naley Skrevet 3. juni 2007 #221 Del Skrevet 3. juni 2007 Den var jo heilskjønn.... vil også ha brudepiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #222 Del Skrevet 3. juni 2007 Nåååh den var jo bare såå skjønn da! Også passer den jo helt perfekt til temaet deres og greier! Ja den gjør det Men det blir ikke helt den fargen som er der. Skal få den skreddersydd av den samme damen som skal sy kjolen min. Skal ha fargen på jakken i samme farge som det er på båndet på kjolen min. Skal ikke bestille brudepikekjolene før rundt påske neste år også skal jeg vente å se om jeg blir fornøyd med kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #223 Del Skrevet 3. juni 2007 Den var jo heilskjønn.... vil også ha brudepiker! Det sa bare pang når jeg så den Jeg skal ha 3 brudepiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 3. juni 2007 #224 Del Skrevet 3. juni 2007 Får ikke til å linke jaja, tar det på gamlemåten jeg da. Denne brudepikekjolen kunne jeg tenkt meg. http://www.haircomesthebride.com/FG-TT-6273.htm Den var utrolig fin, også så stilig til temaet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk alle sammen for positive tilbakemld på både brudekjolen og brudepikekjolen jenter. Dere er så snille og omtenksomme og kan lette en kommende bruds hjerte til alle dere snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 3. juni 2007 #226 Del Skrevet 3. juni 2007 Nei nå var det litt mye syting å klaging fra min side her. Var litt trøtt stemning egentlig. Men over til planleggingen igjen Nå har jeg bestiltt ark på kreativhobby så da venter jeg på de, regner med at de er her onsdag eller torsdag. Da skal jeg sette meg ned å begynne på innbydelsene. Ble ikke sjokolade innbydelse alikevell, blir for vanskelig å få det til også kan vi ikke lage de i lang tid i forveigen så da blir det brune ark Måtte bare kommentere den forlover problematikken selv om du sikket har hørt nok nå: veldig dumt at det ble sånn, håper det ordner seg. Jeg tenkte litt på dette med inbydelsene i sjokolade når jeg leste det første gangen. Tenkte at det var veldig spenstig, synd det ble litt vanskelig, men de i papir blir sikkert like bra. Gøy å begynne å prøve ut litt, har prøvd så mye med inbydelser at det har gått i stå jeg nå. Må snart komme igang igjen tror jeg, greit å ha de tingene der ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 3. juni 2007 Måtte bare kommentere den forlover problematikken selv om du sikket har hørt nok nå: veldig dumt at det ble sånn, håper det ordner seg. Jeg tenkte litt på dette med inbydelsene i sjokolade når jeg leste det første gangen. Tenkte at det var veldig spenstig, synd det ble litt vanskelig, men de i papir blir sikkert like bra. Gøy å begynne å prøve ut litt, har prøvd så mye med inbydelser at det har gått i stå jeg nå. Må snart komme igang igjen tror jeg, greit å ha de tingene der ferdig. Ja jeg håper også at det kommer til å gå bra med forloveren. Jeg hadde sikkert fått til det med sjokoladeinnbydelser visst jeg hadde gått inn for det, men tenkte at jeg skulle lage det med ark istede for da kan jeg gjøre de ferdige før høsten så har jeg det ute av verden så slipper jeg det stresset på nyåret. Vil ikke at gjestene skal gå gammel sjokolade heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 3. juni 2007 #228 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med å lage slike man får i butikk? vanlig sjokoladebar og "kort" på utsiden? Da trenger ikke sjokoladen bli gammel, du lager korte ferdig på forhånd. Slik som dette. 2 av bildene der er sjokoladekort. Tror du vet hva jeg mener, får forskjellige av disse på butikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med å lage slike man får i butikk? vanlig sjokoladebar og "kort" på utsiden? Da trenger ikke sjokoladen bli gammel, du lager korte ferdig på forhånd. Slik som dette. 2 av bildene der er sjokoladekort. Tror du vet hva jeg mener, får forskjellige av disse på butikker også. Det var det jeg tenkte jeg skulle lage, men er usikker på hvor lenge sjokoladen kan ligge hvis noen har lyst til å spise den. Men jeg kan jo bare lage kortene ferdig også lime de på rett før jeg sender de Det var jo ikke så dumt tenkt av meg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 3. juni 2007 #230 Del Skrevet 3. juni 2007 Det var det jeg tenkte jeg skulle lage, men er usikker på hvor lenge sjokoladen kan ligge hvis noen har lyst til å spise den. Men jeg kan jo bare lage kortene ferdig også lime de på rett før jeg sender de Det var jo ikke så dumt tenkt av meg hehe. Ja var det jeg mente, du lager kortene og så limer på før du skal sende. Men sjokolade kan ligge en god stund så lenge det ikke er i varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #231 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja var det jeg mente, du lager kortene og så limer på før du skal sende. Men sjokolade kan ligge en god stund så lenge det ikke er i varme. Ok, tusen takk for tipset. Tror jeg går for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #232 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har forslag til sjokoladebarer som er i passelig str og som jeg kan bruke til å lage innbydelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 4. juni 2007 #233 Del Skrevet 4. juni 2007 Har de ikke stratos i slike mellom stor størrelse? Kommer ikke på noen andre i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. juni 2007 #234 Del Skrevet 4. juni 2007 Stratos ja som Dimmine sier, helt vanlig freia melkesjokolade, og coop-merket har jo også noen sjokoladeplater i samme størrelsen... hmmm.... også finnes det noen sånne sjokoladeplater som man får kjøpt hvor det står blant annet 'til min søster' eller et eller annet, vet ikke hvilket merke det er, men de har sånne tekster utenpå... de er også i sånn størrelse. ellers står det stille i hodet mitt nå om flere, men det er sikkert mange forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #235 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja kanskje jeg kan ta en melkesjokolade eller noe i den str også pakker jeg de inn i sølvpapir/aluminiumsfolie før jeg har selve kortet utenpå? Kan det bli fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. juni 2007 #236 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja kanskje jeg kan ta en melkesjokolade eller noe i den str også pakker jeg de inn i sølvpapir/aluminiumsfolie før jeg har selve kortet utenpå? Kan det bli fint? Det tror jeg kan bli veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 4. juni 2007 Kult, tror jeg satser på det Må prøve det til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 4. juni 2007 #238 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Kult, tror jeg satser på det Må prøve det til helgen Da er du tilbake på sjokoladetoget igjen, så bra. Skal det være så skal det være Endret 4. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg vil ha en litt gammeldags stil på tiaraen men jeg vil ha perler på den, men finner ingen steder Noen som vet hvor jeg kan finne det på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 4. juni 2007 Da er du tilbake på sjokoladetoget igjen, så bra. Skal det være så skal det være Hehe, ja jeg fikk jo så mye gode tips på hvordan jeg kan gjøre det Nå venter jeg bare på arkene fra kreativhobby så når de kommer så skal jeg prøve å se hvordan det blir Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå