Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Det er samme hårfrisyre som jeg har nå. Håret vil jo vokse litt frem til august :)

Ble jo fint jo. Trodde ikke man kunne lage noen frisyre med denne sveisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det trodde ikke jeg heller, men ble veldig fornøyd! går med endel hårspenner og endel tid på å krølle håret da..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det vil jeg tro. Men jeg har jo helst lyst på en lang frisyre, hm må tenke hardt på om jeg skal bruke masse penger på å sette på lengre hår eller om jeg skal ha kort frisyre. Jeg har en veldig flink frisør så hun kommer sikkert med mange gode ideer til frisyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Nå om dagen bruker vi mye tid og energi på å finne lokale og diksutere priser med utleierne. Føler at jeg ikke blir fornøyd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, ja vet alt om disse lokalene.. en blir liksom aldri heeeelt fornøyd da.. enten så er det fort dyrt, for langt unna kirka, for rar mat, opptatt eller andre teite ting. håper dere finner et passende sted snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg også. Er så lei nå.. Vil sende ut invitasjonene men må vente til lokalet er fikset. Hm.. Tror det blir lokalet som vi ville ha nest mest.. Vil helst ha hotellet men de er så ååååå de folkene! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var skikkelig fin!!! hadde passet til antrekket mitt.. og ikke nok med det, men takk for sia.. :) der hadde de mye der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi har jo samme kjole da.. derfor jeg ville gi deg tipset.

Bare hyggelig, håper du finner noe fint :) Billig side også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi har jo samme kjole da.. derfor jeg ville gi deg tipset.

Bare hyggelig, håper du finner noe fint :) Billig side også!

:rodme::rodme::rodme: det hadde jeg helt glemt... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt undertøy, det må bare prøves under kjolen. Håper det kan brukes under kjolen. :)

Har laget liste over alle lokalene i bygda så da får kjære frist til fredag og ringe rundt etter pris. Når vi har fått pris på alle så kan vi bestemme oss for hvilket lokale vi vil ha. Vi synes det var litt dyrt det vi vil ha, men får sammenligne med de andre lokalene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kjøpt undertøy, det må bare prøves under kjolen. Håper det kan brukes under kjolen. :)

Har laget liste over alle lokalene i bygda så da får kjære frist til fredag og ringe rundt etter pris. Når vi har fått pris på alle så kan vi bestemme oss for hvilket lokale vi vil ha. Vi synes det var litt dyrt det vi vil ha, men får sammenligne med de andre lokalene :)

OOOOhhhhh det må jeg se.. skjønner ikke helt hva slags man skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det undertøyet du vil se? Det er bare en vanlig bh og stringtruse. Litt pener undertøy da vell og merke hehe, men jeg gidder ikke hofteholdere, strømper, push up, ja å alt annet dill dall!:P

Så jeg går for pent undertøy med litt blonder og i Ivory.. samme farge som kjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det undertøyet du vil se? Det er bare en vanlig bh og stringtruse. Litt pener undertøy da vell og merke hehe, men jeg gidder ikke hofteholdere, strømper, push up, ja å alt annet dill dall!:P

Så jeg går for pent undertøy med litt blonder og i Ivory.. samme farge som kjolen :)

hallo meg liksom.. snakk om å ikke lese.. trodde det stod underskjørt..undertøy har.. eller overdelen.. og den er lav i ryggen så den ikke synes bak.. men underdelen var så stygg at jeg måtte sende den tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, Underskjørt ja..

Det har jeg stusset på lenge om det er nødvendig, hvilket jeg eventuelt trenger osv.. Synes det er VANSKELIG! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Underskjørt ja..

Det har jeg stusset på lenge om det er nødvendig, hvilket jeg eventuelt trenger osv.. Synes det er VANSKELIG! :murvegg:

der jeg prøvde den nesten like kjolen sa hun at mange hadde dette for at kjolen skulle legge seg riktig... holde den litt slep fasongen, om du skjønner.. så man skulle ikke ha med ringer... men jeg skjønner jo ikke no av det der..og siden jeg ikke får kjolen min før i mai, så tør jeg heller ikke å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er denne typen vi må ha til vår kjole, eller hva tror du?

http://www.bryllupsweb.no/images/lilly_04-90.jpg

her er en annen.. Kanskje det er en slik?

http://www.bryllupsweb.no/images/lilly_04-97.jpg

Ja jeg tror det er sånn.. for det er for slepet sin del... problemet mitt er at jeg ser på underskjørtet også tenker jeg.. ehh skal det stofflaget der legge kjolen min utover.. Saklig!! Men det gjør vel kanskje det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...