Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fikk ikke gjort det ferdig i går, men kan i kveld stryke en ting fra "to-do-listen" min :)

Du er i en god steam (hmm, heter det egentlig det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har det blitt påskeferie!!! Den er etterlengtet :jepp: Turen går Vestover til mamma. Egentlig skulle jeg hatt med kattene mine, men har grudd meg til det lenge.. siden den ene katten blir så bilsyk. Men klarte å skaffe "kattepass" i siste liten, så i morgen kveld setter jeg meg på bussen vestover. Skal bli deilig med over en hel uke fri!!

Og egentlig så burde jeg vel ha begynt å pakke.. men har jo hele morgendagen... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ha begynt med noe her... Rydde og vaske litt kanskje.. Evt pakke... Finner ikke helt startknappen idag jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske til dere alle også! :) Nå er jeg straks klar til å fyke ut døren. Tar selvsagt med meg pcen, så kommer nok innom her om ikke alt for mange dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske og god tur hjem til ho mor :klemmer:

Takk for det! :) koser meg og slapper av så godt jeg kan :) Håper du har en påske du også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått, velkommen hjem igjen osv.

:klem:

edit; rettet festlig skrivefeil før noen så det. :sjarmor:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er funnet :)

:hoppe: Godt å være funnet! :klem:

:kaffekopp:

Seier sjelden neitakk til ein kaffekopp! :):klem:

Vel overstått, velkommen hjem igjen osv.

:klem:

edit; rettet festlig skrivefeil før noen så det. :sjarmor:

Takk takk! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld er jeg skikkelig døsig og trøtt. Har mye å sei at jeg har hatt behandling med naprapat i dag. Fått opp 4 låsninger - en i bekkenet, en i nakken og to ved skulderbladene. Fantastisk herlig, og forferdelig vondt! Skikkelig skrekkblanda fryd egentlig :fnise: Er nesten så jeg vurderer å finne en spennende bok og bare krype under dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bok leser du nå? Jeg holder på med denne Krimboken

Jeg kom aldri så langt at jeg begynte på noen bok... :fnise:

Har egentlig flere bøker i bokhylla jeg tenker jeg skulle ha lest. Men akkurat nå frister ingen! Men i påsken leste jeg "Gjenferd" av Jo Nesbø.

HVa syns du om den boken du leser nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom aldri så langt at jeg begynte på noen bok... :fnise:

Har egentlig flere bøker i bokhylla jeg tenker jeg skulle ha lest. Men akkurat nå frister ingen! Men i påsken leste jeg "Gjenferd" av Jo Nesbø.

HVa syns du om den boken du leser nå da?

Gjenferd likte jeg, uten å si for mye. Leste den ved bassengkanten i Spania, sommeren som var.

Jeg liker denne jeg holder på med nå. Jeg har av en eller annen merkelig grunn en forkjærlighet for nordisk krim i nordisk fauna og med reelle norske navn. Jeg synes det er slitsomt å lese om en hovedperson som har et navn som er vanskelig å uttale feks, :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferd likte jeg, uten å si for mye. Leste den ved bassengkanten i Spania, sommeren som var.

Jeg liker denne jeg holder på med nå. Jeg har av en eller annen merkelig grunn en forkjærlighet for nordisk krim i nordisk fauna og med reelle norske navn. Jeg synes det er slitsomt å lese om en hovedperson som har et navn som er vanskelig å uttale feks, :fnise:

Veldig glad i norsk krim sjølv! :) Vanskelige navn og stedsnavn uttaler jeg sjelden. Men lager meg et slags bilde av ordet, så jeg husker hvordan det ser ut.. og likevel klarer å holde tråden.. :sjenert::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...