Gå til innhold

Croft`s Diary

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Våknet idag med sterk hodepine og kvalme, håper dette går bort.

Så det var den jobbperioden :forvirret:

Men med en god kjæreste går dagen sånn noen lunde, det har jo bedret seg litt denne hodepinen og kvalmen har nesten stilnet...

Ellers har ikke dagen vræt fyllt med annet enn en klesvask og slaraffen på sofaen, orker ikke mer i denne formen....

Håper restenav dagen blir bedre og at jeg snart blir frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, kjedelig å være syk når det er vår og fint vær.

God bedring :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bedringsønsker Kayli, setter pris på det ;)

Dagen endte bedre enn den startet, heldigvis for det, får bare håpe det holder seg :)

Har brukt kvelden bare til kos med kjæresten foran tv, og det har vært så koselig. Ligge der i armene hans hele kvelden....mhmhmhmhm....kost oss med god kveldsmat og hverandres selskap....det er så godt å bli satt pris på og gi noe av seg selv tilbake....

er fortsatt nyforelsket jeg :hjerter_rundt: eller er det bare våren som har satt seg i følelsene mine???

Håper og tror det er en god blanding ;)

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Linky, koselig at du titter innom... :) ...

Etter en noe opp og ned dag igår, virker denne som at den skal bli rimelig mye bedre,

Idag har det blitt noe husarbeid, men også litt surfing da...klarer ikke en dag uten...

Har også kommet oss igang med boligsøknad, for fristen er inne 15 mai. Håper vi får noe som er brukbart....

Nå sitter jeg bare å venter på kjæresten, han er nemlig i telefonmøte, men etter det skal vi hente den nye bilen vår :hoppe:

Gleder meg skikkelig....hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, ny bil :sjarmor: Jeg har også bestillt meg ny bil, men får den ikke før i juni. hvilken bil er det dere har kjøpt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært borte herfra en del dager fordi jeg nå har vært på familiebesøk og konfirmasjon. Lillebror er kommet i de voksnes rekker, lille store gutten, vokst seg høyere en storesøster....blir litt sentimental jeg kjenner jeg...

Vi henta bilen :) på torsdag, en Audi A4 Avant 2004 modell, sølv, så fin atte ;) ....

og da sa kjæresten "at vi kan jo kjøre sørover i kveld"....og det gjorde vi, til svigermor det bar. Ble der en natt jeg da, den neste overnattet jeg hos ei venninne jeg ikke har sett på lenge. Ho har to barn og du kan tro de vokser fort. Så koselig det....

Fikk også dratt innom ei annen venninne som akkurat har fått ei lita søt jente, nyfødte er sååååå søte atte....blir litt påvirket kjenner jeg....og nå som vi har gått inn i prøvernes rekker merker jeg det enda bedre....

På lørdag så bar det videre sørover til familien min og konfirmasjon, med forberedelser og alt som henger med der...det ble sene kvelden det, som vanlig. Blir alltid til at man sitter opp lenge da, når man ikke har sett familien på lenge. Og med den størrelsen jeg har på min familie så er det mange som skal underholdes ;)

Så kom den store dagen, lillebror skal bli stor....sto opp i rimelig tid, men med bare ett bad og 11 som skal forberede seg der, kan man jo bare tenke seg hvordan det gikk....kjæresten og jeg kom i kirken 3 minutter før det hele startet. Slik er det å være sist i baderomskøen....hehe...

da denne seremonien var over bar det videre til festen og med 51 personer til bords var det bare å henge med så godt man kunne, både når det gjaldt å hilse på alle og hjelpe mamma med rydding og diverse....føler jeg ikke fikk dekket alt der...

plutselig er alt over og den kjedelige ryddingen av hele stedet sto igjen...puh... så kjæresten og meg hjalp til der også....det satte mamma stor pris på vet jeg :) så bar det hjem til mor, få av seg bunaden og så sette seg ned i sofaen med en kald øl...( alkoholfri vel og merke) ;) vil ikke sjanse på noe i disse EL tider...så det hadde jeg også midt oppi dette da...men vi fikk nå det til også...så nå håper jeg på et vellykket resultat ;) hvis ikke så er det bare å vente til neste gang...hehe....

Her ble klokken også rimelig mye før vi kom i seng, så vi våknet ikke før kl 11 på mandagen, og vi som skal kjøre gjennom hele sørnorge da gitt....vi kom oss avgårde i halv to tiden og hadde et kort stopp innom svigermor igjen for en liten matbit, før det bar videre....kjørte igjen i en time før neste stopp, en kaffe hos bestekompisen til kjæresten, føler jo at man må det også nar man liksom kjører forbi stedet.

Så vi var ikke hjemme før kl halv to om natta, natt til tirsdag....puh igjen altså... ;)

så var det dagen idag, hittil har den vært bare strålende :)

kjente det tok litt tid før øyelokkene ville åpnes, men det gikk til slutt ;)

etter frokost har jeg pratet med en evt arbeidsgiver på stedet vi skal flytte til, og han ville instille meg til en stilling, (HYSJ-HYSJ, er ikke offentliggjort enda), som i utgansgspunktet jeg er overkvalifisret til, men ville flytte meg til en annen avdeling slik at jeg ikke får reiseveg og jeg skulle bli avlønnet etter en annen stilling enn den jeg ble tilbudt, de gjør alt for at jeg skal takke ja til stillingen....det er veldig greit å være ettertraktet kjenner jeg :)

så i morgen er planen at jeg skal ringe til en annen evt ny arbeidsgiver for å pushe litt på om han kan gi meg noe(vil helst ha her da, for da blir det noe helt annet enn det jeg har drevet med tidligere), hvis ikke må jeg si ja til den jeg ble tilbudt idag...

skal også levere bilen på verksted, ja den nye???, bare litt finjusteringer som jeg vil ha fikset... og skal til tannlegen i morgen ettermiddag og ta to hull, huffamei....

så da gikk planen om å være med ei venninne på babysvømming i vasken, men jeg har heldigvis fått henne med på torsdag istedet...så det gleder jeg meg til....

ja det ble en lang avhandling dette her, men slik er det når det går noen dager...må få ut det jeg sitter inne med....har en god følelse i magen nå :)

Men Linky åssen bil har du skaffet deg da? og vente til juni, da er det vel en flunka ny en da??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt noen travle men fine dager :) jeg har ikke så mye peil på bil, men den er sikkert flott den dere har fått dere, selv har jeg bestillt en svart golf (ny ja) :sjarmor:

Ha en fortsatt fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var litt av en helg! Men, koselig å se familie når dere bor borte fra hverandre.

Gratulerer med bilkjøpet! Vi kjøpte ny bil i fjor, så jeg kjenner følelsen. Kjekt at det ser ut til å ordne seg med jobb òg - det var gode nyheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet opp til en dag med en veldig forkjølet kjæreste :tristbla: , stakkar han... kjente jo selv at jeg begynte å blidet jeg også, men jeg stapper jo i meg rimelig mye vitaminer da, så jeg har vel klart å lure mister forkjølelse denne gang ;)

Og så fikk jeg DEN beskjeden fra ei venninne; at min eks har slengt litt med leppa om meg inne på facebook, og nå er det over to år jeg gjorde det slutt med han, herregud, kjente det begynte å koke litt inni meg, men tenkte at han fortjener ikke min energi...så pytt pytt ble det...

Så var det og dulle litt med kjæresten da, og ta litt husarbeid, ble ganske mye klær å vaske etter en periode borte...

Så var det en tur til tannlegen, herregud og det koster egentlig :sur: ....blir nesten litt sjokkert jeg der jeg står og skal betale...men må jo ha tannlegebehandling innimellom også da...

Så nå er det middagslaging da, fiskegrateng for det er kjæresten så glad i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar kjæresten din da, ikke no kjekt å være forkjøla. du få dulle å dalle med han, da blir han sikkert glad :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han kan jeg dulle veldig mye for.... :hjerter: prøver så best jeg kan...og han tar imot med takk :)

Vet at han setter pris på det, for han er like omtenksom når jeg er syk... godkjæresten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Linky :)

Ja, her går faktisk dagene fort....nå er det jo ikke lenge til :flagg: 17.mai, og jeg gleder meg....koser meg når jeg ser barnetog og hører musikkorps :) er jo nesten som en liten unge fortsatt ;)

Nå har vi fått nye dekk og felger på nybilen, den ble snasen altså ;) det eneste som er litt kjedelig er jo at man må kjøre så forsiktig over kanter o.l. så det ikke blir noe bulker i felgene....men det går....

Selv om kjæresten er syk så kunne vi jo ikke vente med felger nei, kjæresten ville ordne det så fort som mulig...

Tror det har gått utover dagen i dag, han sto opp kjempe tidlig idag og og når jeg sto opp så la han seg på sofaen og der sov han visst til halv ett fortalte han.

Jeg hadde da blitt med ei venninne på baby svømming, og det var festlig det.

Så mange søte små babyer som alle likte å være i vann....ble jo en del svelging av vann da, men pytt pytt...så koselig atte :)

Blir jo ikke mindre "syk" av å se alle disse bebisene ;)

Så bar det hjem til litt husarbeid da, og litt kos på sofaen med kjæresten selvfølgelig ;)

skal kose oss med tv-titting og snacks, og noen vitaminer da...

ha en god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babysvømming da. Jeg blir alltid så babysyk når jeg er med andre som har små barn, de er jo såå søte :rødme:

Får håpe kjæresten din snart blir frisk da. Kos dere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...