommermånedene... :sjenert:

da er vi to... Man kan bli trøtt av varme også, eller av tungt vær :-/ :glare::sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink og fått unna masse husarbeid. Istedet for å utfordre hybelkaninene til stirrekonkurranse gikk jeg til angrep med støvsugeren :fnise:

Så nå ser det faktisk greit ut her hos meg.

Så nå slapper jeg bare av, koser meg med en kopp te og prater med en ganske så hyggelig fyr... :sjenert:

:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink og fått unna masse husarbeid. Istedet for å utfordre hybelkaninene til stirrekonkurranse gikk jeg til angrep med støvsugeren :fnise:

Så nå ser det faktisk greit ut her hos meg.

Så nå slapper jeg bare av, koser meg med en kopp te og prater med en ganske så hyggelig fyr... :sjenert:

:blush:

Virker som en spennende kar, det der :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: God morgen!

God morgen ja! :) Ble litt veldig sen morgen på meg idag.. men heldigvis ikke så ofte det skjer. Og snart blir det nytraktet kaffe og frokost. Har kun to planer idag, og det er å se en film, og bake brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake brød ja, det burde jeg gjøre en dag også. Butikkbrød er svindyrt og metter ikke noe særlig synes jeg. Her i huset spises det ufattelige mengder til tider. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake brød ja, det burde jeg gjøre en dag også. Butikkbrød er svindyrt og metter ikke noe særlig synes jeg. Her i huset spises det ufattelige mengder til tider. :ler:

Akkurat det samme jeg har kommet frem til. Det er dyrt, og metter ikke så godt som hjemmebakt. så har blitt flinkere det siste halvåret til å bake selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, brødbaking er en av de tingene jeg prioriterer å bruke kreftene på. Det er godt med hjemmebakt brød. Dessuten blir det ikke så fort tørt og smakløst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, brødbaking er en av de tingene jeg prioriterer å bruke kreftene på. Det er godt med hjemmebakt brød. Dessuten blir det ikke så fort tørt og smakløst. :)

Det er også mye rimeligere å bake selv enn å kjøpe. :) Jeg er bare ikkje blitt flink til å variere nok på kornsorter og slikt enda.. Holder meg til de "ferdigpakkene" som man bare skal tilsette vann og gjær... :sjenert: Men de blir gode fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går alt mulig rart i brøddeigen. :fnise:

Skal vi se, vi burde kanskje bakt brød ja... Hva har vi i skapet? En åpnet flatbrødpakke som burde vært spist opp snart, et par grove knekkebrød kan sikkert brukes, havregryn finnes stort sett alltid i skapet og i mangel av annet grovt mel eller korn slenger vi oppi litt frokostblanding også... Ja, også finnes det sikkert noe melk eller yoghurt eller noe som med fordel skulle vært brukt opp... Standard brød etter oppskrift? Næsj, det krever for mye planlegging... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går alt mulig rart i brøddeigen. :fnise:

Skal vi se, vi burde kanskje bakt brød ja... Hva har vi i skapet? En åpnet flatbrødpakke som burde vært spist opp snart, et par grove knekkebrød kan sikkert brukes, havregryn finnes stort sett alltid i skapet og i mangel av annet grovt mel eller korn slenger vi oppi litt frokostblanding også... Ja, også finnes det sikkert noe melk eller yoghurt eller noe som med fordel skulle vært brukt opp... Standard brød etter oppskrift? Næsj, det krever for mye planlegging... :fnise:

Oisann! Det hørtes egentlig ut som noen spennende brød! :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende brød hos Sauen skjønner jeg. :ler:

Regner med du tenkte like mye koffert der som jeg ja... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...