Gjest Mannen din 69 Skrevet 8. mai 2007 #81 Skrevet 8. mai 2007 Jeg syns kvinners organ er ordentlig motbydelig og frastøtene å se på. Derfor foretrekker jeg behåret så jeg slipper å se på faenskapen. Er så inderlig enig med de som sier at det er bare mote å usikker het som gjør at folk barberer seg. Når skal de skjønne at det er oss hår elskere som har rett???? Mannen din 69
Amalie_85 Skrevet 8. mai 2007 #82 Skrevet 8. mai 2007 Jeg syns kvinners organ er ordentlig motbydelig og frastøtene å se på. Derfor foretrekker jeg behåret så jeg slipper å se på faenskapen. Er så inderlig enig med de som sier at det er bare mote å usikker het som gjør at folk barberer seg. Når skal de skjønne at det er oss hår elskere som har rett???? Mannen din 69 ← Må bare spørre først. Hva er det som er motbydelig med det? Og så over til det jeg har uthevet. Det er vel ikke bare mote. Jeg gjør det f.eks fordi jeg syns det er behagelig sånn, jeg liker å sove naken, men når hårene stikker meg er det ikke noe godt Og hvorfor har det noe med usikkerhet å gjøre? Den med mote ser jeg. Men usikkerhet? Og det er vel opp til hver enkelt person om man har rett eller ikke. For deg er det rett å ha med hår, men det er det ikke for meg. Jeg tar jo ikke feil like vel. Har bare rett visst man ser det fra mitt sted.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2007 #83 Skrevet 8. mai 2007 Jeg blir så fascinert av disse hår-trådene... Og jeg noterer meg Dynis sine spørsmål som hun aldri før svar på... Hva er det som er glattbarbert? Glatt venusberg, glatte lepper, glatt mellomkjøtt? WHAT? Hvis man er glatt overalt men ikke på venus, er man da hårete eller glatt? Jeg har rimelig lite hårvekst, og da jeg prøvde å spare til trekant så jeg ut som en konfirmant fra søtti-tallet som prøvde anlegge bart... Jeg er singel, og mitt kjønn er mitt, hva jeg trives best med avgjør jeg selv, og det har ingenting med mote å gjøre. (folk trimmet kjønnshårene før bikinien kom på banen)
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 8. mai 2007 #84 Skrevet 8. mai 2007 Jeg tror nok estetikk og hva man føler seg vel med, har mer å si enn hva som er på moten. For min del er det ikke tvil om at det er bedre å slikke glatte lepper, men litt ovenpå gjør ingenting. Om det er helt glatt, gjør det heller ingenting. Om det blir for langt rundt godsakene, blir det vanskeligere. Prøver kanskje å si at jeg synes det er mer praktisk at det ikke er 10 cm langt
Gjest Elfrida Skrevet 8. mai 2007 #85 Skrevet 8. mai 2007 Nå må dere slutte og tulle folkens. Hvorfor tror dere at ikke en eneste gresk statue av en kvinne har kjønnshår (de mannlige har det), eller at Rubens kvinner har forsvinnende lite kjønnshår? Så klart er ikke dette noe nymotens påfunn! Muslimer fjerner sine kjønnshår og har gjort det siden Muhammed påla det, i det gamle Egypt fjernet man alt kroppshår (ofte med unntak av hodehår) osv osv. La nå folk stelle kroppshåret sitt som de vil.
Fønix Skrevet 8. mai 2007 #87 Skrevet 8. mai 2007 La nå folk stelle kroppshåret sitt som de vil. ← Her forsøker vi å finne frem til korrekt stell av kroppshår, også kommer du og ødelegger med sånne tulleinnlegg som dette. Håper moderatorene tar affære.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #88 Skrevet 8. mai 2007 Folk må naturligvis selv få velge hvordan de vil ha sitt underliv, ingen andre har noe med det å gjøre. Registrerer imidlertid at trenden bare på et års tid nå ser ut til å gå mot mer undelivshår enn hva vi har sett de siste 5-7 årene.
Gjest Mannen din 69 Skrevet 8. mai 2007 #89 Skrevet 8. mai 2007 Må bare spørre først. Hva er det som er motbydelig med det? Og så over til det jeg har uthevet. Det er vel ikke bare mote. Jeg gjør det f.eks fordi jeg syns det er behagelig sånn, jeg liker å sove naken, men når hårene stikker meg er det ikke noe godt Og hvorfor har det noe med usikkerhet å gjøre? Den med mote ser jeg. Men usikkerhet? Og det er vel opp til hver enkelt person om man har rett eller ikke. For deg er det rett å ha med hår, men det er det ikke for meg. Jeg tar jo ikke feil like vel. Har bare rett visst man ser det fra mitt sted. ← Fårdi det er K V A L M T med damer som ikke tør å følge sin egen vei å den veien er full av hår viss du skjønner hva jeg mente. Grunn til at du stikker deg da du sover er selvsagt stubbene som stikker. Jeg fårstår ikke du lider for å se stygg og udelikat og turn off ut???? Det er opp til oss natur fans å bestemme hvem som har rett tørr jeg si.....vi har fårstått det,det har ikke bla du!!!
Amalie_85 Skrevet 8. mai 2007 #90 Skrevet 8. mai 2007 Fårdi det er K V A L M T med damer som ikke tør å følge sin egen vei å den veien er full av hår viss du skjønner hva jeg mente. Grunn til at du stikker deg da du sover er selvsagt stubbene som stikker. Jeg fårstår ikke du lider for å se stygg og udelikat og turn off ut???? Det er opp til oss natur fans å bestemme hvem som har rett tørr jeg si.....vi har fårstått det,det har ikke bla du!!! ← Jeg lider da ikke Det er når jeg ikke er barbert jeg lider. Er ikke så mange år siden jeg ikke barberte meg nedentil. Og det stakk og det klødde. Så jeg liker best uten hår. Jeg forstår fremdeles ikke hva du syns var kvalmt. For du skrev at det er motbydelig og frastøtende å se på. Og da lurer jeg på hva med det som er det? Er det leppene som ser ekle ut, eller at det blir vått der??
CeeCee Skrevet 8. mai 2007 #91 Skrevet 8. mai 2007 Til CeeCee Som nevnt ovenfor. Du følger ikke moten hverken når det gjelder hårvekst eller bikini valg........ Skulle nesten tro det var samboeren min som hadde skrevet dette.... Mann 34 ← Jeg har da ikke skrevet noe hverken om hvordan jeg friserer ller hvilken bademote jeg bruker... ? Hilsen CeeCee
Gjest Pjusk Skrevet 8. mai 2007 #92 Skrevet 8. mai 2007 Dere som mener at alt skal være så naturrrrlig: I sommer ble jeg stående å snakke med ei dame på stranda. Hun var kjempehyggelig. Men jeg ble helt "fasinert" av alt håret som vokste utav badedrakten og nedover lårene hennes. Ikke at det var min sak, og som heterofil kvinne gjorde det iallefall ikke noe mht seksuelle preferanser. Men det gjorde iallefall et utslettelig inntrykk. Er dere i mot alt av stussing og barbering?
Gjest glamourgirl Skrevet 9. mai 2007 #93 Skrevet 9. mai 2007 Her forsøker vi å finne frem til korrekt stell av kroppshår, også kommer du og ødelegger med sånne tulleinnlegg som dette. Håper moderatorene tar affære. ← Har du gitt beskjed til dem? Kanskje det burde lages en kroppsbehåringsmanual til generell opplysning som kunne ligge øverst på sida her til en hver tid?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #94 Skrevet 9. mai 2007 Er det noen som føler seg støtt her inne? Enkelt svar: For hår ja. Glattbarbert nei!!!!! Glattbarbert virker lite kvinnelig! For ordens skyld så er jeg kvinne i min beste alder. Man skal ikke tukle med det som er naturlig skapt. Det er nok en årsak at det skal være hår der nede.
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #95 Skrevet 9. mai 2007 Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder?
Gjest glamourgirl Skrevet 9. mai 2007 #96 Skrevet 9. mai 2007 HVA ER GLATTBARBERT??? Det er jo ingen som kan svare på det her inne... Er det slik at man enten er helt glatt over det hele, eller har hårvekst nedover lårene? Tror jeg må ta en prat med underlivet mitt, det har misforstått....
Amalie_85 Skrevet 9. mai 2007 #97 Skrevet 9. mai 2007 Når jeg tenker glattbarbert ser jeg for meg at ALT er tatt vekk. :klø:
Gjest glamourgirl Skrevet 9. mai 2007 #98 Skrevet 9. mai 2007 Nettopp, Amalie, og i følge denne tråden er det motsatte av det naturlig hårvekst. Mulig jeg er blond og dum, men jeg har sett variasjoner av dette
Liskat Skrevet 9. mai 2007 #99 Skrevet 9. mai 2007 Nettopp, Amalie, og i følge denne tråden er det motsatte av det naturlig hårvekst. Mulig jeg er blond og dum, men jeg har sett variasjoner av dette ← Jeg og.. Jeg har kommet fram til at huden min ikke liker helt glatt, men jeg får fnatt av for mye hår, så jeg fjerner bikinikanten, trimmer bort lengden på venusberget og får bort så mye som mulig ved leppene når jeg gidder, for der synes jeg det er greit uten hår.
Gjest "Pelle" til CeeCee Skrevet 9. mai 2007 #100 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har da ikke skrevet noe hverken om hvordan jeg friserer ller hvilken bademote jeg bruker... ? Hilsen CeeCee ← Hei du Neida jeg er klar over at du ikke har sagt noe helt konkret,men utifra vinklingen din så høtes det ut som at du hadde argumenter for at man skulle være mindre/ikke behåret fordi at bademoten fra 50-årene og frem til idag har blitt mindre og mindre tildekkende. (Nå snur det vel kanskje litt igjen....) Jeg har en samboer som tidligere nevnt har vært ren der nede så lenge jeg har kjent henne,i tillegg til at hun liker minst mulig skille når hun soler seg uten å være vulgær. Derfor er hun en av veldig få som jeg kjenner som bruker bikini i det offentlige rom uten tanke på hva venniner mener eller at hun nødvendigvis følger moten. Men det er nok en kombinasjon her at hun ikke ville brukt en smal string mellom skinkene hvis hun hadde hatt masse hår. Jeg oppfattet at du hadde mye av de samme tankene med tanke på dine tidligere innlegg nemlig at du likte å være barbert i tillegg til at det var lite pent med full behåring i en g-streng bikini. Er klar over at du ikke sa at jeg er sånn og sånn og bruker det og det men jeg oppfattet deg slik i henhold til argumenten dine. Derfor ble sammenlikningen med min egen samboer GJORT. Mann 34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå