Gå til innhold

Croft`s Diary

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Gjest _Leela_

Her har det skjedd ting siden sist... GRATULERER så mye, så spennende. :babysmokk:

Håper ellers flyttingen har gått greit, spennende med nytt sted, ny leilighet og ny jobb selv om jeg tenker det er andre ting som opptar tankene nå om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg kjenner igjen det der med å sove. Jeg sov meg gjennom de 3 første mnd jeg (var sykmeldt), og mannen bygde på huset i den perioden. Det har jeg rett og slett sovet meg gjennom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOOO!!! :danser: Så koselige nyheter det var her inne: Gratulerer så mye!!! Det er jo helt fantastisk!! Vedder på at du svever rundt på en rosa sky...! :rosaengel: Kjenner igjen den litt uvirkelige følelsen du snakker om - skjer dette virkelig meg??

Det var virkelig koselig å lese, altså - håper alt går bra og at du får en fin graviditet. Uansett må man jo bare ta det som det kommer. Nei, så spennende!!

Ha ei koselig og fin helg, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) ville bare ønske god helg!

Fortalt det til noen IRL? Om lille spiren?

Har dere tenkt å fortelle det på en "spennende" måte?Den dagen det blir vår tur til å fortelle godnyheter til familien, gleder vi oss til. Og sambo og jeg spekulerer på diverse måter å slippe bomba på! :fnise: Stort sett det eneste med babyprat han gidder å bidra i... enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd ting siden sist... GRATULERER så mye, så spennende. :babysmokk:

Håper ellers flyttingen har gått greit, spennende med nytt sted, ny leilighet og ny jobb selv om jeg tenker det er andre ting som opptar tankene nå om dagen. :)

Tusen takk for det Leela, jo her går det strålende. Både med flytting og jobb og det meste for tiden. Har det meste ferdig innredet nå, mangler bare noen hyller og rammer jeg må få pusset og malt. Nå ser det jo heller dårlig ut, med tanke på at gravide ikke skal være i malingslukt :ler:

Men vi er nå to om graviditeten, da får vi være det om malingen "også ;)

Som jeg kjenner igjen det der med å sove. Jeg sov meg gjennom de 3 første mnd jeg (var sykmeldt), og mannen bygde på huset i den perioden. Det har jeg rett og slett sovet meg gjennom :ler:

Sove i 3 mnd :sjokkert:

Skulle ønske jeg kunne lagt meg når jeg føler for det, men har jo akkurat startet i ny jobb, så jeg har valgt å ikke si noe der foreløpig, så det blir med at jeg sliter meg gjennom møter og diverse...hvordan skal dette gå :klø:

HALLOOOO!!! :danser: Så koselige nyheter det var her inne: Gratulerer så mye!!! Det er jo helt fantastisk!! Vedder på at du svever rundt på en rosa sky...! :rosaengel: Kjenner igjen den litt uvirkelige følelsen du snakker om - skjer dette virkelig meg??

Det var virkelig koselig å lese, altså - håper alt går bra og at du får en fin graviditet. Uansett må man jo bare ta det som det kommer. Nei, så spennende!!

Ha ei koselig og fin helg, da! :)

Tusen takk. Jepp, den rosa skyen er opptatt av Lara...

:) ville bare ønske god helg!

Fortalt det til noen IRL? Om lille spiren?

Har dere tenkt å fortelle det på en "spennende" måte?Den dagen det blir vår tur til å fortelle godnyheter til familien, gleder vi oss til. Og sambo og jeg spekulerer på diverse måter å slippe bomba på! :fnise: Stort sett det eneste med babyprat han gidder å bidra i... enda! :)

Ja, har fortalt det nå til noen ja (IRL). Et vennepar som har fulgt oss i prøvingen. Og foreldrene våres. og ei venninne, som selv er prøver. Eller så venter vi med resten til uke 12 er over.

Vi sendte mld :mobil: vi, til foreldrene våres, så ringte jo de selvfølgelig etter sekunder...

Her er mld:

"Hei hei, velger nå å sende en melding slik at ingen andre skjønner noe. Vil ikke at noen andre enn du skal vite det i familien inntil videre. Men det har seg slik at vi har havnet i en situasjonsom gjør at du skal bli bestemor" :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sendte mld :mobil: vi, til foreldrene våres, så ringte jo de selvfølgelig etter sekunder...

Her er mld:

"Hei hei, velger nå å sende en melding slik at ingen andre skjønner noe. Vil ikke at noen andre enn du skal vite det i familien inntil videre. Men det har seg slik at vi har havnet i en situasjonsom gjør at du skal bli bestemor" :juhu:

Genialt :ler: ! Jeg husker vi sleit med å holde det skjult. Noen hadde nemlig sett at jeg var hos legen for å ta blodprøver, og da gikk ryktene med en gang. Sånn er det å bo på et lite sted.. . Foreldrene mine var i USA akkurat da, og vi ville gjerne vente med å fortelle det til de kom hjem. Det gikk med et nødskrik.

Håper alt står bra til med deg. Hvil deg alt du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har vært både givende og litt slitsom. Slitsom fordi jeg er så utrolig :søvn:

Men det ender da alltid godt.

Igår var jeg hos legen for sjekk og informasjon. Vet at jeg ikke trenger det så tidlig, men følte at det var greit med litt oppfølging fra lege med spm jeg satt inne med. Så da skulle vi gå igjennom det "programmet" leger har for slikt.

Høyde, vekt, siste mens, diverse prøver o.l

Så var jeg ferdig hos legen, og skulle inn og ta blodprøver. Det var ikke enkelt. Når jeg kom inn dit, så var det ikke lenger åpent for slike prøver :klø:

Dette fordi prøvene skal sendes med posten...Slik er det altså å bo på et avsidesliggende sted. Så da skal jeg dit på mandag da. Kjedelig å måtte skippe jobben to ganger pga dette. Men, men, det gjør jo ikke noe da.

Så var det å dra hjem, ta meg en liten :sove: og litt mat, så skulle jeg på fest med jobben til kjæresten. Det var jo helt greit det, men litt vanskelig å sitte prøve å føre en samtale med folk man aldri har møtt før. Men det var jo koselig da. Men når klokken var 23, så var jeg så trøtt jeg

at det bar rett hjem i seng.

Men det blir bedre neste gang da. Det er jevnlig med slike fester, så da blir man jo bedre kjent for hver gang.

Idag våknet jeg kl halv 8. Og jeg som hadde planer om å sove lenge siden det er helg... Det gikk ikke, nå er kroppen min så vant med å stå opp tidlig så da styrer den det selv...

Vi og et vennepar fant ut at vi skulle ut på marked, som ligge 1,5 t kjøring unna her vi bor. Med strålende :sol: var det kos. Hvertfall for oss jentene :ler:

Når vi jentene var på vei andre runde, kom mennene med veto og sa at vi nå vender nesen hjemover. Det var jo forsåvidt greit det da. Hadde brukt litt penger. Og det kan jeg jo ikke, siden jeg skal ha hyller til to bad og et kontor + + +

Må jo rasjonere litt da :ler:

Så bar det hjem til tacomiddag :sikle:

Og fotballkamp på tv til nabo`n. Det ble med at jentene satt og leste Ellos og H&M katalogen, mens gutta følgte ballen.

Så er nok en dag over, og en ny i vente.

Blir ikke lenge til før jeg ligger og :søvn:

Håper bare jeg ikke drømmer så voldsomt. De siste nettene har jeg drømt så makabert at jeg våkner :redd:

Det vil jeg ikke...

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har seg slik at vi har havnet i en situasjonsom gjør at du skal bli bestemor"

:mobil: verdens beste melding å få!

Prosjektet går bra! Idag har jeg mottstått de aller fleste fristelser som en helt! :)

:søvn: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjektet går bra! Idag har jeg mottstått de aller fleste fristelser som en helt! :)

Kjempebra melloz :tommelsmil:

Idag er det søndag og solen er såvidt fremme. Våknet kl 8 etter en god natts søvn. Kan ikke huske jeg har drømt heller.

Etter en god frokost med egg og bacon :sikle: og en kaffekopp, vel og merke uten koffein, så er jeg såååå trøtt.

Nesten så jeg vurderer å legge meg igjen. Tror jeg gjør det faktisk.

Må jo være opplagt til å dra på :ball: tur idag, til nordens paris og se favorittlaget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kongefrokost da :sikle: her ble det grovt brød med hvitost :fnise:

Så får du bare lytte til kroppen din og hvile masse :klemmer:

God søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen trøttheten! :ler: Det er helt merkelig, man har overhodet ingen kontroll over den.. Du får hvile deg så godt du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin helg! Alltid koselig på marked.

Den trøttheten er lett gjenkjennelig, som Ottine sier. Jeg hvilte noe enormt de første månedene - følte meg helt skutt etter en arbeidsdag. Var ikke like lett å få hvile med nr. 2... Så bare lytt til kroppens signaler, du, og ta deg en ettermiddagslur når du trenger det! Ha en fin uke, da :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bare innom for å henge deg opp på mine innlegg. Skal prøve å få lest litt i morra, men bør legge meg nå.

Er nemlig veldig nysgjerrig :ler:

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg oppdatert.

Morsom melding dere hadde sendt. Jeg har også lyst til å fortelle det til foreldrene våre, men mannen mener vi skal vente...

Vi får sjå. Skal kjøpe en CB test i dag, så han får et skikkelig svar. Han syntes ikke det andre var bra nol ;)

Da kan det hende han får litt lyst til å fortelle det selv også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg oppdatert.

Morsom melding dere hadde sendt. Jeg har også lyst til å fortelle det til foreldrene våre, men mannen mener vi skal vente...

Vi får sjå. Skal kjøpe en CB test i dag, så han får et skikkelig svar. Han syntes ikke det andre var bra nol ;)

Da kan det hende han får litt lyst til å fortelle det selv også...

Velkommen inn hit, koselig det:)

Ja etter en veldig klar CB test vil jeg tro mannen din har lyst til å fortelle jeg.

Slik var det med min kjæreste.

Vi har jo lyst til å :rope: til alle og enhver, så hvorfor skulle ikke menn ha lyst til det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...