lilljan Skrevet 28. mars 2012 #6941 Del Skrevet 28. mars 2012 Fikk ikke gjort det ferdig i går, men kan i kveld stryke en ting fra "to-do-listen" min Du er i en god steam (hmm, heter det egentlig det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #6942 Del Skrevet 30. mars 2012 Da har det blitt påskeferie!!! Den er etterlengtet Turen går Vestover til mamma. Egentlig skulle jeg hatt med kattene mine, men har grudd meg til det lenge.. siden den ene katten blir så bilsyk. Men klarte å skaffe "kattepass" i siste liten, så i morgen kveld setter jeg meg på bussen vestover. Skal bli deilig med over en hel uke fri!! Og egentlig så burde jeg vel ha begynt å pakke.. men har jo hele morgendagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #6943 Del Skrevet 31. mars 2012 Burde ha begynt med noe her... Rydde og vaske litt kanskje.. Evt pakke... Finner ikke helt startknappen idag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. mars 2012 #6944 Del Skrevet 31. mars 2012 God påske og god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2012 #6945 Del Skrevet 31. mars 2012 God tur og god påskeferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 31. mars 2012 #6946 Del Skrevet 31. mars 2012 God påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #6947 Del Skrevet 31. mars 2012 God påske til dere alle også! Nå er jeg straks klar til å fyke ut døren. Tar selvsagt med meg pcen, så kommer nok innom her om ikke alt for mange dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2012 #6948 Del Skrevet 1. april 2012 God påske og god tur hjem til ho mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. april 2012 Forfatter #6949 Del Skrevet 4. april 2012 God påske og god tur hjem til ho mor Takk for det! koser meg og slapper av så godt jeg kan Håper du har en påske du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. april 2012 #6950 Del Skrevet 11. april 2012 Du er funnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2012 #6951 Del Skrevet 11. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. april 2012 #6952 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Vel overstått, velkommen hjem igjen osv. edit; rettet festlig skrivefeil før noen så det. Endret 11. april 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6953 Del Skrevet 11. april 2012 Du er funnet Godt å være funnet! Seier sjelden neitakk til ein kaffekopp! Vel overstått, velkommen hjem igjen osv. edit; rettet festlig skrivefeil før noen så det. Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6954 Del Skrevet 11. april 2012 I kveld er jeg skikkelig døsig og trøtt. Har mye å sei at jeg har hatt behandling med naprapat i dag. Fått opp 4 låsninger - en i bekkenet, en i nakken og to ved skulderbladene. Fantastisk herlig, og forferdelig vondt! Skikkelig skrekkblanda fryd egentlig Er nesten så jeg vurderer å finne en spennende bok og bare krype under dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 11. april 2012 #6955 Del Skrevet 11. april 2012 Hvilken bok leser du nå? Jeg holder på med denne Krimboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6956 Del Skrevet 12. april 2012 Hvilken bok leser du nå? Jeg holder på med denne Krimboken Jeg kom aldri så langt at jeg begynte på noen bok... Har egentlig flere bøker i bokhylla jeg tenker jeg skulle ha lest. Men akkurat nå frister ingen! Men i påsken leste jeg "Gjenferd" av Jo Nesbø. HVa syns du om den boken du leser nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 12. april 2012 #6957 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg kom aldri så langt at jeg begynte på noen bok... Har egentlig flere bøker i bokhylla jeg tenker jeg skulle ha lest. Men akkurat nå frister ingen! Men i påsken leste jeg "Gjenferd" av Jo Nesbø. HVa syns du om den boken du leser nå da? Gjenferd likte jeg, uten å si for mye. Leste den ved bassengkanten i Spania, sommeren som var. Jeg liker denne jeg holder på med nå. Jeg har av en eller annen merkelig grunn en forkjærlighet for nordisk krim i nordisk fauna og med reelle norske navn. Jeg synes det er slitsomt å lese om en hovedperson som har et navn som er vanskelig å uttale feks, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6958 Del Skrevet 12. april 2012 Gjenferd likte jeg, uten å si for mye. Leste den ved bassengkanten i Spania, sommeren som var. Jeg liker denne jeg holder på med nå. Jeg har av en eller annen merkelig grunn en forkjærlighet for nordisk krim i nordisk fauna og med reelle norske navn. Jeg synes det er slitsomt å lese om en hovedperson som har et navn som er vanskelig å uttale feks, Veldig glad i norsk krim sjølv! Vanskelige navn og stedsnavn uttaler jeg sjelden. Men lager meg et slags bilde av ordet, så jeg husker hvordan det ser ut.. og likevel klarer å holde tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. april 2012 Forfatter #6959 Del Skrevet 15. april 2012 Hmm... jeg er visst fryktelig lat idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2012 #6960 Del Skrevet 16. april 2012 Det var det visst flere som var i går, og det må man ta igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå