Ephemera Skrevet 13. november 2007 Forfatter #221 Del Skrevet 13. november 2007 Igår bestilte jeg denne kosedressen fra H&M... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. november 2007 #222 Del Skrevet 13. november 2007 Kan du skrive her om hvordan lengden på ermer og bein er på den kosedressen når du får den? Mener å huske at vi er omtrent like høye, og jeg har alltid problemer med å finne lange nok kosebukser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2007 Forfatter #223 Del Skrevet 13. november 2007 Kan du skrive her om hvordan lengden på ermer og bein er på den kosedressen når du får den? Mener å huske at vi er omtrent like høye, og jeg har alltid problemer med å finne lange nok kosebukser... Det skal jeg huske å gjøre! Jeg er 1,80 og jeg er også veldig spent på om den blir stor nok, nemlig. Spesielt siden største størrelse var L. Jeg hadde følt meg litt tryggere om den fantes i XL... Jeg er minst like spent på lengden på ermene på jakken, for jeg er helt manisk etter laaaaaaange ermer. Jeg har f.eks. prøve masse, masse jakker og kåper i høst, som jeg synes har vært for kort i ermene! Det blir sånn at jeg ønske jeg var 10 cm. kortere og likevel kunne kjøpt den største størrelsen for å få klærne stooooore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 13. november 2007 #224 Del Skrevet 13. november 2007 Den var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. november 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 18. november 2007 Oj, glemte å skrive at jeg bestilte et undertøysett og en kjole på hm.com for et par dager siden... BH Hotpants Kjole Igår bestilte jeg denne kosedressen fra H&M... Jeg har fått disse tingene fra H&M nå. Undertøysettet og kjolen var kjempefine og beholdes! Når det gjelder kosedressen, så beholder jeg jakken, men sender tilbake buksa. Buksa var ikke akkurat kjempelang i beina og det ble mye finere å kombinere jakken med ei svarte kosebukse i velour som jeg har fra før. Itla: Innerbenlengden på buksa i str. L er 84 cm. når jeg måler langs innersømmen. Det er en smal modell og jeg tror den er beregnet for å ha litt nede på hoftene. Den satt fint over rumpa, men jeg liker å ha buksene litt sidere og med litt mere sleng i... Armlengden på jakken er 74 cm. fra skulderen, eller der hetta begynner , og 54 cm. fra underarmen og ned (i alle fall etter at jeg har dratt en god del i dem ). Jeg får aldri lange nok ermer, men denne er ok. Jeg tar også sjansen på å beholde bestillingen på grå Hello Kitty kosedress fra forhåndskatalogen til våren, for den er så fin og det står Hello Kitty i rumpa på den Jeg fikk også disse støvlettene fra Ellos igår, som jeg bestilte med 40 % rabatt: støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. november 2007 #226 Del Skrevet 18. november 2007 Tusen takk, Ephemera! 84 i innerbeinslengde blir for snaut til meg, ja... Men kanskje jeg må ha jakka, jeg også. Den er så søt med applikasjonen på ryggen! Så flott at så mye falt i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. november 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, det er idiotisk at de ikke kan lage buksene lengre!! Men jakka er veldig søt! De begynner visst å bli litt utsolgt for den i nettbutikken nå, men jeg har sett både buksa og jakka i butikk her i byen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 19. november 2007 #228 Del Skrevet 19. november 2007 Kosedressen ser super god ut! Tror jeg skal prøve å få tak i en. Er så lav,at lengden blir ikke noe problem for meg. Problemet mitt er heller at buksene blir for lange. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. november 2007 #229 Del Skrevet 19. november 2007 Kosedressen ser super god ut! Tror jeg skal prøve å få tak i en. Er så lav,at lengden blir ikke noe problem for meg. Problemet mitt er heller at buksene blir for lange. Samme her! Må som regel legge opp buksene, jeg! Må si jeg misunner høyden deres, Ephemera og Itla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. november 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 19. november 2007 Samme her! Må som regel legge opp buksene, jeg! Må si jeg misunner høyden deres, Ephemera og Itla! Åååhh... jeg har selvsagt alltid drømt om å være litt kortere Men Karamba, idag ringte jeg rundt til Vero Moda-butikkene og fikk hengt av den gullblondetoppen som du har kjøpt - så nå må jeg til byen imorgen Butikkene var litt utplukket, men det var heldigvis en som hadde en igjen i min størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 19. november 2007 #231 Del Skrevet 19. november 2007 Rart, det der, hvordan gresset ALLTID er grønnere på den andre siden... Jeg har også ønsket meg kortere enn god del ganger oppgjennom, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. november 2007 #232 Del Skrevet 19. november 2007 Åååhh... jeg har selvsagt alltid drømt om å være litt kortere Men Karamba, idag ringte jeg rundt til Vero Moda-butikkene og fikk hengt av den gullblondetoppen som du har kjøpt - så nå må jeg til byen imorgen Butikkene var litt utplukket, men det var heldigvis en som hadde en igjen i min størrelse Bra jobba, Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. november 2007 #233 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg er sjeleglad for lengden min (180) for da syns ikke de ekstra gladkiloene så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. november 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg er sjeleglad for lengden min (180) for da syns ikke de ekstra gladkiloene så godt JA!!! Der er du jammen inne på noe viktig! Jeg kan ikke få sagt meg mere enig i akkurat det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. november 2007 #235 Del Skrevet 20. november 2007 Meget godt poeng fra Tusle, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. november 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 24. november 2007 Skal vi se... På tirsdag var jeg i byen, ja. Kjøpte den gullblondetoppen, armbånd i sølv med stæsj fra Pieces (utsolgt for de øredobbene jeg ville ha...), en kremfarget kjempenydelig nattkjole med blonder på H&M, 3 armbånd + likedane øreringer der - og to klessett til Ephelille Idag har jeg vært i byen med sambo og Ephelille. Jeg ble ikke helt fornøyd med gullblondetoppen, så idag byttet jeg den i en lignende vid blondesinglett i latte farge. Den blir mye finere til vår-/ og sommmerbruk enn gulltoppen. Fant også nyyyydelig rød julekjole i velour til Ephelille (og hjelpe meg som jeg har lett...). Ellers var byen rett og slett stappfull av folk! Vi var innom hundre butikker, men jeg er inne i en periode hvor jeg ikke skal handle uten at det er noe jeg må ha, og jeg fant ikke noe annet. Egentlig skulle vi kjøpe julegaver, men det får vi ta en annen dag isteden. Skal til byen med barselgruppa på tirsdag, og da skal jeg lete videre etter de sølvøredobbene fra Pieces på Vero Moda-butikkene - eventuelt finne noen andre fine store i sølv. Har fått for meg at jeg trenger det til julebordet (De jeg leter etter er de som Karamba kjøpte i gull, bare at jeg vil ha dem i sølv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. november 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 29. november 2007 Kjøpte dette undertøysettet i butikk på tirsdag. Ellers har jeg måttet gi opp å finne de øredobbene jeg lette etter. De er utsolgt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 3. desember 2007 #238 Del Skrevet 3. desember 2007 Fint undertøyssett!! Så dumt at du ikke fikk tak i øredobbene da, Ephemera...! Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 5. desember 2007 Karamba: Ja, det var synd jeg ikke fant øredobbene... De jeg lette etter var de samme som du kjøpte i gull, bare at jeg skulle ha sølv. De var helt utsolgt på alle butikkene her i byen... Men julebordet ble bra med andre øredobber også da Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe mere klær før over nyttår, men nå har jeg nettopp bestilt denne kåpen på salg til halv pris. Tenker den kan være fin å bruke mot våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Kåpen i forrige innlegg angret jeg bestillingen på, men den ble sendt før jeg greide å stoppe den. Måtte derfor hente den ut for så å sende den tilbake. Jeg prøvde den på og den var helt grei, men jeg har flere finere kåper fra før. Jeg kjøpte en sort "ballong"-topp/kort kjole på Vero Moda idag. Med svake grå blomster på. Den er smal øverst, med bare bånd som går i en V oventil både foran og bak, og vid ballongform nedover. Blir fin til tights eller jeans. Kjøpte også et langt kjede i sølv, til et smykke i uekte sølv som Ephelille har revet istykker kjedet til... Og så fant jeg fine hengende øredobber i "sølv" på Lene V her en dag. Ikke like store som de jeg ville ha fra Pieces/Vero Moda, men kjempefine! Jeg tenker med en gang at jeg skulle hatt et par til, i tilfelle jeg mister en. Typisk meg Også har jeg bestilt og fått himmelske strømpebukser fra fess.no i størrelse 180 cm. Jeg har nesten ikke ord for hvor fornøyd jeg er og selv om jeg egentlig har shoppestopp, må jeg bare bestille flere! De har også fri frakt frem til 23.12 og det må jeg jo benytte meg av Og i neste uke kommer vel bestillingen fra vårens forhåndskatalog fra H&M! Lurer på om jeg skal fjerne en trenchcoat som jeg har bestilt eller om jeg skal la den komme... Vel, det må jeg vel bestemme meg for ganske fort nå ja Edit: Link Endret 15. desember 2007 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå